[MT MUĞLA] 17-18/11/2007 Fethiye Gezisi

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
evet arkadaşlar bu haftaki gezimizde şöyle sağlam bir gezi yapıp kış sezonunu açalım motorlarun pasını silelim artık diyoruz.Motorlarla birlikte bizde paslandık.Güzel ve yağmurlu bir havada gaz açmalı artık.Geçen sezon paçmızdan akan sular daha kurumadı:p


Bu hafta yaptığımız gezide hem yeni üyeler hakkında konuştuk hemde tanışmalı artık dedik.

gezimiz öğleden sonra buluşma ve fethiye ye hareket ile başlayacak.Bol yeşil bol mavinin olduğu yollardan konaklama yerlerine ulaşacağız.Akşamında fethiye merkezde balık pazarında iyi bir balık rakı keyfi yapacağız:cat:

pazar günü çevre turu yapılacaktır.

ayrıntıları ve gezi programını buradan evam edeceğiz.Katılımları bekliyoruz arkadaşlar.:rendeer:



1-yorgun48
2-offflualper ve eşi
3-nmurataydın
4-bora
5-pyhnx
6-tuncer usta
7-Banro
8-beatrice
9-AYDEMİR (GAZİANTEP MT)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Şu anki duruma göre ben gelecem galibabüyük bir terslik çıkmazsa.
Yani ben ve Alman tankı motorumu sıraya yazabilirsiniz :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
forrap sizde çıkın gelin manisa grubuyla hep brlikte hem bi tanışma gezisi olur....

gezi yazılarınada not düştüm gerçi???
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
BEN CUMARTESİ ÇALIŞIYOM BİR AKSİLİK ÇIKMAZSA PAZAR GÜNÜ KATILCAM:):queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
forrap sizde çıkın gelin manisa grubuyla hep brlikte hem bi tanışma gezisi olur....

gezi yazılarınada not düştüm gerçi???

Şuan maalesef bu tarz birşeye tam olarak katılım olmaz.Gerek havalar gerekse iş yoğunluğu nedeniyle şuan çoğu arkadaş müsait değil.Manisa daki arkadaşlar zaten 2-3 aydır yok,sezonları onların tam şimdi (tarım).Sanıyorum ki yaza tam bir katılımla oldukça güzel bir buluşma yaparız ve tabi devamları gelir.Ancak şuan için biraz zor..
Teşekkürler davetiniz için,tüm Muğla MT ye sevgiler :rendeer:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ben varım demem gerek yok zaten şahin beni biliyosun ben hertürlü varım :wiinkk:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
ben maalesef gelemiyorum :pr:
pazar günü sınav var :pr:
bu yaştan sonra hala sınavlarla boğuşuyoruz :pr:
size pazar öğleden sonra katılmaya çalışırım :salut:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
can abide sabah katılacak vatana millete hayırlı olsun


Birde hayırlı haberim AYDEMİR abide gelecek gezimize Gaziantep MT üyemizdir kendisi.Tanılşma fırsatıda bulmuş olacağız.Uzun zamandır bekliyordum
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ben katılmaya calıscam şahin kardeşim istanbula gtmemiş olursam buyuk ihtimalle katılırım zira kışı istanbulda geciricem son gezim olur bnmde :(
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
can abide sabah katılacak vatana millete hayırlı olsun


Birde hayırlı haberim AYDEMİR abide gelecek gezimize Gaziantep MT üyemizdir kendisi.Tanılşma fırsatıda bulmuş olacağız.Uzun zamandır bekliyordum

Allahdan bir sorun cıkmassa pazar gunu fetiyede olacagim sizinle tanişmak isterim

Gaziantep den selamlar.....:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
ARKADAŞLAR HAVALAR KÖTÜ ŞUAN CUMARTESİ PAZARDA KÖTÜ OLCAK GİBİ:pr:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
şu anda bende bekliyorum hava şartları pek iyi olmayacak sanırım...ne yapacağımıza karar verip ben telefonla ulaşmaya çalışacağım herkese
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar hava durumuna göre planımız değişebilir.konaklama işinden vazgeçtik yeterli çoğunluk sağlanamadı:p

bugün alperle marmarise geleceğiz bize bakacak mısın phynx:p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Hava şimdilik süper.Yarın böyle olursa Dünya turu bile yapılır.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
arkadaşlar hava durumuna göre planımız değişebilir.konaklama işinden vazgeçtik yeterli çoğunluk sağlanamadı:p

bugün alperle marmarise geleceğiz bize bakacak mısın phynx:p



AYIPSIN BAKMAZMIYIM BAKARIM TABİİ HEMİDE GÖZÜM GİBİ.:)


BANRO'YADA KATILIYORUM HAVA BÜGÜN GÜZEL YARIN İNŞALLAH GÜZEL OLUR.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
vallahi baktı bugün phynx bahaneyle sacrosant ilede tanıştık....

arkadaşlar yarın 10.00 da ben hareket edeceğim...köyceğizden yola çıkarım...0544 780 0421 numaram bana ulaşırsınız
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
arkadaşlar size iyi gezmeler :pr:
saat sabah 05.00 ales sınavına gitcem :salut:
dönüşte uğrayın yeni işyerim dalaman begonvil
akşam canlı müzik var bekliyorum :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst