Hain mete abi. İrfan abi mete abilerin kapıdan çıkıyorsun caddeye doğru dümdüz bakıyorsun orda da ben oturuyorum haber bile vermemiş

l: Gerçi pazar evde yoktum ama

İnşallah bidahaki gelişin de bol bol görüşme zamanımız olur :rendeer:
allah sağlık versin selçuk inşallah daha çok gelir gideriz nasip kardeşim sevgiler

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
Sen baskasin bunu biliyorsun
seni üzgün görmek istemiyorum yüzün her daim gülsün abim, ellerinden öperim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------
Sevgili İrfan kardeşim.Gerçekten benim için çok tatlı bir sürpriz oldu.
Sizler gibi dostları yanımızda görmek bizim için gururdur.
Güzel ziyaretin için teşekkür ederim.Beni sevindirdin.
En kısa zamanda tekrar görüşmek dileklerimle,hoşça kal.
ben öyle süprizleri severim arada ibrahim abi , bunlara alışman gerek

bu arada söylediğim gibi motoru müsait zamanda getir ne yapabiliriz bir bakalım

elektirik sorununu kafana takma , senin motora keskin bir dua okumak lazım ,
nefesim kuvvetlidir , okuyup üflemek lazım

ellerinden öperim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------
Gecenin bir yarısı uyurken yorganın altından irfan çıkarsa şaşırmam bukadar şeyi gördükten sonra :queen:
Ulen şeker çuvalı

ne ara gittin metoya,ordan zıpladın serdar abimizle mezitin yanına hadi tam burda bitti derken sapanca sahillerinde çıkıyorsun ortaya kara batak gibi
Maşşallah diyorum,Allah nazardan sakınsın sendeki bu insan sevgisini yaşama sevincini...
sağolasın kankam

seni göremedim fuar alanında işi bırakamadınmı yoksa

koray bile gelin hanımla ordaydı , gözüm aramadı desem yalan olur valla

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------
İrfan Ortaköy'e takılmışsın,Metehandro seni orada alemlere akıtmadıda polisevinde çorba mı ısmarladı yuh ona:farao:
Şaka bir yana izninin yarısında ancak fırsat bulsan da dolu dolu geçirmişsin.
Ben de motoru büyüteyim mi başıma iş mi alırım diye danışacak adam arıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
:cat::queen::queen::queen:
olsun be serdar abi niyet önemli abi kalpler gönüller bir olsun :cherry: aynı havayı solumak ,hoş sohbet şahane yemek işin bahane :cherry: güzel gündü başımın ağrıması dışında

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
bir gün yolunuz düşerde muğla / marmaris bölgesine de gelecek olur iseniz elimizden gelen misafirperverliği gösteririz irfan hocam. ilk fırsatta bu tarafada bekleriz.
eyvallah ekrem dostum

çok sevindim diyoruz ya bu iş gönül işi parayla pulla bazı şeyleri yaşayamazsınız , işte böyle iyi niyet ve kaliteli dostları burada görmek buraya olan tutkumu 2 kat daha arttırıyor , sağol allah razı olsun inşallah bir gün güneye yolum düşerse görüşmek nasib olur ,
eksik olma

:rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Yine bir irfan klasiği keyifli anlatım,belgeler fotolar eşliğinde renkli bir konu

Mtnin En renkli adamısın METEHANLA birlikte

Her zaman yüzün gülsün ...
Kahvaltıda selam bile veremedım yanarım yanarımda ona yanarım

r:

r:
duygu düşüncelerin için teşekkür ederim furkancım önemli değil gözüm ,gönüller bir olsun sıkıntı yok sen iyi olda gerisi teferruat

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------
İrfanım shadowda yakışmış hani.

darısı başına kardeşim.
sağolasın görkemcim inşallah ulen shadowda hakkaten içime sindi lakin bu ara fazla tork bozar beni , aslında tamda yeni motor düşünme arefesinde sanada iyi dider şekerim istersen bir kez daha düşün , gerçiiii senin tarzını biliyoruz emme hani olurya şeytan girer kanına

:cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------
irfanım iyi güzel gezmişin yine görüşürüz de demişin de
ben izmite felan yanına gelsem ya tanımazsan diye korkuyorum artık :silent:
yani helal olsun be şekerim yaaa :cherry: taam taaam anladım her defasında başıma kak sen :cherry: bidaha olmaz için rahat olsun cem ide tanıdık geriye sana benzetecek kimse kalmadı :cherry:
valla alper iyi tosladım , en iyisi sesimizi çıkarmayalım kalabalıkta mezu karışsın gitsin :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------
sen dua et te kar yağmış yoksa senin motor a yağ yetişremezdin o 1000 km gezide:queen:
abi ayağına sağlık gene bekleriz demek isterdim ama benim yanıma uğramadın bu fıstığı görmeye gelecektin hani:jocolor:
BEYLER LÜTFEN RESMİ GÖREN MAŞALLAH DESİN:rendeer:
[url]http://d1203.hizliresim.com/v/9/3c2jn.jpg[/url]
valla şekerim haklısın aslında kafamı kırsan haklısında sapanca gölünün tam sana ters kısmındaydım , yiğitle işlerimiz vardı biraz yoksa yiğeni sevmeye gelecek , yeminle böle diyeceğini tahmin ettim
bu arada yiğenin şu resmini değiştir artık ulen çocuk yaşına girecek aynı pozları paylaşıyon eşkiya

agucuk agucuk gelcem olm gelcem yiğeni sevmeyede yengen havaları bekliyor maşallah ısır len benim yerime bircik şunu :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------
vay vay,irfan kardeşimizin objektifinden bizde dostları,abileri ve kardeşlerimizi görme fırsatı bulduk.buradan hepinize selamlar,sağolasın irfan kardeş.:rendeer:
sağolasın bora abim gönüller bir olsun , adanaya sevgi ve selamlarımı yolluyorum abim , görüşürüz inşallah
