MT Naked Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
2
selam arkadaşlar
suzuki gsr 600 hakkında bilgisi olan bı arkadasımız varmı
2008 model gsr 600 aldım naked ların harareti 99 kadar cıkabılırmı ??

şimdiden teşekkürler
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hep aramışımdır bu başlığı daha yeni fark ettim :p
naked'cılar yok piyasada öyle görünüyor
naked kawasaki ER 5 diyorum bende,kendi sınıfında tork canavarı desek yeridir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Arada bir gelir bakarim buraya kayirlarimda dursun diye yaziyorum. Senelerdir Naked bike kullandim. Suzuki GS500 , Ducati Monster sahip oldugum bir kac naked biketan bazilari. Acikcasi konunun biraz daha ilerlemesi sart.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Ben de bu ara Z1000 düşünüyorum. Fakat grenajlı motordan naked a geçmek biraz sorunlu olabiliyormuş rüzgar açısından. Kararsızım. :(
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
yamaha xj6 da güzel...bende var diye değil..gerçeğini mutlaka görmelisiniz...
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
3
iNŞALLAH, Bende NC700S ile yeni katıldım aranıza.. Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
selam herkese; 3 yıldır yamaha mt03 sahibiyim ve şu sıra yeni arayışlar içine girdim. motoru satıp yine naked almayı düşünüyorum. genelde istanbul trafiğinde kullanıyorum ve artçı içinde rahat bir şey olması gerekli :) suzuki gladius , er6n , hornet arasında kaldım. gladius çok hoşuma gidiyor ama kullanana yok sanırım. ne forumda bu modele ait bir başlık bulabildim ne de trafikte göruyorum. bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar,

CB900F, CB1000R sahibi oldum geçmişte.

CB600F test sürüşü yaptım.

Speed-triple ve Z1000'nin ise şöyle bir üzerine çıkıp oynadım biraz.

Merak eden olursa deneyim ve izlenimlerimi paylaşabilirim.
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
12
Herkese merhaba ben aranıza Bajaj Pulsar 200 NS alarak katıldım.Bugün A2 ehliyet sınavını başarıyla tamamladım.İki tekerin özgürlüğünü ve tutkusunu yaşamak için sabırsızlanıyorum. Med Mekssss
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst