[MT-İzmir] Urla/Gülbahçe Bahar Kampi

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Sevgili dostlarım,

Urla/Gülbahçe'de limon ağaçlarının altında, misler gibi kokular içinde
çadır kampa ne dersiniz.
hadi o zaman...

tarih :21.04.2007 / cumartesi
toplanma yeri : üçkuyular feribot iskelesi
toplanma saati : 17:00-
hareket saati : 17:30-
toplam km. : 50

veee toplam ücret : akşam yemeği (balık menü), sabah kahvaltısı, konaklama,
sınırsız çay ve su 25, ytl.

içeceklere gelince herkez ne içecekse köy bakkalından alsın, oda size ait :)
sabaha kadar eğlence hoş sohbet, pazar günü balıklıova gezisi bedava

önemli ricam 20.04 cuma ya kadar kişi miktarı belirteceğimden sizlerden bu konuda yardım bekliyorum kesinlik kazananlar bildirsin liste yapacağm.

sevgi ve saygılarımla,
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel olacak,bende bir aksilik çıkmadığı taktirde kesin olarak geleceğim.
Görüşmek üzere:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir gezi olur. Kendi durumumu bilemiyorum.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
walla arkadaşlar mali durumumu şimdiden kestiremediğim için bişey diyemiyorum. inşallah bi sorun çıkmaz da bende gelirim gülbahçe eğlencesi kaçmaz..........
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hadi arkadaşlar biraz daha hareket,elleri görelim:)2 gündür 3 mesaj MT İzmir e yakışır mı ? :)Hadi artık hareket zamanı:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
139
Bi önceki Gülbahçede yoktum bari bunu kaçırmıyım,bi aksilik olmassa gelmek istiyorum...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ben geliyorum muhtemelen şöyle bir durum var ben haftasonu urlada olucagım cumartesi sıze uckuyular dan katılamam ,benı yol uzerınden alırsınız artık:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
ey milleeeet nabersiniz ytaaaaaw?belki bakarsınız çıkar geliriz bizde...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir'dekiler nerede? Hop topic yukarı.:)
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
27
cok guzelll.. bende gelmeyi cok isterim.. naz orda mıdır acaba hala (kopek)?? bu arada benim ılk gezımdı mt gurubuyla gulbahce gezısı ama ınanıyorum kı bu cok daha ıyı olucak..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
haftasonu şehir dışında olacagımdan gelemiyecegim iyi eglenceler...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sizlere iyi eğlenceler arkadaşlar mekan tanıdık ve güzel içim gitti ama malesef gelemiyorum
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
132
ahh beee,İstanbuldan ablam geliyor,onu ekmek de olmaz.Başka zamana geleceğiz inşallah.Havalar ısınıyor,gezilere devaaaaamm!!!:mrgreen: :p
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
değerli arkadaşlar,
yarın akşama kadar net cevapları bekliyorum.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Net bir cevap olarak biz geliyoruz abi:) Bu arada biz derken bir kişi daha olacak artçı olarak bende...Yalnız kask sorunumuz var bir adet kask bulmam lazım...
Yani forrap + 1 :)

Görüşmek üzere...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi eglenceler izmir mt :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst