MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
31
Hah soyle abicim ya bende Jubaa/ya onu anlatmaya calisiyorum :) Islak debriyaj zaten cogu motorun debriyaj calisma sistemi ama kaydirgan debriyaj daha farkli sonradan motora eklenebilicek veya artik yeni motorlarda gelebilicek bir teknoloji oyle degil mi?
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Vay cakal forumda kendine yandas ediniyon he.

Valla oyle "kaydirmali" falan bizim tamirhanede sozluk anlaminin cok disinda kullaniliyordu.
Ben islak diye biliyordum, gercektende boyle bi olay varmis ama ogrenmis olduk.

Kagittan ucak muhendisi sana cevap veren yok, vites problemini sök,tak ve dene yontemi ile bulucaz artik.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Mevzu ne bi daha anlatin.
Kafam güzel anlamadim.:silent:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
31
coq abi, bize bir yol goster yau :D
Vites dusururken bazen once geciyor sonra bosa atiyor.. Motorda Slipper Clutch (Kaydirgan Debriyaj veya artik her neyse) oldugunu soyledi aldigim adam ama motor'da fabrika cikisi yok bu sistemden sonradan ekletilmis. Acaba ben mi atamiyorum tam? Ara gaz vererek atarsam cogu zaman geciyor ama ara gaz vermeden vites dusurursem cok buyuk ihtimal bu sorunu yasatiyor.
Ama arka lastigi kitleme durumu hic yok dedigim gibi once atiyor sonra hemen bosa dusuyor.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Ali videolari youtube a koysana orda belli oluyor sorun.

coq abi, quickshifter ve gp shift var motorda.
Kafasina gore vites atiyo makina.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bazzaz saglam ayar yapan usta isteyen acaip kil bir alet.
Muhtemelen ondan kaynaklaniyor.
Tekrar bir ayar yapmayi deneyin.

Fakat sürüs için ben bir noktayi önemle hatirlatmak isterim.
Vites düsürürken mutlaka aragaz yapiyoruz.
Bunu aliskanlik haline getirin.
Onun disinda bisey bilsem vallaha söylerdim.:)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
31
Eyvallah. Abi ben zaten ara gaz vermeden dusurmem hic hatta gerekmeyen yerde bile verirdim ama bu yeni aldigim motor GP Shift iste ters yani ve aldiktan sonra direk pistte kullandim dolayisiyla alisamadim bir gunde :) Ama alisicaz artik
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
Slm arkadaşlar.. bir VFR 800 de Scots (yanılmıyorsam) marka gidon damperi var (inşallah haftaya alıyorum motoru) damperin switchinin solunda (S) sağında ( H idi galiba) yazıyor bunlar nedir ne işe yarar? şimdiden teşekkürler
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Slm arkadaşlar.. bir VFR 800 de Scots (yanılmıyorsam) marka gidon damperi var (inşallah haftaya alıyorum motoru) damperin switchinin solunda (S) sağında ( H idi galiba) yazıyor bunlar nedir ne işe yarar? şimdiden teşekkürler

Sertlik ayarı. S (SOFT/Yumuşak) H (HARD/Sert)...
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
31
Evet aynen oyle. Gayet guzel bir damper ayrica. Ama tabi yuksek hizlarda gereginden fazla sert yapmak biraz riskli cunku motor donme kabiliyetini baya yitiriyor ve bu da kotu sonuclanabilir :) Yarisindan fazla acmamak gerekiyor normal kosulda. Drag yarisi yapiyorsan tabi ac sona kadar :)
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
170
Evet aynen oyle. Gayet guzel bir damper ayrica. Ama tabi yuksek hizlarda gereginden fazla sert yapmak biraz riskli cunku motor donme kabiliyetini baya yitiriyor ve bu da kotu sonuclanabilir :) Yarisindan fazla acmamak gerekiyor normal kosulda. Drag yarisi yapiyorsan tabi ac sona kadar :)

Teşekkürler Ali Bey..
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
O zaman bi soru sorayım ben :) Aksesuar olarak vede aynı zamanda taş izlerinin oluşmamasını engellemek için far lensi kullanmak takmak istiyorum kullanan arkadaşlar varsa eğer aydınlatmayı eksi yönde etkiliyormu akşam sıkıntı yaratırmı
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
O zaman bi soru sorayım ben :) Aksesuar olarak vede aynı zamanda taş izlerinin oluşmamasını engellemek için far lensi kullanmak takmak istiyorum kullanan arkadaşlar varsa eğer aydınlatmayı eksi yönde etkiliyormu akşam sıkıntı yaratırmı

Arkadaşımda var baya etkiliyor ama tercih meselesi alınabilir :) Kaskta siyah vizör taktıgını düşün o hesap
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Olumsuz etkileyecekse heyecan aramayalım aydınlatma önemli malum zaten farkedilmiyoruz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst