Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
tüm mt dostlarını en içten dileklerimle selamlıyor hepinize saygılar sunuyorum 
yaklaşık 15 gün önce yıllık iznimi kullanmak üzre izne çıktım lakin havaların aşırı soğuk ve yağışlı oluşundan sebep motorumla aslında çok kapsamlı ve geniş bölgeye yayılan bir mt dostları operasyonu yapacaktım lakin , havalar fırsat vermeyince mecburen yatışa geçtim ve iznimin 7 gününü yatarak geçirdim,
tabi bu arada fuar zamanını dört gözle beklemekteydimki mt dostlarımın tümünü burada yakalayacağım büyük bir fırsattı ,
aslında fuar heyecanı en çok buradan tanışıp yüz yüze göreceğim dostları görecek olduğıumun da heyecanı vardı ,
çarşamba akşamı motorumu hazırlayıp perşembeden yani fuar zamanından 2 gün önce istanbula geçip eşi dostu dolaşmaktıki perşembe sabahı 20 cm kar yağmış olması beni mecburen istanbula otobüsle gitmeye zorladı , aynı zamanda tüm dostları motorla ziyaret etme şansım sıfıra indi
şimdi izninizle hem resimlerimi paylaşacak hemde duygu ve düşüncülerimi dile getirmek istiyorum izninizle ,
yinede tüm olumsuzluklara rağmen fuarda bir çok arkadaşımı görmüş olmanın mutluluğu içerisindeyim tüm mt gönül dostlarına sağlık ve sıhhat diliyorum buyrun resimler.

ilk ziyaretimi cbr 1100xx sevgili tünal ağabeyimle yapıyorum , ve yanında siteye üye olmayan tünal ağabeyimin arkadaşı abdullah abi
tünal abicim öncelikle senin arabaya bir navıgasyon şart
o akşamdan sonra benim telefona acilen navıgasyon yukledim iş işten geçti ama her zaman lazım :cherry:
her şey için ve misafir perverliğin için teşekkür ediyor ellerinden öpüyorum

tünal ağabeyim beni arabasıyla eve bırakıyor ve ertesi sabah yani cumartesi sabahı metro ile fuar alanına yakın sabah kahvaltısı toplantısına gitmek üzre yola çıkıyorum , en erken ben geldim derken birde ne göreyim
özer abim (speddy)- (nadrov-nadir )abim ve şenol abim muhabbeti koyulaştırmışlar özlemle kucaklaşıyor vuruyoruz muhabbetin gübeğine ve bu arada diğer arkadaşları bekliyoruz
özer abi sen nası adamsın yauuu
kahvaltı için teşekkür ediyorum kesene bereket 


bu arada yine bir çok arkadaşla tanışma fırsatı bulduğum için mutluyum 8sarı dev-yucel dostuma selamlar
sevgili erhan erdil, ve alpertim-alper dostlarımla il defa yüz yüze görüşme fırsatı buldum , birdeha ne zaman görüşürüz allah kerim , alperle daha önceden defalarca telefonda konuşmuş olmama rağmen ortamın verdiği heyecandan kendini tanıyamadım
ulen böyle maskaralıkmı olur :cherry: ama hep jesse - cem in suçu :queen:
ayrıca erhan arkadaşımı daha yaşlı biri olarak tahmin ediyordum , lakin yanılmışım her ikisine de selam ediyorum , inşallah tekrar görüşmek nasib olur










özer abiyle fuar yolunu tutuyoruz ve resimler fuar alanındandan çekilmiş dostlarla devam ediyor
aslında bolca motosiklet resimleri çektim ne varki hepsini yüklemeye gerek görmüyorum bir hayli fazla var, ama ilgimi çeken bir kaç kareye yer vereceğim , haydi bakalım fuar alanına











aşağıda paylaştığım resimler genelde bana rehberlik edecek çalışmalarımda yol gösterecek hatta kopya çekebileceğim resimlerden ibaret, zaten ne bekliyorsunuzki :cherry:
motosikletlerden ziyade işime yarayacak şeyleri resimlemeyi yeğledim tabi çok beğendiğim motosikletlerede yer verdim ve en çok hoşuma gidenler genelde ktm croslar ve bir sürü çeşit motosiklet bir kaç kere ekliyorum












ktm nin bu modeline hasta oldum lakin fiyatını görünce
birden bire tuhaflaştım , hemen oradan uzaklaştım :cherry:


yahuu arkadaş taklit edin dediysek bu kadarda olmazki bilader :cherry: :queen:


bu motoru bülent ersoy görse kesin alır
ama üzerindeki tozu çamuru nasıl siler onu bilemem 
ve fuar resimlerinden sonra gezime devam ediyorum oradan yine pazar sabahı hattat hasanın zeytinburnu, olivyumdaki mekanına geçiyorum




hasan arkadaşımız oldukça ağırbaşlı, efendi ve işinin erbabı severek yapan bir arkadaşımız , yaptığı, ürettiği eserleri görünce insanın şaşırmaması elde değil
eeeee at binenin kılıç kuşananın, hasanla aslında b,r çok ortak noktamız var karakter olarak aynı dili konuştuğumuz kanısına varmam çok geç olmadı,
başarılarının devamını diliyor misafir perverliği için kendisine teşekkür ediyorum , sağolasın hasancım her şey çok güzeldi , yengen hediyeni çok beğendi onu söylemeliyim
eline koluna sağlık




sevgili hasanın yanından ayrıldıktan sonra pazar sabahı tekrar mecburen fuar alanına kısa süreliğine dönüyorum , buradan pıyanıst yığıt nıclı arkadaşımızın yeleğini almayı unutmuştum 1 saatliğine içeri girip yiğidin ve metehandronun yeleklerini alıp , metehanla görüşmek üzre yola koyuluyorum ,
bu arada sevgili jesse-cem kankama teşekkür ederim bilet için
ve metehanla buluşuyoruz beni ortaköye güzel manzarası olan köprünün altına götürüyor ulen mete köprü altlarında ne işimiz var :cherry:
mete dedimmiydi ahanda makara başladı demektir haydi resimlere
















mete bu sana
ben öyle diyorum ,metedir ne yapsa yeridir
her zamanki gibi içten,samimi,sıcak, her zamanki gibi misafir perver ve her zamanki gibi ayuu:cherry:





ve başımın şiddetli ağrımasından sebep gezmeye pek tadım kalmadığını gören mete beni inine yani evine götürüyor :cherry:
ve oradan vaktin gelmesiyle birlikte sağolsun beni en yakın otobüs durağına kadar uğurluyor , be bilader arabayla bırakacam diye pijamalarla yola çıkıyorsun sora mötüm dondu diye şikayet ediyorsun , hava zaten ayaz birde senle uğraşmayalım :cherry:
o bedeni taşımaya benim cüssem yetmez kanka kusura kalma :cherry:
kankam her şey için çok teşekkür ederim ziyade olsun,
kumru şahaneydi taaaa ertesi sabah ancak yemek yedim sağol varol :cat:
ve bir gün evde kaldıktan sonra güneşinde yüzünü göstermesiyle zaten motorla gezememiş olan ben yalovaya motoseyyah- serdar abi ve mezitin ziyaretine gidiyorum


bu arada sevgili serdar ağabeyim sevdiğim , saydığım ,tavır ve davranışlarıyla, görmüş geçirmiş, varı yoğu bilen ağır başlı bir ağabeyimdir ,aslında reklam olarak algılanmasını istemem lakin serdar ağabeyimin termal gökçederede bayağı kapsamlı , şifalı termal suyundan faydalanabileceğimiz bir oteli var ,
bunu neden söylediğimi aşağıda yükleyeceğim resimlerden anlayacağınızı umuyorum , ve şifa, deva arayan dostlarımızada duyurmaktır maksadım , her şey için teşekkür ederim serdar ağabeyim değerli zamanını bizlere ayırdığın ve zaman ayırdığın için



serdar abimizin yanından ayrıldıktan sonra meziti yalova verkeze bırakıyor ertesi sabah, güneşide görünce sapancaya doğru gaz açıyorum

yine siteye uzun zamandır üyesi olan ve sapancada öğretmenlik yapan sevgili bozkurt74-ibrahim abimi okulda baskına uğratıyorum
çok şaşırıyor ve seviniyor , teneffüs arası bir iki lafladıktan sonra malum dersten alıkoymamak için biraz sohbetten sonra çayımızıda yudumladıktan sonra sevgili yiğidin yanına doğru yol alıyorum 


yiğidin daha önceden cbf si vardı ve nıhayet hayallerinin motoruna kavuştu güle güle kullan şekerim



sapancada bana shadowa tatma fırsatı veren yiğidime teşekkür ederim , ilk başlarda tereddüt ettim fakat hiçte öyle göründüğü gibi değilmiş
torku, süspansiyonlarına ve sürüş rahatlığına, hatta selesinin rahatlığına hasta oldum olacaksa benim motorum ileride şahadow olmalı 


ve son durak olarak vaktiminde dolmasından sebep yiğidin işyerinde akşam 10 a kadar takıldıktan sonra dönüş yoluna geçiyorum ve izinde bitti bu gece iş var:salut:
yorum yazan , tüm gönül dostlarına teşekkür ediyor hepinizi sevgiyle selamlıyorum kalın sağlıcakla
yaklaşık 15 gün önce yıllık iznimi kullanmak üzre izne çıktım lakin havaların aşırı soğuk ve yağışlı oluşundan sebep motorumla aslında çok kapsamlı ve geniş bölgeye yayılan bir mt dostları operasyonu yapacaktım lakin , havalar fırsat vermeyince mecburen yatışa geçtim ve iznimin 7 gününü yatarak geçirdim,
tabi bu arada fuar zamanını dört gözle beklemekteydimki mt dostlarımın tümünü burada yakalayacağım büyük bir fırsattı ,
aslında fuar heyecanı en çok buradan tanışıp yüz yüze göreceğim dostları görecek olduğıumun da heyecanı vardı ,
çarşamba akşamı motorumu hazırlayıp perşembeden yani fuar zamanından 2 gün önce istanbula geçip eşi dostu dolaşmaktıki perşembe sabahı 20 cm kar yağmış olması beni mecburen istanbula otobüsle gitmeye zorladı , aynı zamanda tüm dostları motorla ziyaret etme şansım sıfıra indi
şimdi izninizle hem resimlerimi paylaşacak hemde duygu ve düşüncülerimi dile getirmek istiyorum izninizle ,
yinede tüm olumsuzluklara rağmen fuarda bir çok arkadaşımı görmüş olmanın mutluluğu içerisindeyim tüm mt gönül dostlarına sağlık ve sıhhat diliyorum buyrun resimler.

ilk ziyaretimi cbr 1100xx sevgili tünal ağabeyimle yapıyorum , ve yanında siteye üye olmayan tünal ağabeyimin arkadaşı abdullah abi
her şey için ve misafir perverliğin için teşekkür ediyor ellerinden öpüyorum

tünal ağabeyim beni arabasıyla eve bırakıyor ve ertesi sabah yani cumartesi sabahı metro ile fuar alanına yakın sabah kahvaltısı toplantısına gitmek üzre yola çıkıyorum , en erken ben geldim derken birde ne göreyim
özer abim (speddy)- (nadrov-nadir )abim ve şenol abim muhabbeti koyulaştırmışlar özlemle kucaklaşıyor vuruyoruz muhabbetin gübeğine ve bu arada diğer arkadaşları bekliyoruz


bu arada yine bir çok arkadaşla tanışma fırsatı bulduğum için mutluyum 8sarı dev-yucel dostuma selamlar
sevgili erhan erdil, ve alpertim-alper dostlarımla il defa yüz yüze görüşme fırsatı buldum , birdeha ne zaman görüşürüz allah kerim , alperle daha önceden defalarca telefonda konuşmuş olmama rağmen ortamın verdiği heyecandan kendini tanıyamadım
ayrıca erhan arkadaşımı daha yaşlı biri olarak tahmin ediyordum , lakin yanılmışım her ikisine de selam ediyorum , inşallah tekrar görüşmek nasib olur










özer abiyle fuar yolunu tutuyoruz ve resimler fuar alanındandan çekilmiş dostlarla devam ediyor
aslında bolca motosiklet resimleri çektim ne varki hepsini yüklemeye gerek görmüyorum bir hayli fazla var, ama ilgimi çeken bir kaç kareye yer vereceğim , haydi bakalım fuar alanına











aşağıda paylaştığım resimler genelde bana rehberlik edecek çalışmalarımda yol gösterecek hatta kopya çekebileceğim resimlerden ibaret, zaten ne bekliyorsunuzki :cherry:
motosikletlerden ziyade işime yarayacak şeyleri resimlemeyi yeğledim tabi çok beğendiğim motosikletlerede yer verdim ve en çok hoşuma gidenler genelde ktm croslar ve bir sürü çeşit motosiklet bir kaç kere ekliyorum












ktm nin bu modeline hasta oldum lakin fiyatını görünce


yahuu arkadaş taklit edin dediysek bu kadarda olmazki bilader :cherry: :queen:


bu motoru bülent ersoy görse kesin alır
ve fuar resimlerinden sonra gezime devam ediyorum oradan yine pazar sabahı hattat hasanın zeytinburnu, olivyumdaki mekanına geçiyorum




hasan arkadaşımız oldukça ağırbaşlı, efendi ve işinin erbabı severek yapan bir arkadaşımız , yaptığı, ürettiği eserleri görünce insanın şaşırmaması elde değil
eeeee at binenin kılıç kuşananın, hasanla aslında b,r çok ortak noktamız var karakter olarak aynı dili konuştuğumuz kanısına varmam çok geç olmadı,
başarılarının devamını diliyor misafir perverliği için kendisine teşekkür ediyorum , sağolasın hasancım her şey çok güzeldi , yengen hediyeni çok beğendi onu söylemeliyim
eline koluna sağlık




sevgili hasanın yanından ayrıldıktan sonra pazar sabahı tekrar mecburen fuar alanına kısa süreliğine dönüyorum , buradan pıyanıst yığıt nıclı arkadaşımızın yeleğini almayı unutmuştum 1 saatliğine içeri girip yiğidin ve metehandronun yeleklerini alıp , metehanla görüşmek üzre yola koyuluyorum ,
bu arada sevgili jesse-cem kankama teşekkür ederim bilet için
ve metehanla buluşuyoruz beni ortaköye güzel manzarası olan köprünün altına götürüyor ulen mete köprü altlarında ne işimiz var :cherry:
mete dedimmiydi ahanda makara başladı demektir haydi resimlere
















mete bu sana





ve başımın şiddetli ağrımasından sebep gezmeye pek tadım kalmadığını gören mete beni inine yani evine götürüyor :cherry:
ve oradan vaktin gelmesiyle birlikte sağolsun beni en yakın otobüs durağına kadar uğurluyor , be bilader arabayla bırakacam diye pijamalarla yola çıkıyorsun sora mötüm dondu diye şikayet ediyorsun , hava zaten ayaz birde senle uğraşmayalım :cherry:
o bedeni taşımaya benim cüssem yetmez kanka kusura kalma :cherry:
kankam her şey için çok teşekkür ederim ziyade olsun,
ve bir gün evde kaldıktan sonra güneşinde yüzünü göstermesiyle zaten motorla gezememiş olan ben yalovaya motoseyyah- serdar abi ve mezitin ziyaretine gidiyorum


bu arada sevgili serdar ağabeyim sevdiğim , saydığım ,tavır ve davranışlarıyla, görmüş geçirmiş, varı yoğu bilen ağır başlı bir ağabeyimdir ,aslında reklam olarak algılanmasını istemem lakin serdar ağabeyimin termal gökçederede bayağı kapsamlı , şifalı termal suyundan faydalanabileceğimiz bir oteli var ,
bunu neden söylediğimi aşağıda yükleyeceğim resimlerden anlayacağınızı umuyorum , ve şifa, deva arayan dostlarımızada duyurmaktır maksadım , her şey için teşekkür ederim serdar ağabeyim değerli zamanını bizlere ayırdığın ve zaman ayırdığın için



serdar abimizin yanından ayrıldıktan sonra meziti yalova verkeze bırakıyor ertesi sabah, güneşide görünce sapancaya doğru gaz açıyorum

yine siteye uzun zamandır üyesi olan ve sapancada öğretmenlik yapan sevgili bozkurt74-ibrahim abimi okulda baskına uğratıyorum


yiğidin daha önceden cbf si vardı ve nıhayet hayallerinin motoruna kavuştu güle güle kullan şekerim



sapancada bana shadowa tatma fırsatı veren yiğidime teşekkür ederim , ilk başlarda tereddüt ettim fakat hiçte öyle göründüğü gibi değilmiş


ve son durak olarak vaktiminde dolmasından sebep yiğidin işyerinde akşam 10 a kadar takıldıktan sonra dönüş yoluna geçiyorum ve izinde bitti bu gece iş var:salut:
yorum yazan , tüm gönül dostlarına teşekkür ediyor hepinizi sevgiyle selamlıyorum kalın sağlıcakla
Moderatör tarafında düzenlendi:
