- Katılım
- 12 Mar 2012
- Mesajlar
- 969
Masallah bizde hic olay yok nerdeyse tek olay bugun de nobette olmam tam gezilecek vakit
İzine çıktın herhaldeoff bu votka da amma kafa yaptı be akşam akşam redbull la:cherry:
Kayalım derkenl: