MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
allahda seni güldürsün ahmet gece gece , karnım ağrıdı gülmekden. :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

ama bu dediği garson gerçektir ve manisada yaşar kendisi, adam sanırım daha önce kimyasal maddeler ile temas halinde bi fabrikada falan çalışyodu oraya geçti ve ordaki ağaç çamları , çimen habitatı falan ters etki yaptı, ortamızda durup spariş alırken güney kısmındakileri yok sayıp dönmesi ve peşinden içeri kadar takip edip orada sparişimzi vermemiz, yakında bakkal büfe falan varmı dediğimde de bana karşı da bi ara var aradan gidip önce sağ sonra sol yap dedikten soora karşıda ara falan olmaması ara sandığı yerin iki apartman tarafından bloke edilmiş ve verdiği istikamette ilerleyebilmem için o apartmanları aşmam gerektiğini anladığımdaki dumurum da balatada sıyırma emarelerinin olduğunun göstergesidir,

Baba çok uzun cümle kuruyorsun yaa,hani dikkat ettim acaba noktalama da mı bi problem var diye,yok yani cümle uzun.Bizler drag misali,kalkarız dururuz.Lemans tarzı yazılara alışık değilim hahhaaa.Başını okuyum sonuna gelene kadar başında ne yazdığını unutuyorum ha.HElal yani...:queen::queen::bounce:

oooo süper keşke gelebilseydim yaa....

belki başka bir bmwciler bulup gaza getirirdik...:)

Özgür bulunduğumuz yeri görsen gaza getirmeye gerek kalmadan gaza gelenler vardı hehehheee.

otobanfaresi.com dan da bize teklif var,toplantıları beraber yapalım diyorlar...ne dersin SERKAN ABİ
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
haklısın bende okudum anlamadım
bu saatte olmuyo, (virgül) ben yatıp beynimi durultayım (burda da bi virgül olur sanırım) yarın bi düzeltme yapıp bi kaç virgül bi kaç enter attırırım araya .(soldaki nokta) ii geceler stop
cızzzztttt :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
geceye dair resimleri istiyoruz yoksa bu toplantıyı yasa dışı ilan ederim :bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
tümmm izmir grubuna ve denizliden gelen arkadaşa geldiği için teşekkür ediyorummm
hepinizi çoook özlemişim arkadaşlarrrr bir araya gelince daha ii anladımm
tabii benim toplantılara gelemediğim 2 ay zarfında bir sürü yeni arkadaş katılmış
gece çok sohbet edemedik ama pazar günü kaynaşırız artık.

bu arada arkadaşlar siz gittikten sonra esas bombayı ben patlattım sanırım
tabiii garsonnn krizinin yanında olda sıfır kalır ama neyseee
bu arada olay tam siz motorlara binmişi gaz açmaya çalışırken oluyr
yanımda siyah tşörtlü bi adamm

-ö: siz yeni mi katıldınız manisa grubuna
-x: yooo bayadır buradayımmm
-ö: hımmm motor ne var
-x: henüz bişey yok
-ö: bu arada isim neydi
-x:(aga bişeyler dedi ama ben hatrlmyrm)
-ö: sizin nick neydi bu arada
-x: ne nicki?
-ö: nasıl yaa siz bizim gruptan değilmisiniz
-x: yoooo ama yakında olcam heralde nasıl ses çıkarıyor o aletler öle

tabii aganın bizden oolmadığını anlayınca bendeki yüz ifadesini de bi görmeniz gerek direkkk rengim attııı
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
65
Sıcak karşılamalarından ötürü tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. Bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir akşamdı.Herkesin yüreğine sağlık...:rendeer:

Garson vakaları Manisa da normal hal aldı artık :) Dikkatimi çeken hepsinin ormanlık alandaki yerlerde olmasıydı,sanırım fazla oksijenin (doğru söyledim bak:pİyi ki bir dilimiz sürçtü) beyne gitmesi hepsinin afyonlu gibi dolaşmasını sağlıyor:p
Bir sprite mevzuu vardı ki unutulmaz:) Spriteee hııı dıtt dıt dıtt dıııııtt please wait a few minutes,loading... Cıııf cıııın cıı cııııı sistem eşleştirmeyi tamamladı! Açıklama:Sprite,gazlı içecek.
Tamam efendim sprite ınız geliyor. Viu cuf viu cuf :) (Bir göz hareketi vardı ki unutulmaz:))
Duble tavuk ne kadar diyorsun(başka masaya giderken gördük bizde istedik) bilmem içeri sormak lazım diyor garson arkadaş:p
Ka fa 1500 geldi aklıma:)Programlanabilir hafıza vardı onda,bu bir model üstü mü altı mı anlam veremedim:)

Mecit ,yanlış anlama kaptan.Garsonlar biraz kırıktı ama mekan güzeldi,eleştriyi kendine alma yani :) Sadece garsonlar biraz garipti:p Ama iyi oluyor,geceye renk katıyorlar...
Bu arada kaza yapan arkadaşına tekrar geçmiş olsun..

Lodos um araban tekrar hayırlı olsun.Kazasız belasız binmek nasip etsin Allah...:rendeer: Sticker da yakıştı hani otoban faresine :p

Karmacoma,sanada tekrar teşekkürler dostum:rendeer:

Taa Denizli den çıkıp bizim için oralara gelen dostumuz antidepresan'a da çook teşekkürler,tekerine,yüreğine sağlık :rendeer::rendeer: Bekliyoruz Aqua ve diğer organizasyonlara da...

kumita45,sende gurubumuza tekrar hoşgeldin :wiinkk:

Hafta sonu Aqua olayında buluşmak üzere Manisalı dostlar:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
-ö: siz yeni mi katıldınız manisa grubuna
-x: yooo bayadır buradayımmm
-ö: hımmm motor ne var
-x: henüz bişey yok
-ö: bu arada isim neydi
-x:(aga bişeyler dedi ama ben hatrlmyrm)
-ö: sizin nick neydi bu arada
-x: ne nicki?
-ö: nasıl yaa siz bizim gruptan değilmisiniz
-x: yoooo ama yakında olcam heralde nasıl ses çıkarıyor o aletler öle

tabii aganın bizden oolmadığını anlayınca bendeki yüz ifadesini de bi görmeniz gerek direkkk rengim attııı

Bir sprite mevzuu vardı ki unutulmaz:) Spriteee hııı dıtt dıt dıtt dıııııtt please wait a few minutes,loading... Cıııf cıııın cıı cııııı sistem eşleştirmeyi tamamladı! Açıklama:Sprite,gazlı içecek.
Tamam efendim sprite ınız geliyor. Viu cuf viu cuf :) (Bir göz hareketi vardı ki unutulmaz:))

Puhaha :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
anlaşılan geceniz renkli geçmiş eee orası manisa heran herşey olabilir.daş düşebülür ayı çıkabülür:queen:neyse hafta sonu büyük olasılıkla aranızdayız eşimle beraber orada görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Mecit'im bizi ağırladığın için teşekkürler kardeşim.Talihsiz olay yaşanmasaydı da sende aramızda olabilseydin içimize daha çok sinecekti.Artık haftasonu çıkratırız acısını.Sevindirici yanı ölüm kalım olmaması allah korumuş arkadaşı.Tekrar geçmiş olsun.

Yeni katılan ve yeni tanıştığımız tüm arkadaşlara katılımlarından dolayı teşekkürler.

Beyazpapağan tanıştıkya gayri karada ölüm yok bize:) Nazar değmesin motorun resimlerden daha güzel görünüyor bu arada..

Serkanım Lodosum:) ben sana ne diiim "be yaa" abi özlemişim valla muhabbetini İski'de olsaydı tam süper oalacaktı....Araba cillop kazasız belasız kullanın inşallah.(ama bu senin otobanfaresi.com a üye olmanı ve tatlısu motorcusu olmanı değiştirmez:))

Geceye damgasını vuran garson arkadaşa sevgiiycczzler saygızzz cızz biziiit "loading new word please wait" sevgiler saygılar.(optimus prime garson)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
katılan ve emeği geçen herkese sevgiler,yine güzel bir geceydi herzamanki gibi...çenem ağrıdı gülmekten oksijeni yiyince herkesin civatalar gevşedi:queen


Wallace,fotolar yine sende sanırsam, ama eminim bu sefer fazla beklemeyiz, TİK te geçti nasıl olsa:p
Mecit, Tekrar geçmiş olsun..durumu nasıl..?:silent:
lodos,abi tekrar hayırlı olsun KA, rengi süper.:cat:
duyulmaz,araba kullanırken kask zorunlu değil ahmet, güvenlik tedbirlerini abartmayalım:queen:
antidepresan,ayağına sağlık, tee denizlilerden geldin...:rendeer:
forrap,buluşmalarımızı oksijen oranı "normal" yerlerde yapmayı öneriyorum sayın modum aksi halde grup fena dağıtıcak, fazla oksijen yaramıyor:p
ceyz,bocekben bişey anlatırken lafımı bölmeyin, sabrın sonu selamettir siz bekleyin ben zaten anlatımım içinde sorularınızı yanıtlıyor olucağımdır...:cyclopsan:queen::rendeer:
kumita45Tekrar hoş geldin:rendeer:

cuma toplantısında ve pazar günü görüşmek üzere...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
forrap,buluşmalarımızı oksijen oranı "normal" yerlerde yapmayı öneriyorum sayın modum aksi halde grup fena dağıtıcak, fazla oksijen yaramıyor:p
ceyz,bocekben bişey anlatırken lafımı bölmeyin, sabrın sonu selamettir siz bekleyin ben zaten anlatımım içinde sorularınızı yanıtlıyor olucağımdır...:cyclopsan
kumita45Tekrar hoş geldin:rendeer:

cuma toplantısında ve pazar günü görüşmek üzere...:bounce:

Dinlemesini öğrenin kardeşiiiiiiim:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ceyz ile Böcek garip bir ikili oldular zaten :p Önlemini almak lazım,çok isyankarlar :p Resmen Avrupa Birliği gibiler,Ceyz Böcek birliği CBB.
Dün ne çirkeflik yaptılar hakkaten yaaa :p Şu bayanların arasındaki dayanışma erkeklerde olmaz zaten hiç bir zaman :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
bu arada arkadaşlar siz gittikten sonra esas bombayı ben patlattım sanırım
tabiii garsonnn krizinin yanında olda sıfır kalır ama neyseee
bu arada olay tam siz motorlara binmişi gaz açmaya çalışırken oluyr
yanımda siyah tşörtlü bi adamm

-ö: siz yeni mi katıldınız manisa grubuna
-x: yooo bayadır buradayımmm
-ö: hımmm motor ne var
-x: henüz bişey yok
-ö: bu arada isim neydi
-x:(aga bişeyler dedi ama ben hatrlmyrm)
-ö: sizin nick neydi bu arada
-x: ne nicki?
-ö: nasıl yaa siz bizim gruptan değilmisiniz
-x: yoooo ama yakında olcam heralde nasıl ses çıkarıyor o aletler öle

tabii aganın bizden oolmadığını anlayınca bendeki yüz ifadesini de bi görmeniz gerek direkkk rengim attııı

:queen::queen::queen:eek:ffff gülmekten karnım ağrıdı yaa:queen::queen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Valla herşey çok güzeldi bi gökalple gittiğimiz 10 sn lik yer dışında ( evet arkadaşlar düşündüm taşındım çözümü buldum gökalp kuşadasının acısını çıkardı benden :p) Bu arada gecenin finali gerçekten güzeldii..Serkan abi Sercanın sana selamı var bolca (uglychild) iletmemi söyledi..
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Ceyz ile Böcek garip bir ikili oldular zaten :p Önlemini almak lazım,çok isyankarlar :p Resmen Avrupa Birliği gibiler,Ceyz Böcek birliği CBB.
Dün ne çirkeflik yaptılar hakkaten yaaa :p Şu bayanların arasındaki dayanışma erkeklerde olmaz zaten hiç bir zaman :)


Bu ikisinin altında I-Ben var ben sana diim derin devlet oooo:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hakkaten ben I BEN i nasıl unutmuşum :silent: Aynen katılıyorum...Derin devlet o gibi geldi banada.Zaten sık sık bana muhalefet oluyor,laf sokmaya çalışıyor:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
böcekteki makine ne öyle be :) skooterların hası vallaha...yalınayak cingen palesi gibi kaçıyor piacio :queen:

ayrıyetten tören ile benim ka'ya stiker yapıştıran İZMİR-MT nin ağır toplarınada bi çift laf edesim varda yemiyo :queen:(ayin havasında gerçekleşti eylem)

@chatkut kardeşim sanada alalım bi ka (metalik mavi) senin makineden az yakar abisi (yavaş yavaş üyelerin aklını çelip kamuoyu yaratmak lazım:p )

@antidepresantekerine sağlık dostum iyiki geldin ,ancak bunu bide iadei ziyareti var şimdiden kafamı kurcalıyor :silent: :cherry:

@şener bana tatlısu motorcusu demeni gruba yeni katılan bi üye olarak söylediğin için affediyorum :) mazimizi eylemlerimizi eskiler bilir (kendini daha fazla eski topraklar önünde komik duruma düşürme ,senin karizma ilerde bize lazım kardeşim :)
hangi hava şartlarında nerelere nasıl bi plotaj ve yol haritası kullanarak gittiğimi(zi) ilgili kişi ve kurumlara sorabilirsin :rendeer: (edit: örnek olarak kış ortası karlı havada ayvalık gezisi,kış ortası yağmur ve şiddetli fırtınada çandarlı gezisi,18 mart çanakkale gezisi ....vs vs )dah sayiyimmi diyecem ama eski geziler bölümünde izmir-mt topiklerine bakabilirsin (dur serkan fazla yüklenme olm sakin ol :cherry: )
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
@chatkut kardeşim sanada alalım bi ka (metalik mavi) senin makineden az yakar abisi (yavaş yavaş üyelerin aklını çelip kamuoyu yaratmak lazım:p )

abi ortama yayma, gizlice haberleşelim seninle örgütlenelim 5-6 KA topladıkmı bigün toplantıyı basar bağımsızlığımızı ilan ederiz...:queen::queen: :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aman lodosum yavaş :pAmma içerlemişsin şu tatlı su motorcusu lafına :mrgreen: Sen çok güzel kızdırılıyorsun abi:)

ayrıyetten tören ile benim ka'ya stiker yapıştıran İZMİR-MT nin ağır toplarınada bi çift laf edesim varda yemiyo :queen:(ayin havasında gerçekleşti eylem)

:cherry: Kimmiş onlar ya:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst