MT[İzmir] Salı Günü Tess'i Ziyarete Gidicez

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Üzücü bir haber aldım Tess ( Tomris ) arkadaşımız merdivenlerden kayıp düşmesi sonucu kolunu kırmış Dirseğinde problem varmış telefonla konuştuk her gün bıcır bıcır aktif halde ordan oraya koşuşturan biri olduğundan şimdiden sıkılmaya başlamış :p pazartesi günü amelyat olacak ve salı günü bizler tüm izmir li motosikletçi arkadaşları olarak ziyaretine ve moral vermeye gideceğiz duyduk duymadık denmesin

11 / 04 / 2006 salı günü

saat 19.30 20.00 arası Gaziemir Migros Buluşma yerimizde toplanalım

bu çiçekler sana tess geçmiş olsun arkadaşımm :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
İnanmıyorummmmmmmmm.sahimi?çok üzüldüm.
TESS,çok büyük geçmiş olsun arkadaşım.bizi korkuttun.umarım ciddi birşey yoktur.görüşmek üzere kendine iyi bak..nazar değdi nazar...:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
nazara geldin kız altında cbr yollarda öle dolaşma dedik sana ...geçmiş olsun işallah en kısa zamanda iyileşirsin :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun hepinizz.
solak olmak zorunda kalıcam galiba 3 ay için.
bi de sıkıntıdan ölmezsem ve derslerden bu yüzden kalıp okulu uzatmazsam iyi
neyse bakalımm.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz seni sık sık ziyaret ederiz sen hiç merak etme sıkılmazsın bahaneyle siteye de giremediğin yoğun günlerinin acısını çıkarırsın :p arasıra gelir motorunu çalıştırır iki tur attırırız onunda canı sıkılmasın yıkarız bile beee :mrgreen:

sen iyileş te gerisini düşünme bir sürü arkadaşın var ve seninleyiz :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım modum sağolun yaa.
sizi çoooooooooooooooooooook seviorum.
gözlerim yaşardı yaw :salut:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Geçmiş olsun TESS .. Seninle tanışamadık İzmir'e geldiğimde ama umarım bir dahaki sefere tanışırız. En kısa zamanda iyileşmen dileğiyle...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
canım geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşmen dileğiylee:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
-acil şifalar dilerim geçmiş olsun biz o merdivenlerin icabına bakarız, görüşmek üzere.:rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yürüyen merdiven yapıveririm ben murat abi :p
 

ati

Katılım
20 Ocak 2006
Mesajlar
67
büyük geçmiş olsun:rendeer: acil şifalar dilerim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Henüz gruba dahil olamadım ama çok üzüldüm kaza için. Geçmiş olsunn. umarım çok kısa zamanda herşey eskisi gibi olur... :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
mt izmirin tüm araçları üyeleri ve imkanları senin emrinde istemene gerek yok sen düşün biz hissederiz hemen geliriz gönlümüz seninle kenan motoru yıkar derin kullanır ben derslerine girerim kızlar sana çorba yemek yapar temizliğe haftada bir tüm ekip geliriz sen iyi ol SENİ SEVİYORUZ :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süpersiniz ne diyeyim!
:cherry:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
Sponsorun olarak utandım.. Çünkü şimdi ögrendim. Çok geçmiş olsun..yapabilecegim her hangi bi şey için bi alo demen yeterli.. Kendine iyi bak. Seni seviyoruz.
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
Geçirmiş olasın tess.MT İzmir grubunun senin yanında olacağından zaten şüphemiz yok.Gidecek arkadaşlar vasıtası ile geçmiş olsun dileklerimi sunuarım.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
TESS' Alıntı:
sağolun hepinizz.
solak olmak zorunda kalıcam galiba 3 ay için.
bi de sıkıntıdan ölmezsem ve derslerden bu yüzden kalıp okulu uzatmazsam iyi
neyse bakalımm.

Geçmiş olsun canım ya, yeni öğrendim ben de.. :pale: Ben de diyorum neden görünmüyor bu ortalıkta.. :(

Senin kol düzeldikten 2 ay sonra burdayım ben de :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dostum... :rendeer: yapabileceğimiz bişee varsa hemen haber uçur bize. herzaman yanındayım.... elimden geldiğince sorunları çözmeye yardımcı olurum...

ama şu merdiveni bi göreyim ben. nasıl bi şeymiş merak ettimm doğrusu... :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst