mt operasyonu ve piyanist_irfan :)

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
İrfan aga güzel zaman geçirmişsin..
O kahvaltıda bende olmak isterdim ama malesef yengen faktörü trafiği tıkadı..
Buradan tüm mt dostlarına selam olsun :king:
abisi kılıkbık olduğunu bütün mt alemi duydu sen ne biçim adamsın yağmasanda gürle :queen:

---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:44 ----------

Allah(cc) ne güzellikler yaratıyor,41 kere maaşallah !
Fatih şu resimleri yayınlama be kardeşim,Bu yaştan sonra adamın çocuk yapası geliyor:thumleft:

[url]http://img213.imageshack.us/img213/434/3c2jn.jpg[/URL]
abi allah herkeze böyle sağlılık güzel evlat versin benden bu kadar gerisi size kalmış artık yaparmısın yapmazmısın orasını ben bilmem az daha büyüsün onuda gezilere getireceğim maskot olarak bağlayacağım sırtıma veya sırt çantasına koyacağım ben nereye oda oraya baba kız takılacağız:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ohooo ortalık sabah şekerleriyle dolmuş...töbe töbee.....:pl:

buraya oğlunun fotoğrafını koyupta babasını esgeçenlerin,balları şekerlensin işte ..:queen:daha ne diyeyim...



ülem sen hiç akıllanmayacakmısın..seni ve forumu defalarca uyarmadıkmı??? okuman da mı yok kardeşim..
ben ettim siz etmeyin demedikmi....:queen::flower:


valla kanka bile bile lades dedim :) ama pişman değülüm cbf yi test ettim daaaa tonaj testi :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abisi kılıkbık olduğunu bütün mt alemi duydu sen ne biçim adamsın yağmasanda gürle :queen:

---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:44 ----------


abi allah herkeze böyle sağlılık güzel evlat versin benden bu kadar gerisi size kalmış artık yaparmısın yapmazmısın orasını ben bilmem az daha büyüsün onuda gezilere getireceğim maskot olarak bağlayacağım sırtıma veya sırt çantasına koyacağım ben nereye oda oraya baba kız takılacağız:)


yaşlandın gözlerinde görmez oldu Fatihcim sana bir sayfa önce mesaj yazdım ama görmemişin...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
İrfan o CBF dahada iflah olmaz..
siteden olmayan ,tanıdık olmayan ve meziti tanımayan,onu artçı aldığını bilmeyen birine satmaya bak motürü...
tavsiyemdir...:queen::flower:

gelsinde cevap hakkını kullansın kereta...

böyle gıyabında zevkli olmuyor aslında...:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan o CBF dahada iflah olmaz..
siteden olmayan ,tanıdık olmayan ve meziti tanımayan,onu artçı aldığını bilmeyen birine satmaya bak motürü...
tavsiyemdir...:queen::flower:

gelsinde cevap hakkını kullansın kereta...

böyle gıyabında zevkli olmuyor aslında...:rendeer:

birazdan düşer düşmezse biz iteriz zorla :cherry: dedikodu yapmış olmayalım :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
nereye bakıyor bu adamlar...:queen:


ulen Kıng Gobra İrfan sağolasın bu nazik ziyaretin için...yalnız İstanbulu Karamürsel sandın galiba bi uctan uca 5 dakkada dolanacağın...biraz metrobüslerde sürtmen iyi oldu Karamürselin kıymetini bilirsin artık...:p


[url]http://e1203.hizliresim.com/v/9/3cj0g.jpg[/url]


[url]http://e1203.hizliresim.com/v/9/3chvt.jpg[/url]



Fatih yegenime maşallah diyim ama sana pek benzemiyor gangam yav...:queen:
saol mete amcası bana benzemese ne olur aynı babaannesi illa bizden birine benziyor yani:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi allah hayırlı evlat olmasını nasib etsin insana benzesin de bana benzemesede olur..
ama huyu da bana benzemesin benzerse bu dünyaya 2 fatih çok gelir:p

amin amin fatihim allah analı babalı büyütsün şekerim havalar ısınsında yengenle mıncıklamaya geleceğiz :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
İYİ GEL ABİ BEKLERİZ...
ama yengemi tükkana bırakırız malum benim hanım patron oluyor pazartesi günü ona göre haberleşiriz gelirsin abi:)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Harbidenmi ganga beni göremedinmi fuarda :) ciddimisin sen
ganga ne içtin ne yediysen banada tarifini ver bende alıcam ondan unutmam gereken çok şey varda :)
ulen king yelek alırken görmedinmi beni mt nin standında telden aradım yeride sen tarif ettin...hay allam yaaaaa :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
İrfancığım iyi bir gezi yapmış dostlarla yüzyüze görüşüp hasret gidermiş ve yeni arkadaşlar edinmişsindir umarım . ne mutlu seni hele bu geziye hava muhalefet etmeyipte motorla gitmiş olsaydın zannedersem tadından yenmezdi:cherry:herşey gönlünce olsun hoşçakal
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Harbidenmi ganga beni göremedinmi fuarda :) ciddimisin sen
ganga ne içtin ne yediysen banada tarifini ver bende alıcam ondan unutmam gereken çok şey varda :)
ulen king yelek alırken görmedinmi beni mt nin standında telden aradım yeride sen tarif ettin...hay allam yaaaaa :)


Kim benmi tarif ettim yeri ? :)) ohomm vuhummm
Tamam yauu sey oldu ramlar bir anda isinma yapti kanka af buyur anlik hafiza kaybi oldu:)))

Sahi yaa gorustuk tabi ulen tiriger degisim zamani gelmis benim :))/

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:27 ----------

İrfancığım iyi bir gezi yapmış dostlarla yüzyüze görüşüp hasret gidermiş ve yeni arkadaşlar edinmişsindir umarım . ne mutlu seni hele bu geziye hava muhalefet etmeyipte motorla gitmiş olsaydın zannedersem tadından yenmezdi:cherry:herşey gönlünce olsun hoşçakal


tesekkur ederim erhan abicim dostlarla gorusmek guzeldi hakkaten cumlemizin basina insallah.
saygilar sunarim tekerine tas degmesin :)
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
23
Selamlar irfan abi güzel gezi yapmışsın biara istanbuldan az daha ilerlede ağırlıyayım toprağımı tekirdağda
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kanka alacağın olsun benden bahsetmemissin..:cherry:

ben denizliden asker ocağından sizler ve fuar için gelmiştim....:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
patron çocuğu oluyor daha ötesi var mı ganga...:p veliaht...:p
aga anonim şirketi kurmuyoruz sadece bi tükkan yani ahım şahım bi iş değil ama keşke askerden önce fabrikayı kapatıp gitmeseydim askere dönüşte bekçilik yapmazdım kendi fabrikamda patron olurdum bundan daha iyi:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst