Abi foto koymussun galiba ama gozukmuyor.
Profilde yazan motor diye tahmin ediyorum.
2017sinde de ekran falan geliyomus, daha da guclu olcakmis ECU degisimiyle falan:salut:
Alamiyoruz alanada mindar diyoruz iste.
Hayirli olsun, gule gule kullan.
Bide RF hemde.

r:
Lease/Finance bile yapsan adamlar kol bacak istiyo down payment a namussuz makina icin.