- Katılım
- 5 Kas 2006
- Mesajlar
- 187
güzel gezmissiniz valla 
abilerim vallaha varya acayıp içimi sizlattınız yaaaa.ayvalıklı bir insan ayvalıktan başka yerde mutlu olamaz.yani ayvalıklı ben ankarada bayılıyorum.şu okul olmasa dururmuydum hiçnese iki ay sonra dönem bitiyor allahtan evimdeyim ayvalık'ımda.yazada bekleriz.haberde verirseniz sizlere katılmaktan şeref duyarız
Tesekurler sako...güzel gezmissiniz valla![]()
abi valla ozlettin kendini, hadi bi ara surpriz ya bizegeziniz çok güzel geçmiş resimlerden belli keşke bende aranızda olabilseydim ama o günler çok uzak değil.
abi pazar gunune ne yapiyoruz? ben Bergamaya gidelim diyorum..UMUT 35 kardeşim biz her zaman ayvalıktayız ben havran meslek yüksek okulunda kantin işletiyorum geldiginde ugrarsan tanışırız memnun olurum hoşca kal
benim abicim herşeyim şimdiden planlıhaziran temmuz ayvalıktayız.bu arada ailemde örene taşınbdı daha sakin diye3 sene önce.tabi ben her fırsatta ayvalığa geçiyorum yakın allahtan 30 km cik
![]()
vallahı sercan su resımlerı koydun ya ıcım acıdı yaaneyse kı bu hafta sonu ayvalık'ta olacagım.sanırım 1 hafta kadar kalırım..ozledım vallahı bu resımlerden sonra..
rahmi abi nasılsın coktandır sitede göremedim seni inşalah havalar düzelince izmire misafir olacagız abibiz 20nisandan sonra canakkale düşünüyoruz sercanda katılacak sizide bekleriz kendine iyi bak hoşca kal motorla kal kazasız sürüşler