bence de yaa:farao: çok uzaktan geleceğim hem rakım yüksekliği hemde saatin çok erken olması hava şartlarını zorlayacakale: ben zaten geç gelebilirim bu durumda
sabahın erken soğuğunda bu kadar uzun yol yapmak zor![]()
Beşircim,afiyet şeker olsun..İçinize sinsin..:rendeer: Bizde gelmek isteriz tabi ,hepberaber şu muhteşem kahvaltı iyi olurdu..fakat kahvaltı saati düşündürdü beni..çok erken değilmidir ya bütün hafta erken kalkmaktan bi pazarı iple çekiyoruzz yane..
Neyse belki bir sürpriz yapabiliriz..sevgi ve saygılar..:rendeer:
irtibat için tel verirseniz iyi olur:cat:
birde hadi kahvaltıyı yaptık sonra tüm gün ne yapacağız yokmu başka program:queen: bi kahvaltı için 140 km de yol yapılmazki kardeşim :cherry: