MT [İZMİR] Ya Bi Oturun Yaaa...!!

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: [izmir] grubu

27 mayıs cumartesi akşamı saat 18.00 da soğukkuyu türk petrolde buluşarak foçadaki polen tatil köyüne hareket etme fikri ve talebi var katılmak isteyen tüm arkadaşların belirlenen saat ve yerde olması dileğiyle :p
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
arkadaşlar polen hakkında sizlere biraz bilgi vereyim.
tek katlı evler, odalarda sıcak su, buzdolabı, evlerin önünde çim ve hemen deniz.
Ev fiyatı 30,00 YTL. bir evde dört kişi kalabiliyor,iki odalı.Kişi başı 7,50 YTL. ye düşüyor.Yiyeceğimizi kendimiz alıp orada yapabiliriz.Çok güzel bir ortam....Katılım için topik'e bilgi verin.
Sevgilerimle,
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
iyi eğlenceler .belki yolcu etmeye gelebilirim.0533 591 60 23 kuvva beni çaldırırmısın.tel no yok ta
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Hadi arkadaşlar...yüzmeye,foçanın derinliklerinde dalmaya,balık tutmaya,gün batımında şarap evinde şarkılar söylemeye...mangal partisine ve mehtap turuna..hepberaber yeni ve güzel anılar yaşamaya varmısınız..:cat:
Şiiri,türküyü,maviyi ve yeşili sizlerle paylaşmak çok güzel.:rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2006
Mesajlar
42
Abi Duruma Bakilirsa Bu Gezi De Bomba Gececek Anlasilan Bende Sizi Yanliz Birakmiyacagim
Ben Arkanizdan Yetisirim Siz Hic Merak Etmeyin
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
31
tamam abim eywallah akşam egeknn 'nın motoru görmeye gelicez orda bi tarif alırım:cat:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Eee haydi arkadaşlar, geliyorsunuz diymi ben gidiyorum da.

Kartlarınız geldi yeni arkadaşlara dağıtıcam ona göre . Kartçı başı olduk çıktık yaaaa..:)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşlar finallerm war ne acı birşey ya bu sıcakta siz denizde ben masa başında:) şu polen in bol bol resmlerini çekermisinz arkadaşlar merak ettim iyi eğlenceler şimdiden
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Apachee,sensiz olmaz tabiki davullar da hazır...
Marcooo..Apv41..hızlı levo ve kız arkadaşı..Macigooo..Mr cool..nerelerdesinizz.wallace..Natali sedat..hadi topiğe..Bahti nerelerdesiniz...
güncel tutalım..sevgiler saygılar bizden:rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
artcı olarak gelirim + yol masrafını bölüşerek tabiii ayrıca ben balık tutma hastasıyımdır olta getircem isteyen arkadaş varsa seve seve ayarlarımm ayrıca kuvva abi zeybek oynuyacağız deme ?? ben soğukkuyu türkpetrol neresi bilmiyorumm?? tarif edermisniz
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
evi ocağı batırdık bakacağız bakalım bir şeyler yoksa size iyi eğlenceler pazar belki sizi dönüş yolunda el sallayarak karşılayabilirim yolunuz açık neşeniz bol olsun :cat:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
bur-k@bilişim' Alıntı:
artcı olarak gelirim + yol masrafını bölüşerek tabiii ayrıca ben balık tutma hastasıyımdır olta getircem isteyen arkadaş varsa seve seve ayarlarımm ayrıca kuvva abi zeybek oynuyacağız deme ?? ben soğukkuyu türkpetrol neresi bilmiyorumm?? tarif edermisniz

artçısı olmayan arkadaşlar lütfen burak arkadaşımıza yardımcı olalım.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
kuvva' Alıntı:
artçısı olmayan arkadaşlar lütfen burak arkadaşımıza yardımcı olalım.
ilgin için tşk ederim... ama böyle olmayacak benim en kısa zamanda motorumu yaptırmam lazım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Size iyi eğlenceler...İnanın bu sefer gelmeyi çok istiyodum ve büyük ihtimal de gelecektim ama az önce hiç beklenmedik bi problemle karşı karşıya kaldık hafta sonu 2 günde çalışmak zorundayım:salut: Size tekrar tekrar iyi eğlenceler,bize bol bol foto çekin en azından bi nebze olsun kendimizi oradaymış gibi hissedelim:cat:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Forrap,seni çok özledik canım arkadaşım kendine iyi bak..başka bir gezide buluşmak dileğiyle:rendeer: sevgi ve saygı bizden..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst