- Katılım
- 26 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,103
bu hafta yagmurlu olacak diyorlar gorkem.
@ aye,
tulumu fiyatları araştırıp ya buradan al ya yurt dışından. nerede uygunsa artık. tulumu alırken boy veya bana danışırsan iyi olur. çift parça tulum alırsan daha kullanışlı olur. şehir içinde de giyebilirsin çift parça tulumun ceket kısmını.
@ aye,
tulumu fiyatları araştırıp ya buradan al ya yurt dışından. nerede uygunsa artık. tulumu alırken boy veya bana danışırsan iyi olur. çift parça tulum alırsan daha kullanışlı olur. şehir içinde de giyebilirsin çift parça tulumun ceket kısmını.