MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben yokum o zaman:pale:, 9'dan itibaren karşıda olmam gerekiyor...Kendine torpil geçersin de:p yarının anlam ve önemini göze alarak Avrupa yakasında oluruz, ben de bir ara uğrarım diye umutlanmıştım, bir sonraki sefere artık...İyi eğlenceler.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben bu akşamda bi geçerim ordan, yolda toz felan kalmıştır buluşma öncesi temizliyim :p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Torpili yar etmem size, benim olacak torpil::deliir:: Hatta alacağım torpili, bineceğim üstüne, vuracağım kırbacı, vuracağım kırbacı...:thumright(nereden aklıma geldiyse:p)
Neyse SS'çilerin toplu gazabına uğrayacağım galiba, fazla saçmaladım topicte...
Görkem o zaman şöyle yapalım, erkenden buluşun, hatta buluşalım, saat 9'da beraber Levent'e geçelim?:p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Prometheus was here :p

BMW-H2-Enduro.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
olcan138
Olabilir dee olmayabilir dee... :p
Zaten buluşma 19:30 gibi olur 21'e kadar takılırsın :rendeer:

Prometheus
Go home yankee...

Bu arada motosiklet güzelmiş moto guzzi'ye benziyor ama saçmalama şansım da var... ne o?



Bu arada;
Şu speedometer , yani km okuyucu SS motorların neresindedir tartışmasının cevabını ultraukala arkadaşımız sayesinde öğrendim...
Size de sorayım... SS motosikletlerde hız nereden okunur?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ GorkeM,
fotograftaki motor: BMW HP2 Enduro

GS1200 hastası bir adamdan başka bir marka beklenir mi :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Evet hakkı demin olcan kafama vurdu 1-2 tane bende çaktım bmw olduğunu sonradan (boxer motor - amblem - adamın giysisinin rengi - tek maşa :p )
ama utandığım için değiştiremedim :p
Sen benim yukarıda sorduğum sorunun cevabını biliyor musun?

*not , ne bmwsi... honda bi kere o :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Prometheus
Go home yankee...

Bu arada motosiklet güzelmiş moto guzzi'ye benziyor ama saçmalama şansım da var... ne o?
[pankart]GorkeM istifa...!:p[/pankart]:queen:

Bu arada 21.00'a kadar kalma fikri mantıklı olabilir, yarın olsun kesinleştirir söylerim.


 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Başlığın son 13 sayfasından genellikle buluşma konulu, önemini yitirmiş ve günlük konuşmalar, selamlaşmalar gibi toplan 118 mesaj temizlenmiştir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Öhöm ben bundan bahsediyordum aslında...

MGS-01 Corsa

1.jpg

4.jpg

5.jpg

15.jpg


Engine Type VGuzzi 4 stroke, 2 cylinder, V 90°

Cylinders 1.225 cc
Bore and stroke 100 x 78 mm
Compression ratio 11 : 1

Valve timing:
intake open 36° B.T.D.C.
intake closes 70° A.B.D.C.
exhaust open 64° B.B.D.C.
exhaust closes 28° A.T.D.C.

Maximum power 122 CV a 8.000 giri/minuto
Maximum torque 11,5 Kg-m a 6.400 giri/minuto

Valvole Ø 36 mm intake
Ø 31 mm exhaust

Piston Cosworth Racing
Injection electronic Marelli IAW 15M
Throttle Body Marelli Ø 50 mm

Airbox 15 litri

TRASMISSIONE
Gearbox 6 speed
Transmission shaftdrive
Internal ratios 1° = 1:10,82
2° = 1:7,98
3° = 1:6,14
4° = 1:5,01
5° = 1:4,35
6° = 1:3,84

Clutch dry, 2 Sinterized discs with hydraulic pump



Chassis
Frame rectangular section single-beam

Wheelbase 1.423 mm
Trail 95 mm
Inclinazione cannotto di sterzo 23,5°
Front suspension Öhlins up-side down fork 43 mm, fully adjustable

Front wheel travel 120 mm
Rear suspension aluminium-plate swinging fork with Öhlins shock absorber, fully adjustable


Rear wheel travel 110 mm
Front brake double floating disc, 320 mm, 4 pads radial caliper


Rear brake Sigle disc, 220 mm, double piston caliper


Rims forged aluminium 5 arms

Front rim 3,50 x 17”
Rear rim 5,50 x 17”
Front Tyres 120-70/17”
Rear Tyres 180-55/17”


Electrical equipment
Battery 12 V – 8 Ah

Dimensions
Length 2.010 mm
Width 780 mm
Height 1.180 mm
Seat height 820 mm
Footboard height 400 mm
Handlebar height 850 mm
Dry weight 192 Kg

Fuel tank capacity 20 litri

mgs0115dd2.jpg

motoguzzimgs014439021fai0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
ss motosikletler hızı nereden ölçer bilmiyorum ama bunun tekerleklerden olmadıgı kesin.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yarın öğle vakitlerinde tam olarak buluşma saatini ve yerini buraya yazacağım...
Ben zaten orada olucam katılmak isteyenleri beklerim :)

Saat 19:30'da Göztepede olacağım orada olacaklar arasınlar...
5359433730
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
O saatlerde orda olmaya çalışıcam, ilkkez geldiğim için farkedemezsem telefon açar imdat yaparım:p

Selemde kırmızı karanfil olcak :queen::queen::queen:

Görüşmek üzere...:cat::cat:

Bu akşam 7:30 bostancı göztepe arası sahil yolunda buluşuyoruz, dolayısıyla güncel...
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Arkadaşlar bir hafta boyunca bekarım, isteyenle akşamları buluşabiliriz... Hadi SS takımı... Çıkıp gazlayalımmmmmm :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaşlar bir hafta boyunca bekarım, isteyenle akşamları buluşabiliriz... Hadi SS takımı... Çıkıp gazlayalımmmmmm :queen:


Ben taaa İstanbul Mt SS'cileri ile buluşmaya Bursa'dan geldim sen yoktun :cherry: Gazlamaya deil ama benim cıbırın cierleri ağrıyor gazlarken155ten sora gitmiyor sorunu var sanırım çözemedim daha:cherry:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
30 Ağustos tatil, büyük ihtimalle herkes 31 Ağustos da izin alıyor. Birşeyler yapmak isteyen, biryerlere gitmek isteyen bana mesaj atsın. Buluşup biryerlere gidelim.

@ultraukala
Ben taaa İstanbul Mt SS'cileri ile buluşmaya Bursa'dan geldim sen yoktun
O buluşmaya gelemedim. Yarın akşam birkaç kişi buluşacağız belki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst