[MT] Keeway Superlight 150 Fun Club

Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
ehliyet olmadan zor gozukuyo ;)

ayrıca bu aksamda 0216 da toplanıyo motosiklet.net.. niye cumartesi??? bu aksamdan bulusalım?
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
beyler son anons yarın bostancı beersta bulusma var gelmeyen slcılerın ıfadesı alınacaktır:pr: cumartesi saat 19:30 gelın ha unutmayı hep dıyordunuz bulusam falan gemeyen donektır valla kımse bahane atmasın delıkanlı gıbı gelsın gezıde ne guzel dızmıstık 20 sl yanyana gene yapalım bunu yapacak gucteyız
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
arkadaşlar valla okuyorum burdan etkinlikler filan aslında bana tam uygun ama kahretsinki ehliyetsizlik işte yaaaa :pr:
ama şu ehliyeti bi alayım varya artık bilemiyorum yani nasıl engel olucaklar bana valla istanbul filan anlamam çıkar gelirim abi ne olursa olsun ya :wiinkk:
tek dert şu ehliyet
artık o zaman kadar böyle takılmaya devam en yapalım idare edicez artık herkese bol keyifli günler :queen:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
4
slm arkadaslar ben de bakırkoyden bi sl ciyim :queen: bilgilerimi yolladım aidikurt listelere ekler umarım :mrgreen: ehliyet olmadgndan fazla piyasada görünemioz :pr: ama ehliyet olnca her organizasyonda varım... ayrıca bu civardaki arkadaslarla tanısmak isterim msn: [email protected]:bounce:
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
17
Tüm motorsiklet severlere merhaba :)

Merhabalar;

Mart ayında bir motorsiklet sever olarak aranıza katılmış bulunmaktayım. 13 Marttan bu yana 1300 km yol yaptım. :) Haftasonları düzenlenecek olan tüm organizasyonlara katılmak isterim. Bilgilendirirseniz memnun olurum...

Sevgiler...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
beyler listeye eklenmek istiyenler bana
[email protected] mail atmalarını rica ederim.Gereken bilgiler
Ad Soyad Bulunduğun İl ilçe Semt Ev tel Cep tel İş Tel plaka doğum tarihi email adresi bunlar yeterlidir.
Aramıza hoşgeldiniz
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aidikurt' Alıntı:
beyler listeye eklenmek istiyenler bana
[email protected] mail atmalarını rica ederim.Gereken bilgiler
Ad Soyad Bulunduğun İl ilçe Semt Ev tel Cep tel İş Tel plaka doğum tarihi email adresi bunlar yeterlidir.
Aramıza hoşgeldiniz
mail gurubu kuralım alper ya.nasıl yapıcaz
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar şu sapanca gezisi ile ilgili maceralarınızı bekliyoruz sabırsızlıkla gelemedik bari sizden dinleyelim
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada alpercim artık listede koray(SOD)ın bulunduğu yeri Didim olarak değiştir.Çünkü Koray artık Didim'de yaşıycak.Kısa süreli tanışmamıza rağmen cok sıkı bir dostlugumuz oldu.Ve şimdiden ozluyorum açıkçası.Az önce arayıp kazasız belasız sürüşler diledim.Vardıgı zaman bildirecek.bu arada Koray Didim' e sl 150 ile gidicek.Vardıgı zaman yol izlenimlerini anlatır burada bize muhtemelen.
Güle Güle Dostum.
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
gezi guzeldi gercekten.. ama sarsıntıdan malum bolgelerimi hissetmiyorum, ayrıca iyiki takla atan jep aramıza dalmadı yoksa şu anda SL grubu Allah korusun hepimiz meftaydık...
uzun yol yaptık, gezdik, eglendik, yandık :) ve guzel bi pazar gunu gecirmiş olduk... saol locco hep birlikteydik senle :)

haa arkadaslar unutmadan bu hafta motorumu satıyorum.. detaylar sahibinden.com da... keyifli surusler herkese.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ceko35' Alıntı:
gezi guzeldi gercekten.. ama sarsıntıdan malum bolgelerimi hissetmiyorum, ayrıca iyiki takla atan jep aramıza dalmadı yoksa şu anda SL grubu Allah korusun hepimiz meftaydık...
uzun yol yaptık, gezdik, eglendik, yandık :) ve guzel bi pazar gunu gecirmiş olduk... saol locco hep birlikteydik senle :)

haa arkadaslar unutmadan bu hafta motorumu satıyorum.. detaylar sahibinden.com da... keyifli surusler herkese.
zaten hep beraberiz kardeşim.hyosung aldıgında takılmazsın bizle artık.bu arad siteyede ilan ver.link falan da at.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar cumartesi günü attraksiyon yapalım dediniz hadi bekliyoruz, ne yapıyoruz nereye gidiyoruz, benim fikrim akşam saat 16:00 dan sonra falan tophane yapalım hem gürültü yok hem rahat hemde motorcular hep oraya takılır
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi' Alıntı:
arkadaşlar cumartesi günü attraksiyon yapalım dediniz hadi bekliyoruz, ne yapıyoruz nereye gidiyoruz, benim fikrim akşam saat 16:00 dan sonra falan tophane yapalım hem gürültü yok hem rahat hemde motorcular hep oraya takılır
benim gibi.cmtsi çalışan köleleride hesaba katark akşam saat 20.00 diorum ben olmazsa sonradan katılırım o ayrı
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
ceko35' Alıntı:
gezi guzeldi gercekten.. ama sarsıntıdan malum bolgelerimi hissetmiyorum, ayrıca iyiki takla atan jep aramıza dalmadı yoksa şu anda SL grubu Allah korusun hepimiz meftaydık...
uzun yol yaptık, gezdik, eglendik, yandık :) ve guzel bi pazar gunu gecirmiş olduk... saol locco hep birlikteydik senle :)

haa arkadaslar unutmadan bu hafta motorumu satıyorum.. detaylar sahibinden.com da... keyifli surusler herkese.

Bütün SL'ci arkadaşlarıma selamlar öncelikle.
Ceko dostum hayırdır?
Bana laf söyledin şimdi kendin satıyorsun.
Ehliyeti alabildinmi? Ben hala sertifika bekliyorum ama haftasonuna almış olurum diye umuyorum. Cumartesi etkinlik düzenlerseniz mutlaka gelirim.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yiycem boyle fun club ı.nerde istanbul sl kullancıları
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
Konuyu Toplam 1 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
obkavi

oda ben anasını satıyım nası fan clup lan bu:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst