- Katılım
- 24 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,270
- Konu Yazar
- #21
iyi eglenceler izmir mt :cat:
teşekkür ederim dostum,
senide aramızda görmekten büyük keyif alırız, başımızın üstüne.
iyi eglenceler izmir mt :cat:
Net bir cevap olarak biz geliyoruz abiBu arada biz derken bir kişi daha olacak artçı olarak bende...Yalnız kask sorunumuz var bir adet kask bulmam lazım...
Yani forrap + 1
Görüşmek üzere...
Arkadaşlar iş dolayısıyla gelemiyorum,iyi eğlenceler...
Güzel bir etkinlik olacağa benziyor iyi eğlenceler İzmir MT
desteğin ve katılımın için teşekkürler erhan,
çok güzel geçti resimleri görürsün,
en kısa zamanda seni de bekliyoruz.
sevgilerimle,