MT Manisa-İzmir Buluşması,,01/08/2007 ÇARŞAMBA

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
gelirken hep bir ağızdan "yaylalar" türküsünü söyleyin olmazsa forrap..

murat abi,,atlar gideriz akhisara yaparız bir kıyak onlara....anladın sen onu.....
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
hadi be kuru sıkı atmayın MANİSA'ya zorla geliyosunuz AKHİSAR'a nerde geleceksiniz :mrgreen:
iki aydan beri murat'ım boldan boldan atıyo saolsun geleceğim diye :cherry:
geçin bunları geçinnnnn...:)

bu arada GÜRKAY gelemeyebilir,(mazeretini bilen biliyor) ama ben ,iski,favorii,geleceğiz nasipse arkadaşlar :rendeer:
toplantı bizim toplantımız sizin değil :queen:
siz misafirsiniz :queen:(ecelime susadım herhalde töbe töbeee :queen: )
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hadi be kuru sıkı atmayın MANİSA'ya zorla geliyosunuz AKHİSAR'a nerde geleceksiniz :mrgreen:
iki aydan beri murat'ım boldan boldan atıyo saolsun geleceğim diye :cherry:
geçin bunları geçinnnnn...:)

siz misafirsiniz :queen:(ecelime susadım herhalde töbe töbeee :queen: )

aboooooooo bababbababababa
kardeşim sen bu aralar pek bi cengaver oldun. önce rahmi abiye sataştın, sonra evlilik mevzuları şimdi de bana. bababababbabaaaa

Dağıtırım uleynn orayı. Şu işlerim bi rahatlasın valla da billa da gelecem hemde göveç yemeğe. Bu sefer %50 lik de benden olacak.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kardeşime bak...elli defa gel dedik ve hala bıkmadan gel diyoruz :)
ancak ufak bi problem var seni doyuracak kadar böyyük dik kulak nerden bulacağım dağda bayırda onun hesapları içindeyim :mrgreen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
hadi be kuru sıkı atmayın MANİSA'ya zorla geliyosunuz AKHİSAR'a nerde geleceksiniz :mrgreen:
iki aydan beri murat'ım boldan boldan atıyo saolsun geleceğim diye :cherry:
geçin bunları geçinnnnn...:)

bu arada GÜRKAY gelemeyebilir,(mazeretini bilen biliyor) ama ben ,iski,favorii,geleceğiz nasipse arkadaşlar :rendeer:
toplantı bizim toplantımız sizin değil :queen:
siz misafirsiniz :queen:(ecelime susadım herhalde töbe töbeee :queen: )

bu kızmıjııı ile yazılan(kan grubunu bilen varmı?? VAR KIRMIJII) yere itafen(doğru mu yazdım) Akhisara gelecem hatta utanmadan bi de tersden geçip Manisa'da duracam...

Murat abi beni çarşamba gününe yaz ama sizinle dönecekler listesine yaz.Malumunuz tersoluğa bayılırım:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
izindeyim , bi hafta manisa görmeyecem diyodum var bi keramet, iznimin ortasında yine bişiler oldu manisa çekti beni, geliyorum bende, 19:00'da ege ünv. kavşağında olacam walla, wallace
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
tuncer geç gördüm msjı offline olmuşsun, evet araba ile aşacam spili, iyi drift yaparım görmelisin :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
"hızlı ve öfkeli"(fast and serious)..tamamda nerden çıktı şimdi bu özlem??
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
14
müdüüüüüür bende özledim baba sizi geleceğim muhakkat, lakin yalnız gelecem murat listesine yazmamış beni baksana......
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
İzmir MT den gelebilecek arkadaşların dikkatine !

İzmir MT için buluşma yeri : Ege Üniversitesi Kampüs Önü / Bornova (Manisa Kavşağındaki Kapı)
Buluşma saati : 19:15
Tekerlek dönüş en geç 19:30 ...

adamı hasta etmeyin sinire kestim zaten. kimler gelecek izmirden söylesin de ona göre bekleyelim kampüs önünde. Ben kesin geleceklerini bildiklerimi listeledim. Diğer üyelerimizden gelemeyecek olanlar en geç Salı mesai bitimine kadar gelemeyeceklerini ve nedenlerini dilekçe ile yönetime bildirsinler. Bildirmeyenlar hakkında yasal işlem başlatmam direkt döverim:mrgreen::pr:

Katılım Listesi

1.Wallace
2.I-ben
3.Rots
4.Ceyz
5.Böcek
6.Chatkut
7.Extreme (bilmem kaç) SX AK (1925 miş öğrendim)
8. Forrap
9.karmacoma
10. moto_kaan
11. Duyulmaz (sadece dönecek)
12.
13.



MT izmir den başka ismini yazmayı unuttuklarım varsa söylesinler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Size iyi buluşmalar.... Aqua centerda görüşürüz..... Aylık gezi kotamızı çooktan 3 kat aştık....Biraz dinlendirmek lazım hem bünyeyi hem motoru....

Gez gez bitmiyor burası yaaa....:p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
İzmir MT den gelebilecek arkadaşların dikkatine !

İzmir MT için buluşma yeri : Ege Üniversitesi Kampüs Önü / Bornova (Manisa Kavşağındaki Kapı)
Buluşma saati : 19:15
Tekerlek dönüş en geç 19:30 ...

adamı hasta etmeyin sinire kestim zaten. kimler gelecek izmirden söylesin de ona göre bekleyelim kampüs önünde. Ben kesin geleceklerini bildiklerimi listeledim. Diğer üyelerimizden gelemeyecek olanlar en geç Salı mesai bitimine kadar gelemeyeceklerini ve nedenlerini dilekçe ile yönetime bildirsinler. Bildirmeyenlar hakkında yasal işlem başlatmam direkt döverim:mrgreen::pr:

Katılım Listesi

1.Wallace
2.I-ben
3.Rots
4.Ceyz
5.Böcek
6.Chatkut
7.Extreme (bilmem kaç) SX AK (1925 miş öğrendim)
8. Forrap
9.karmacoma
10. moto_kaan
11. Duyulmaz (sadece dönecek)
12.
13.



MT izmir den başka ismini yazmayı unuttuklarım varsa söylesinler.



arkadaşlar buluşmadan yeni haberdar oldumm mutlaka geliyorummm yarın görüşmekk üzereee 19:00 selamlarr saygılarr tümm dostlaraaa...

bugüne kadar ben nasıl keşfetmemişim bu siteyi kızıyorumm kendime ben buraya aitimm kesinlikleeee......:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
ya bi film vardıı
drift yapıyorlardı virajlarda süperr atraksiyondu
ama adını hatırlayamıyorum:pr:

Tokyo Drift dir o.En yakın geçmişde kaydıran giller grubu filmi oydu.Nedense herkez o filmden sonra Tokyo gitmek istedi.Ya film hilesi onlar dediysek de inandıramadık gidecem arkadaşları.

"Geçen tansformers izleyim ben araba olacam" diyen adam tanıyorum.Dedim onlarda film hilesi..."Yok!!!" diyo.Arkadaşlar Muhittin den transformers olur mu...Zannetmem.:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ÖNEMLİ DUYURU,,,,

AZ ÖNCE ANIT CAFEDEN BENİ ARADILAR,,YARIN TOPLANTIMIZDA BİZLERİ AĞIRLAYAMAZLARMIŞ..YÖNETMELİK KARARIMIŞ...

TOPLANTIMIZ ANIT CAFEDE DEĞİL,,BAŞKA BİR MEKAN OLAN BİG BOSS PİZZA CAFEDE OLACAKTIR..
BİGBOSSTA ÇİMENLER,,PUFFLAR,,BİR AKSİLİK OLMAZSA CANLI MÜZİK VS VS VS..

AYRICA FİYATTA ALDIM:::

COMBO MENÜ 5 YTL
MEŞRUBATLAR 2 YTL
ÇAY 75 KURUŞ AMA ÇOK SAYIDA İÇİLİRSE 50 KURUŞ.

SONUŞ OLARAK ANIT CAFE İPTAL,,YENİ MEKANIMIZ BİG BOSS PİZZA(SANAYİ)

BULUŞMA YERİMİZ İSEDE ANEMON OTELİN(BİX CAFE)TAM KARŞISI,,MEYDANLIK ALAN..
(İZMİRDEN GELECEK DOSTLAR KAVŞAKTAN ANEMON OTELE DÖNMEYİP HEMEN IŞIKLARDA DURACAKALR..BEN ORADA OLUCAM DOSTLAR..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Tamam MEcit...İzmirden toplu gelcez nasıl olsa kimse okumazsa ben uyarırım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst