[MT Konya] Bir Tuhaf "ÇATALHÖYÜK" Gezisi....

Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
killing_machine ve hondapilotu arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum geldikleri için.
çok uyumlu kişilersiniz. yalnız bir dahaki gezide biraz sesiniz çıksın diyorum:wiinkk:

biz teşekkkür ederiz yılmaz davet ettiğiniz için.ilk gezimiz olduğu için sessiz kaldık doğru.olsun açılırız sonradan.:cat:
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
12
teşekkürler arkadaşlar bana hoş bir an yaşattığınız için kalpten söylüyorum
düğünden sonra malum katılamadık ama inananın resimler harika çok güzel olmuş ellerinize sağlık cünayt ve yılmaz kardeşlerim
Allah muhabbetinizi bozmasın diyorum selametle sevgilerimi sunuyorum
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
4
Arkadaşlar hepinizi tebrik ediyorum. Bu güzel gezi için, paylaşımlarınız için, güzel yürekleriniz için
Resimler bir harika. Tamamen bir kültür gezisi gibi olmuş, eğitici yönü var. Biliyormusunuz, ben Sanat Tarihçi ve Arkeoloğum aslında. Sonradan öğretmen oldum. Müdürlüğünü yaptığım okulları mutlaka Çatalhöyük başta olmak üzere, İvriz, Meke Gölü, Tınaztepe gibi yakın çevredeki tarihi ve turistik yerlere götürüyorum. Aslında oğlum söyledi ama.. Baba pazar günü bir gezi varmış falan dedi.. Ben de gönülsüz gördüm sanki.. Neyse keşke katılabilseydik. Ama hayırlısı..İyi günler arkadaşlar.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Arkadaşlar hepinizi tebrik ediyorum. Bu güzel gezi için, paylaşımlarınız için, güzel yürekleriniz için
Resimler bir harika. Tamamen bir kültür gezisi gibi olmuş, eğitici yönü var. Biliyormusunuz, ben Sanat Tarihçi ve Arkeoloğum aslında. Sonradan öğretmen oldum. Müdürlüğünü yaptığım okulları mutlaka Çatalhöyük başta olmak üzere, İvriz, Meke Gölü, Tınaztepe gibi yakın çevredeki tarihi ve turistik yerlere götürüyorum. Aslında oğlum söyledi ama.. Baba pazar günü bir gezi varmış falan dedi.. Ben de gönülsüz gördüm sanki.. Neyse keşke katılabilseydik. Ama hayırlısı..İyi günler arkadaşlar.

Bir dahaki sefere bekleriz, cüneyt haberleşiriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar hepinizi tebrik ediyorum. Bu güzel gezi için, paylaşımlarınız için, güzel yürekleriniz için
Resimler bir harika. Tamamen bir kültür gezisi gibi olmuş, eğitici yönü var. Biliyormusunuz, ben Sanat Tarihçi ve Arkeoloğum aslında. Sonradan öğretmen oldum. Müdürlüğünü yaptığım okulları mutlaka Çatalhöyük başta olmak üzere, İvriz, Meke Gölü, Tınaztepe gibi yakın çevredeki tarihi ve turistik yerlere götürüyorum. Aslında oğlum söyledi ama.. Baba pazar günü bir gezi varmış falan dedi.. Ben de gönülsüz gördüm sanki.. Neyse keşke katılabilseydik. Ama hayırlısı..İyi günler arkadaşlar.

Veysel abi keşke gelebilseydin. Arkeolog olduğunu biliyordum aslında unutmuşum. Sen gelseydin daha eğitici olacağı kesindi. Bir başka sefere görüşmek üzere.


Diğer arkadaşlara da teşekkür ederim :cat:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Zaten motosikletle yapılan her kilometre keyif veriyor insana,çok özel bir mekana ihtiyaç yok ancak hedef olarak belirlenen kültürel bir etkinlik alınan hazı kat ve kat arttırıyor.Anıları pekiştiriyor ve hatırlanmaya değer kılıyor.Hergeçen gün havalar ısınıyor,zaman leyhimizi işliyor yani.Allah bi mani vermezse daha çok gezi var önümüzde herkesi bekleriz.:cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
bence de çok güzel bir gezi olmuş. keşke katılsaydık biz de... baba beni gönülsüz mü gördün? hemen üstüme atma ama :mrgreen: bir gün önceden söylemiştim ama ikimiz de yordunduk demekki :pr: pişman oldum gelemediğimize.. ama yazılılarım çoktu. böylesi daha iyiymiş demekki.. başka gezilerde görüşmek üzere!
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
:cyclopsan baba oğul tartışma platformu olcak burası:queen:

oğuz demek ööle ha isteksizdin ha ayıp ama gezilerde çok eğlenniyom diyon şimdide isteksizsin üzüldüm ama :cherry:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
:queen: hehe serkan abi arayı kızıştırma ama yaw :p hiç isteksiz olurmuyum abi? ehliyetim olsa, cruiserle senle beraber dağlardan uçarım ama yok işte :pr: geziler güzel sizler güzel motosiklet güzel bende istek olmaz mı?? bunun yanında yazılılar, dersler, öğretmenler, üniversiteler.. yaz gelsin abi yazzzzz :queen: bıkacaksınız benden :cherry:
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
yılmaz sana kocaman birrrrr HADİ LENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
demek istiyorum .puhahahahahah.ula okdar yere gittik bir tane ağaç altında oturabildikmi siyah beyaz olum bu şehir başka bir renk yok . geleli 5 sene oldu hala içim ısınmadı bu şehre .tamam memleketinize laf söyletmiyorsunuz ama kabullenin artık bunu .
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
beyler harikasınız ya bayılıorum sizin su gezilerinize motorlar ortam hersey süper yaa... Deavamını bekleriz...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
beyler harikasınız ya bayılıorum sizin su gezilerinize motorlar ortam hersey süper yaa... Deavamını bekleriz...

Devamı gelecek arkadaşlar :cat: Sınav zamanları ara veriyorum gezilere. Arkadaşlar da sağolsun bizi bekliyorlar. Onun dışında durmak yok.:bounce:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Bence herkes farkında neden tuhaf olduğunun :) Düğün konvoyları,kazalar,pilavlar,patlayan lastikler,tarihi eserler,motorların arkasında havlular,boş depolar................................ :queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir paylaşım sayenizde yeni bir şeyler öğrendik sağolun:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst