[MT] Keeway Superlight 150 Fun Club

Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Borty selam,

senin orası nerede bilmiyorum ama buluşup çay içip tanışma fikri güzel.
Haziran'da bir buluşma organize edelim senin orada.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Evet Keeway SL150 Fun Club listesi hazırlanmıştır..Şu an listede 31 kişi vardır.Yeni eklenmek istiyenler bana özelden mesaj atıp istenilen bilgileri versinler.Liste haftada bir yenilenecektir.Bilginize....
Liste mail yoluyla herkese yollanacaktır.Bana verdiğiniz mail adresine gelmeyen varsa bana bildirsin diğer gelmiyenler ise mail bilgileri vermediği veya eksik olduğu ıcın ulaşmamıstır.Özelde bana buna mail adreslerinizi bildirirseniz hemen listeye sizlerede yollarım
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
valla sosıs cantalar sırkecıde 20 ytl pazarlık yap 15 e kas alaan var 15 e
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selams

arkadaşlar bende yeni üye oldum bu forma öok hoş bir muhabbet var yaw burada bakın az kaldı bende 150 lik veya 250 lik bir makina ,le geleceğim yakında ama 250 lik tercihimdir 1 ay sonra inşallah alıyorum.Araştırmasını yaptım zaten su anda yokmuş 250 liği ama matıs sonu geliyormuş fiyatıda 3590 ytl+200 ruhsat muameleleri falan fıstık bakalım birde 250 liğini görelim nasılmış
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
28 mayıstaki sapanca gezısıne sl150 olarak damgamızı koymaya ne dersınız gelenler var dımı?
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
slm millet bende 2 gün önce 150'ye kavuştum..daha binemedim bindim ama çalıştıramadım aslında sonradan çalıştırdım ama süremedim h.sonu kursa gitcem benim motorla kurs veriyorlar yalnz bu oturn çalıştırmadaki püflerini ve 1 vitesdeyken neden stop ettiğini anlamış değilim birrde kısaca ne öneririsiniz sonuçta yeni gelin bu yanee..herkese tekrar selam
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
aidikurt' Alıntı:
28 mayıstaki sapanca gezısıne sl150 olarak damgamızı koymaya ne dersınız gelenler var dımı?
Alper ben gelmeyi çok isterim ama ehliyetin 28 Mayısa yetişmesi çok zor gözüküyor. 21 Mayısda sınava gireceğiz. Sertifika gelecek sonra trafiğe gidilecek. Ölme eşşeğim ölme. 10 hazirana kadar anca alırız.
Ehliyetsiz gitme riskinede girmek istemiyorum. 1 hafta için motoru bağlatıp mahkemelere çıkıp 800 ytl masraf ödemek istemem.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ya millet sl150 alıp duruyor ehliyetlerde var dımmı sakat bıluıyorsunuz polis gorunce hemen cevırıyor
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar fan klup'ü boşa kurduk sanırım kimse buraya yazmıyo
alooooooo
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
99
bu gezılere gelmek için can atıyorum ama kahraman turk polısı yollarda aman vermıyor ..bence daha kısa mesafelerde bır gezı olursa yakalanma şansı daha az olur yada ehlıyet alana kadar bız bekleyecegız ,sız gezeceksınız bız tekrar sızın gezı resimlerinize bakacagız
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
obkavi' Alıntı:
arkadaşlar fan klup'ü boşa kurduk sanırım kimse buraya yazmıyo
alooooooo
katılıyorum. Fan pasif oldu.
Bugünkü muhabbetler tam fan cluba uygundu aslında.
Modifiye ettik etmedik muhabbeti:)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ya valla fan club ısı daha hala aktıf olmadı bı gezı duzenlıyelımde kendımıze gelelım bıtlerımızı atalım

ornegin bu haftasonu cumartesı nasıl olur bı ıkı tur atar bıraz laflarız
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Gezi düzenleyin siz orda bizde burda uzakta sadece okuyalım dimi. Adalet mi bu?
Bu arada sanırım en uzaktaki üyeniz bu gariban ağabeyiniz.45 lik delikanlı bendeniz.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
tüzemen' Alıntı:
Gezi düzenleyin siz orda bizde burda uzakta sadece okuyalım dimi. Adalet mi bu?
Bu arada sanırım en uzaktaki üyeniz bu gariban ağabeyiniz.45 lik delikanlı bendeniz.
Grubun abisi oldunuz. Yolunuz buraya düşerse mutlaka bir Sl buluşmazı düzenleriz merak etmeyin.

Alper ben cumartesi yanınıza araba ile uğrarım. Malum motoru çıkaramıyorum.
Köprü geçmem gerekiyor ve size gelebilmek için polislerin cirit attığı yolları kullanmak zorundayım. Hal böyle olunca hazirandan önce motor ile katılamayacağım:pr:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
abi bu cumartesi öğleden sonra olur neden olmasın
tüzemen abi sende canını sıkma bi pazarda sana geliriz adanaya
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
xnfcm1.jpg

bu da benim alet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst