Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
MT Naked Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı
hep aramışımdır bu başlığı daha yeni fark ettim
naked'cılar yok piyasada öyle görünüyor
naked kawasaki ER 5 diyorum bende,kendi sınıfında tork canavarı desek yeridir.
Arada bir gelir bakarim buraya kayirlarimda dursun diye yaziyorum. Senelerdir Naked bike kullandim. Suzuki GS500 , Ducati Monster sahip oldugum bir kac naked biketan bazilari. Acikcasi konunun biraz daha ilerlemesi sart.
selam herkese; 3 yıldır yamaha mt03 sahibiyim ve şu sıra yeni arayışlar içine girdim. motoru satıp yine naked almayı düşünüyorum. genelde istanbul trafiğinde kullanıyorum ve artçı içinde rahat bir şey olması gerekli suzuki gladius , er6n , hornet arasında kaldım. gladius çok hoşuma gidiyor ama kullanana yok sanırım. ne forumda bu modele ait bir başlık bulabildim ne de trafikte göruyorum. bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Herkese merhaba ben aranıza Bajaj Pulsar 200 NS alarak katıldım.Bugün A2 ehliyet sınavını başarıyla tamamladım.İki tekerin özgürlüğünü ve tutkusunu yaşamak için sabırsızlanıyorum. Med Mekssss