sahinbirinci Katılım 30 Eyl 2006 Mesajlar 2,078 18 Kas 2007 Konu Yazar #21 o nasıl bi sınav olu ki selim sabah 5 de:queen:
banro Katılım 24 Ara 2003 Mesajlar 1,447 18 Kas 2007 #22 EEEE nerede gezi başlığı, nerede resimler. Boşunamı o kadar yağmur yedik? Bende tek resim var ayıp olur diye konuyu açamıyorum. Hadi Alper hadi Şahin.
EEEE nerede gezi başlığı, nerede resimler. Boşunamı o kadar yağmur yedik? Bende tek resim var ayıp olur diye konuyu açamıyorum. Hadi Alper hadi Şahin.