Alper ben gelmeyi çok isterim ama ehliyetin 28 Mayısa yetişmesi çok zor gözüküyor. 21 Mayısda sınava gireceğiz. Sertifika gelecek sonra trafiğe gidilecek. Ölme eşşeğim ölme. 10 hazirana kadar anca alırız.aidikurt' Alıntı:28 mayıstaki sapanca gezısıne sl150 olarak damgamızı koymaya ne dersınız gelenler var dımı?
katılıyorum. Fan pasif oldu.obkavi' Alıntı:arkadaşlar fan klup'ü boşa kurduk sanırım kimse buraya yazmıyo
alooooooo
Grubun abisi oldunuz. Yolunuz buraya düşerse mutlaka bir Sl buluşmazı düzenleriz merak etmeyin.tüzemen' Alıntı:Gezi düzenleyin siz orda bizde burda uzakta sadece okuyalım dimi. Adalet mi bu?
Bu arada sanırım en uzaktaki üyeniz bu gariban ağabeyiniz.45 lik delikanlı bendeniz.