MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yeni 1000RR hakkında diğer haberler... Fireblade.org'dan bir adam sürdüğünü iddia ediyormuş...

This is how the 08 1000RR is, much narrower, and I can stand with both feet flat (I am 6 feet tall). Also, there is NO hydro cluth on the 2008 although the clutch still feels silky smooth with a light short pull. The 08 does have a slipper clutch, but its different from conventional slippers. It also has some igniton cut out that is to be used as a type of traction control but is also different from conventional traction control. The two systems (clutch and igniton) are said to work together (they had no details for us, but more info on the systems will be here in the weeks to come). Also, there is much much less room from the bars to the windscreen on the 08. The distance when in a tuck feels more compact like the 07 600RR's, the 08 1000RR is shorter and more compact than my 07. The seat on the 08 is flatter than my 07, which seemed to slam me into the tank under hard breaking, which is a welcome change. The bike honestly felt more like the 07 600RR than a 1000 IMO, I am very excited and cant wait to get one in. My 07 will be sold by years end to make room for this. Hope this gives you some idea how its going to be.

Theres only a couple other thing I have. The top tripple clamp has 4 or 6 (I dont remember) triangles cut completley through it to reduce weight and it looks bad ass. The new gauge cluster is more compact. Oh, there is no sight window for oil changes, rather it has a dip stick. I pulled the dip stick and its about a foot long!! The tech guy there said it has an extreamly deep sump and oil pan that it is all pressure fed. This keeps the entire trans and crank above any standing oil. This reduces friction and lets the engine spin up eaiser. The redline was also bumped by 1000 and this is partly due to the new sump design. If I can remember anythings else I'll let you all know.


...........................

I have spoken to Ten Kate Racing and they told me that Kenan Suoflugo has seen the 2008 CBR1000RR.The latest pictures that's going around here seems to be the bike for next year.
2008cbr1000rrblackandremz0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
merhaba arkadaşlar bayadır girmiyorum siteye çalışıyordum.bugun bi motor baktım alma ihtimalim var.birde siz bakın nasıl. motor 2006 model km:21500 öhlins direksiyon amortisörü, k&n hava filtresi, iridyum buji, harris elcik, arka sehpa aparatları vs.

image116en0.jpg

big_4642488_743166_lywx656.jpg

big_4642488_743166_73vq530.jpg


18 bin ytl istiyo iyimidir ? :silent:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
Abi tamam haklısın ama sen yinede korkut beni biraz.
Feci gaz alıyorum senden, sonra pisiklet sanıyorum altımdakini.
Gaz alma, öğüt al :)

@GorkeM
Yeni 1000RR hakkında diğer haberler... Fireblade.org'dan bir adam sürdüğünü iddia ediyormuş...
Ben de okumuştum bu yazıyı. "The bike honestly felt more like the 07 600RR than a 1000 IMO" cümlesinden motoru bayağı ufalttıklarını düşünüyorum. 600RR gibi hissediliyorsa müthiş bir makina olmuştur. Bu arada hidrolik debriyajı da iptal etmişler, ilginç.

@paylasimciturk
merhaba arkadaşlar bayadır girmiyorum siteye çalışıyordum.bugun bi motor baktım alma ihtimalim var.birde siz bakın nasıl.
Motorun resminden hiçbir şey anlaşılmaz. O yüzden anlayana baktır derim, piyasada kazasız R6 yok denecek kadar az çünkü.
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
52
merhaba arkadaşlar bayadır girmiyorum siteye çalışıyordum.bugun bi motor baktım alma ihtimalim var.birde siz bakın nasıl. motor 2006 model km:21500 öhlins direksiyon amortisörü, k&n hava filtresi, iridyum buji, harris elcik, arka sehpa aparatları vs.
18 bin ytl istiyo iyimidir ? :silent:

21500 km 2006 model makina için çok değilmi?
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
bilmiyomki çalışması felan iyi gibi görünüyo bayaa temiz gibi motor ama fiyat yüksekmi ne bilmiyom amaç kazık yememek alıpta kaç para zararla vereceğim önemli olan.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
2008 1000RR

teknik özelliklerin iyi olması benim için yeterli değil. 25 kaat sayıyorsam her yanıyla içime sinmesi gerekir. dış görüntüsü de önemlidir, görünüşünü beğenmem de önemlidir.

her şey belli olduysa niye saklarlar anlamıyorum. hepsi yabancı forum kaynaklı doğruluğu kesin olmayan verilere göre:

ağırlık/beygir gücü oranı hatırı sayılır derece artmış.
yandan egzoz: bundan nefret ediyorum ama teknik olarak faydalı çünkü hem ağırlık azalıcak hem ağırlık merkezi daha aşağı çekilecek.
red line 1000 devir ileri çekilmiş !!! 2005-2006 arasında 700 devir fark vardı.

ön farlar ve ön görüntüsü hakikaten resimdeki gibiyse (gamlı baykuş) rezalet.

ama yeni veriler geldikçe motora daha çok ısınmaya başlıyorum.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
2008 1000RR performans olarak etkileyici olsa da gerek center egzoz olmaması gerek ön farları çok kötü olmuş..

Honda için center egzoz bir ayrıcalıktı bence .. 1000RR her zaman güzel bir aletti ama bundan sonra değil:) .. (En azından kendime göre düşünmem gerekirse görünüş açısından :))

R6 kopyası gibi birşey olmuş :queen:

Hondacılar bu sene 600RR'a ya da farklı markalara akın ederler artık :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
burdan seni tatmin edicek bi cevap alamassın
kimse görmediği bi motorla ilgili yorum yaparak seni yanlış bi alışverişe yönlendirip sorumluluk altına sokmak istemez..
makina tabiki güzel makina fiyatıda normal, ucuzda değil pahalıda değil
ama senin baktığın makinanın temiz olup olmadığını anlamak için ii bi servise götürmen gerekir
sonuçta sana en doğru cevabı onlar verecektir..
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
burdan seni tatmin edicek bi cevap alamassın
kimse görmediği bi motorla ilgili yorum yaparak seni yanlış bi alışverişe yönlendirip sorumluluk altına sokmak istemez..
makina tabiki güzel makina fiyatıda normal, ucuzda değil pahalıda değil
ama senin baktığın makinanın temiz olup olmadığını anlamak için ii bi servise götürmen gerekir
sonuçta sana en doğru cevabı onlar verecektir..

Eyvallah kardeş ama motorun temiz ve bakımlı oldugunu biliyorum kazasız ayrıca ama zarar edermiyim nasıl olur o konuda bilgi almak istedim ya :bounce:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
racing motoru alırken kazıklanmassan zarer edeceğine inanmıyorum ben..
90 model racingler bile çatır çatır satılıyo
çünkü bu iş gönül işi, adam gönlüne koyunca illa race e binicem diyince
parasına göre bi makina mutlaka alıyo
benim şahsi fikrime gelince, takip ettiğim kadarıyla honda meraklısı daha çok
yani 600rr r6 dan daha rahat satılabilir.. bende yamahacıyım ama honda bu yönden daha avantajlı gibi
he, r6 dan piyasada 600 rr dan daha az olması bi avantaj olabilir
dediğim gibi alırken kazıklanmassan satarken hiçbişi olmaz,
unutma her malın bi alıcısı vardır..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Motor hakkında bir yorum yapamayacağım ama en düz mantık öncelikle şudur...
sahibinden.com veya başka biryerden motorun piyasasını araştırırsın...
Sonrasında motoru gerçekten bilen birine gösterip fiyat biçtirirsin... sonunda gönlün rahat alırsın. Bu kadar basit.


1000RR konusuna gelince , neden hala sadece yandan bir resmi var motorun?
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
Hayırdır arkadaşlar buraları durmuş ?? kimse gelip bakmıyor anlaşılan buralara.

Sevgiler, saygılar.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
öyle deme be, bensizde gayet iyi ilerliyo başlık baksanıza kaçıncı sayfaya gelmişsiniz. :p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
ya bu riva yolu ne güzelmiş de bizim haberimiz yok. hem de evimin yanı.
insan bazen burnunun önündekini görmekte zorlanırmış :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
bi de viraj çıkışı yolda beliren inekler, hatalı sollama yapan arabalar kum döke döke giden kum kamyonları olmasa...

Hakkı ben de seviyorum ve gidiyorum ama riva yolunun güzelliği yanıltıcı.

geçen sene bir arkadaş 1000 lik suzuki siyle virajda karşıdan gelen arabanın altında kalıp öldü o güzel yolda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst