Gelenlerin listesini yapalım madem......
1 -APV41
2 -alp_tunay
3 -özer
4 -.............
5 - ..........
Gelmek isteyenler lütfen adlarını belirtirse daha güvenli bir yol için plan yapmamız kolaylaşacaktır.....
eee detayları cuma akşamı toplantıda mı konusacaksınız?
eee detayları cuma akşamı toplantıda mı konusacaksınız?
oo kekec girermiydin sen siteyefazerın hayırlı olsun burdan da kutlayayım toplantıda gorduk guzel alet allah kaza bela vermesin
Kimse yazmayacak anlaşılan.... Adı burda yazmayan malesef katılamayacaktır... :cat::cat::cat:
Yol üstünde Büyükoturak otobüs durağı varmış orda bekleyebilirsiniz:wiinkk:
Motorcu motorunun cc'si kadar değil yüreği kadar motorcudur.
£.я.h.α.η'ڪ Herzaman her yerde izmir MT
burada öyle yazmıyor ama işinden dolayı ısrar edemiyoruz :cat:
Tamam..Durakta bekleyelim sizi.... Çiçeklerle karşılayalım..... :queen::queen::queen:
Çiçek yetmez halıda serin yollarımıza :queen::queen::queen:
şimdi oldu işteBirazdan bando çalışmalarına başlıyacaz...... :queen::queen::queen::queen:
Motorcu motorunun cc'si kadar değil yüreği kadar motorcudur.
£.я.h.α.η'ڪ Herzaman her yerde izmir MT
burada öyle yazmıyor ama işinden dolayı ısrar edemiyoruz :cat: