- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bu haftaki gezimizde şöyle sağlam bir gezi yapıp kış sezonunu açalım motorlarun pasını silelim artık diyoruz.Motorlarla birlikte bizde paslandık.Güzel ve yağmurlu bir havada gaz açmalı artık.Geçen sezon paçmızdan akan sular daha kurumadı
Bu hafta yaptığımız gezide hem yeni üyeler hakkında konuştuk hemde tanışmalı artık dedik.
gezimiz öğleden sonra buluşma ve fethiye ye hareket ile başlayacak.Bol yeşil bol mavinin olduğu yollardan konaklama yerlerine ulaşacağız.Akşamında fethiye merkezde balık pazarında iyi bir balık rakı keyfi yapacağız:cat:
pazar günü çevre turu yapılacaktır.
ayrıntıları ve gezi programını buradan evam edeceğiz.Katılımları bekliyoruz arkadaşlar.:rendeer:
1-yorgun48
2-offflualper ve eşi
3-nmurataydın
4-bora
5-pyhnx
6-tuncer usta
7-Banro
8-beatrice
9-AYDEMİR (GAZİANTEP MT)
Bu hafta yaptığımız gezide hem yeni üyeler hakkında konuştuk hemde tanışmalı artık dedik.
gezimiz öğleden sonra buluşma ve fethiye ye hareket ile başlayacak.Bol yeşil bol mavinin olduğu yollardan konaklama yerlerine ulaşacağız.Akşamında fethiye merkezde balık pazarında iyi bir balık rakı keyfi yapacağız:cat:
pazar günü çevre turu yapılacaktır.
ayrıntıları ve gezi programını buradan evam edeceğiz.Katılımları bekliyoruz arkadaşlar.:rendeer:
1-yorgun48
2-offflualper ve eşi
3-nmurataydın
4-bora
5-pyhnx
6-tuncer usta
7-Banro
8-beatrice
9-AYDEMİR (GAZİANTEP MT)
Son düzenleme: