- Katılım
- 13 May 2007
- Mesajlar
- 470
allahda seni güldürsün ahmet gece gece , karnım ağrıdı gülmekden. :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
ama bu dediği garson gerçektir ve manisada yaşar kendisi, adam sanırım daha önce kimyasal maddeler ile temas halinde bi fabrikada falan çalışyodu oraya geçti ve ordaki ağaç çamları , çimen habitatı falan ters etki yaptı, ortamızda durup spariş alırken güney kısmındakileri yok sayıp dönmesi ve peşinden içeri kadar takip edip orada sparişimzi vermemiz, yakında bakkal büfe falan varmı dediğimde de bana karşı da bi ara var aradan gidip önce sağ sonra sol yap dedikten soora karşıda ara falan olmaması ara sandığı yerin iki apartman tarafından bloke edilmiş ve verdiği istikamette ilerleyebilmem için o apartmanları aşmam gerektiğini anladığımdaki dumurum da balatada sıyırma emarelerinin olduğunun göstergesidir,
Baba çok uzun cümle kuruyorsun yaa,hani dikkat ettim acaba noktalama da mı bi problem var diye,yok yani cümle uzun.Bizler drag misali,kalkarız dururuz.Lemans tarzı yazılara alışık değilim hahhaaa.Başını okuyum sonuna gelene kadar başında ne yazdığını unutuyorum ha.HElal yani...:queen::queen::bounce:
oooo süper keşke gelebilseydim yaa....
belki başka bir bmwciler bulup gaza getirirdik...![]()
Özgür bulunduğumuz yeri görsen gaza getirmeye gerek kalmadan gaza gelenler vardı hehehheee.
otobanfaresi.com dan da bize teklif var,toplantıları beraber yapalım diyorlar...ne dersin SERKAN ABİ