- Katılım
- 26 Nis 2006
- Mesajlar
- 736
killing_machine ve hondapilotu arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum geldikleri için.
çok uyumlu kişilersiniz. yalnız bir dahaki gezide biraz sesiniz çıksın diyorum:wiinkk:
biz teşekkkür ederiz yılmaz davet ettiğiniz için.ilk gezimiz olduğu için sessiz kaldık doğru.olsun açılırız sonradan.:cat: