- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
zaten bu seferde gelmeyenleri kara tahtaya yazcam murat abi...
çekecekleri var yani..yada çok büyük bir ceza kescez onlara..
kardeşim gelmezlerse cezalardan ceza beğensinler valla. her türlü işkence ekipmanı var.
zaten bu seferde gelmeyenleri kara tahtaya yazcam murat abi...
çekecekleri var yani..yada çok büyük bir ceza kescez onlara..
gelirken hep bir ağızdan "yaylalar" türküsünü söyleyin olmazsa forrap..
murat abi,,atlar gideriz akhisara yaparız bir kıyak onlara....anladın sen onu.....
hadi be kuru sıkı atmayın MANİSA'ya zorla geliyosunuz AKHİSAR'a nerde geleceksiniz :mrgreen:
iki aydan beri murat'ım boldan boldan atıyo saolsun geleceğim diye :cherry:
geçin bunları geçinnnnn...
siz misafirsiniz :queenecelime susadım herhalde töbe töbeee :queen: )
hadi be kuru sıkı atmayın MANİSA'ya zorla geliyosunuz AKHİSAR'a nerde geleceksiniz :mrgreen:
iki aydan beri murat'ım boldan boldan atıyo saolsun geleceğim diye :cherry:
geçin bunları geçinnnnn...
bu arada GÜRKAY gelemeyebilir,(mazeretini bilen biliyor) ama ben ,iski,favorii,geleceğiz nasipse arkadaşlar :rendeer:
toplantı bizim toplantımız sizin değil :queen:
siz misafirsiniz :queenecelime susadım herhalde töbe töbeee :queen: )
tuncer geç gördüm msjı offline olmuşsun, evet araba ile aşacam spili, iyi drift yaparım görmelisin![]()
"hızlı ve öfkeli"(fast and serious)..tamamda nerden çıktı şimdi bu özlem??
İzmir MT den gelebilecek arkadaşların dikkatine !
İzmir MT için buluşma yeri : Ege Üniversitesi Kampüs Önü / Bornova (Manisa Kavşağındaki Kapı)
Buluşma saati : 19:15
Tekerlek dönüş en geç 19:30 ...
adamı hasta etmeyin sinire kestim zaten. kimler gelecek izmirden söylesin de ona göre bekleyelim kampüs önünde. Ben kesin geleceklerini bildiklerimi listeledim. Diğer üyelerimizden gelemeyecek olanlar en geç Salı mesai bitimine kadar gelemeyeceklerini ve nedenlerini dilekçe ile yönetime bildirsinler. Bildirmeyenlar hakkında yasal işlem başlatmam direkt döverim:mrgreen:r:
Katılım Listesi
1.Wallace
2.I-ben
3.Rots
4.Ceyz
5.Böcek
6.Chatkut
7.Extreme (bilmem kaç) SX AK (1925 miş öğrendim)
8. Forrap
9.karmacoma
10. moto_kaan
11. Duyulmaz (sadece dönecek)
12.
13.
MT izmir den başka ismini yazmayı unuttuklarım varsa söylesinler.
ya bi film vardıı
drift yapıyorlardı virajlarda süperr atraksiyondu
ama adını hatırlayamıyorumr: