MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
abi aldımm mesajı bende ekibi bilgilendiririm.. görüşmekk üzereee....
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
tmm ben dana gibi çay içerim, sürümden indiririm çayı
chatkutun ve kumita45in dediği gibi bende ege ünv. önünde bu uyarıyı görmeyenlere hatırlatırım ,şimdilik 3 hatırlatıcı oldu, ikisinin kafasına güneş geçse biri mutlaka hatırlar, yanii izmir gelirken nereye gideceği konusunda kararlı gelir, sizde bu adamlar kayboldumu diye kaygılanmadan beklersiniz :cat::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
akşam saatlerinde eğitimim olmasından ve dun geceyi nedenini belirsiz bir şekilde hatırlıyamamamdan :p dolayı bu gece aranızda olamıyacagız arkadaşlarr hepinize iyi eğlenceler

kazasız belasız dikkatli sürüşler.....


şansa değil bilgiye güvenin.....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tamam MEcit...İzmirden toplu gelcez nasıl olsa kimse okumazsa ben uyarırım :cat:

budur işte be sorumluluk duygusu, grubun bir parçası olmak budur kardeşim tebrik ederim.

MECİT;755529' Alıntı:

ÇAY 75 KURUŞ AMA ÇOK SAYIDA İÇİLİRSE 50 KURUŞ.

Kardeşim demedin mi wallace geliyor izmirden diye. O zaman çok sayıda çay içilir mi diye bile sormazlardı




akşam saatlerinde eğitimim olmasından ve dun geceyi nedenini belirsiz bir şekilde hatırlıyamamamdan :p dolayı bu gece aranızda olamıyacagız arkadaşlarr hepinize iyi eğlenceler

o belirsizliğin nedenleri arasında 3 şişe büyük olmasın. geceye ait tüm belgeler makinamda. Gelmezsen herkese izlettiririm video nu bilesin
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
şimdi eve girdim hazırlanıp küçük parka kaçıyorum 19:00 buluşuruzz...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
eve gelebileli yarım saat oldu
düğüne uğrayıp takıları takkıp zıplıcammm hemen
papağanlar fısıldadııı başlamışsınız bile yemeye pizzaları banada kalır işallah
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok istememe rağmen iş dolayısıyla gelemedim fakat resimlerinizi bekliyorum tuncerim karabağlardan geçerken ben daha yeni şehir dışına çıkmaya hazırlanıyordum motorunun sesini allahtan 3 km den tanıyorum artık umarım onunla gelmemiştir
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Öncelikle MEcİt e Çook teşekkür ediyorum,bu yoğun ve talihsiz gününde beni karşılayıp ağırladığı için.Dedim ya abi "1 Ağustos sana yaramadı..." YEMEK için de çok teşekkürler:cherry::rendeer:

Mecit arkadaşına geçmiş olsun dileklerimizi iletirsin.Acil şifalar diliyoruz kendisine.Sana da geçmiş olsun.

Bu arada o motor 200 ü hemen vuruyo mu:queen::queen::queen::bounce::bounce: :queen::queen:

Fotoğraflar her zamanki gibi yine MURAT abi de ama abi sen bana resimleri gönder de ben biraz modifiyeleyim onları,hazır ONUR(dondurmania) ve SERKAN abi buradayken balonsuz kaçırmak olmaz.HAHAahhahahaaa ONUR!u en son Çeşme de uskumrularla becelleşirken hatırlıyoruz...Unutmayalım unutturmayalım...
:queen::queen::queen::queen::queen::bounce::bounce:



Bu arada ÖZLEM in çocuk sevgisine hayran kaldım...Nasıl seviyor çocukları aman allahım(anladın sen onu)


Veee mutlu son...Dönüşte ki sucuk ekmek olayını es geçmeyelim demiii.Ya Umut yıllardır geçtin yoldan ama burnun koku almaz senin,alsa bile katagorin farklı hahhaaa

HAa ama Gökalp ve UMUT cezalı,onların cezalarını vermek için sahneye davet ediyoruz kendilerini...Hemşire... NEŞTER!!!!:silent::silent::silent:

Katılan tüm dostlara Teşekkürler,Sucuk yiyen arkadaşlara da buradan HAN DUVARLARI şiirini okumak istiyorum.:wiinkk::wiinkk:

YİNEE DEE ŞAHLAANIYOOOOR AAMMMAAA....(uyumam lazım)

akşam saatlerinde eğitimim olmasından ve dun geceyi nedenini belirsiz bir şekilde hatırlıyamamamdan :p dolayı bu gece aranızda olamıyacagız arkadaşlarr hepinize iyi eğlenceler

kazasız belasız dikkatli sürüşler.....


şansa değil bilgiye güvenin.....


ÇAĞATAY üçgenin iç açıları toplamını öğrendik gibi ama ben bi tekrar edeyim...iki kenarın toplamı bi kenarı sağdan geçerse,sakıncalarının toplamı,sola bakarak geçmekden kırkının da kulpu kırık küp müydü neydi yaa karıştı kaldı...Bizi bi çözsene ÇAĞATAY hoca!!!! :rendeer::rendeer::rendeer::wiinkk:hahahahaaaaaaa:queen::queen::queen::bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
arşiv marşiv yapamadım ama maksat siftah olsun resim kousunda , izmir mtnin allah allah nidalarıyla manisalı dostlara katılmasına az kala son virajdaki görüntüsü.
Shot at 2007-08-01
yine bol bol görüntü wallace da walla.
buradan, ayrıldığımız mekanın garsonuna ruh sağlığına tez zamanda kavuşmasi için dua edeceğim, adam duyulmazında büyük katkılarıyla cinnet geçirmeden akşamı atlattı ama kalıcı hasar verdiğimiz kanaatindeyim,
ayrıca sucukcunun karşısına bi geçiş yapması için yarın karayollarına dilekçe yazacağım,
patlamayan barfiks florasanı alması için yarın umutusu caponyaya göndereceğim.
bu günden daha bi çok vazife çıkarmıştım ama uyku bastırıyo hatırlayamıyorum ee bu saatte de ancak saçmalanır ben çekileyim daha fazla patinaj yapmadan...
herkese çoook teşekkürler
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
oooo süper keşke gelebilseydim yaa....

belki başka bir bmwciler bulup gaza getirirdik...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
arşiv marşiv yapamadım ama maksat siftah olsun resim kousunda , izmir mtnin allah allah nidalarıyla manisalı dostlara katılmasına az kala son virajdaki görüntüsü.
Shot at 2007-08-01
yine bol bol görüntü wallace da walla.
buradan, ayrıldığımız mekanın garsonuna ruh sağlığına tez zamanda kavuşmasi için dua edeceğim, adam duyulmazında büyük katkılarıyla cinnet geçirmeden akşamı atlattı ama kalıcı hasar verdiğimiz kanaatindeyim,
ayrıca sucukcunun karşısına bi geçiş yapması için yarın karayollarına dilekçe yazacağım,
patlamayan barfiks florasanı alması için yarın umutusu caponyaya göndereceğim.
bu günden daha bi çok vazife çıkarmıştım ama uyku bastırıyo hatırlayamıyorum ee bu saatte de ancak saçmalanır ben çekileyim daha fazla patinaj yapmadan...
herkese çoook teşekkürler

ya bu Manisa nın garsonlarında bi sorun var.(BKZ:Nisan ayı sanırsam...MAnisa Mesir toplantısı...)

Bire bir yaşanmıştır.Hepimizin başından geçen bir olay

Garson diyoruz

-bana bi çay,
-bana bi soğuk bira,
-bana bi kola diet,
-(bana da bi sopa getir de belki lazım olur diyemedik,ayıp...)

Garson yazmıyor zaten(söz uçar yazı kalır da arkadaş 2 saniye de söz uçar mı???Manisalı bi garson ise uçar...

Garson:-şimdi size bi soğuk çay,size bi diet bira,size iki biber...


Çok garip gelmesin...Adamdan çay istedim,bizzat şahsen ben kendim istedim!!!!bak o kadar net söyledim.Sonra adam beni görmesine rağmen gitti çayı eski oturduğum yere bıraktı.Niye vermiyon bana o çayı.Çay, isteyen müşteri oradayken verilir, demiiii yaawwwww.Sonra soğuk çayı benim hesaba yazmasın diye sordum bi kısa devre yaptı,(bııızzzt çay soğuk müşteri bıızzt kısa devre çiivvvttt.Battle Misson control stand by...biyonik çıktı adam.Bilek güreşine davet ettim adamı,
Bbi ocakta yemeğim var dedi gitti...:queen::queen:

FAZLA OKSİJEN ÇARPAR,BAŞ AĞRıTIR dostlar,unutmamak lazım hehehhee

Sanırım beni de oksijen çarptı.ÖPÜJEEEEMMMM!!!
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Garson:-şimdi size bi soğuk çay,size bi diet bira,size iki biber...

allahda seni güldürsün ahmet gece gece , karnım ağrıdı gülmekden. :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

ama bu dediği garson gerçektir ve manisada yaşar kendisi, adam sanırım daha önce kimyasal maddeler ile temas halinde bi fabrikada falan çalışyodu . Gittiğimiz yerde biz gelmeden 5-4- saat önce işe başladı ve ordaki ağaç çamları , çimen habitatı falan ters etki yaptı.
ortamızda durup spariş alırken güney kısmındakileri yok sayıp döndü ve peşinden içeri kadar takip edip orada sparişimzi verdik.

Ben: yakında bakkal büfe falan varmı.
garson kafasını kaldırıp etrafına baktııııııııı soora cvp verdi
Garson:yakında yok ama sizin motorlar var dimi , karşıda bi ara var aradan gidip önce sağ sonra sol yap soldan aşağı git orda bi market var.
dedikten soora karşıda ara falan olmadığını ara sandığı yerin iki apartman tarafından bloke edilmiş ve verdiği istikamette ilerleyebilmem için o apartmanları aşmam gerektiğini gördüm,
içgüdülerim ve deneme yanılma yöntemiyle arayıp sıgara satan bi yer bulup döndüm bende..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst