MT li Güvenlikciler Buraya (MT Bekhci)

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi uyuma nöbette. Valla uyumak için nekadar çaba sarfetsemde nöbette uyuyamıyom. Hatta uyumamak için hiç sebebim yok. Ne gelen var ne giden. Yakalanma korkusu sıfır.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bizde uyuma gibi bi lüks yok Ademim :mrgreen: gezmeden önce nöbetten çıkınca uyumak lazım onu kastetmiştim ben :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
off bu votka da amma kafa yaptı be akşam akşam redbull la:cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga son 3 nöbet sonra ver elini bodrum gümbet halikarnas:thumleft:
hayatta ağzıma sokmam alkol ü:cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar kazakla donuyorum. Gidecem aşa şindı. Ufo yumu yaksam ne? :sunny: kış erkenmi gelecek ne?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adem varya en doğru memlekette doğmuşsun biliyomusun :sunny: oralarda üşüyosan buralarda napardınki sen :p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet evet sonrada her sabah bal yerdin pazardada armutun en iyisini arardururdun :p iyiki Bodrumdasın :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst