- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,951
abisi kılıkbık olduğunu bütün mt alemi duydu sen ne biçim adamsın yağmasanda gürle :queen:İrfan aga güzel zaman geçirmişsin..
O kahvaltıda bende olmak isterdim ama malesef yengen faktörü trafiği tıkadı..
Buradan tüm mt dostlarına selam olsun :king:
---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:44 ----------
abi allah herkeze böyle sağlılık güzel evlat versin benden bu kadar gerisi size kalmış artık yaparmısın yapmazmısın orasını ben bilmem az daha büyüsün onuda gezilere getireceğim maskot olarak bağlayacağım sırtıma veya sırt çantasına koyacağım ben nereye oda oraya baba kız takılacağızAllah(cc) ne güzellikler yaratıyor,41 kere maaşallah !
Fatih şu resimleri yayınlama be kardeşim,Bu yaştan sonra adamın çocuk yapası geliyor:thumleft:
[url]http://img213.imageshack.us/img213/434/3c2jn.jpg[/URL]