[MT İzmir - MT Manisa] Pazar Sabahi Kahvalti Ya Davet

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
Baktım Pazara Program Yok.önce Regalcileri Ayaklandırdım.şimdi Mt De Sıra!
Biz Regal&raptorcu Arkadaşlarla Pazar Sabahı Saat Sekizde çiçekli-yaka Köye Kahvaltıya Gidiyoruz Programım Yok Bende Gelirim Diyen Tüm Arkadaşlari Bekleriz.

Buluşma

21/01/2007 pazar
Yer :saat 08:00 özkanlar Migros önü
Saat 08:30 Manisa Yolu Maden Teknik Arama Karşısı Shell Benzinlik(topcu Alayını Geçince)

Evet Elleri Görelim:) :) :)
Regalci Arkadaşlarin çoğu Sitemize üye Değiller Sanırım

irtibat tel:0 533 591 60 23
0 505 803 31 68
İşte gelenler:
lodos
foxxy
tenten35 ??
hamit öğretmen
kenan (regal ci)
murat
olcay
saim
erdal
disci
tüpcü ibo
coldfire
suzeko
deepimpact
turlabo
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mahsus yapıyorsunuz demi bu gezileri üst üste ben yokum diye elbet bende gelirim izmire.alacağınız olsun.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bu iki il iyi sardırdı valla :) Yakında birleştirip tek il yapsak sizi iyi olacak :p
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kahvaltıya yetişemesemde işlerim müsait olursa gelmek isterim :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
ben zaten haftada üç gün manisa dayım işim icabı.zaten bornova dan çiğli veya çınaraltına gitmektense bornova daha yakın

ümmet abi sen gel hem şu motoru ıslatalım hemde kahvaltı yaparız..
 
Katılım
19 Ocak 2007
Mesajlar
1
Tavsiye:))

Herkeze merhaba.Arkadaslar kahvaltı yapılabilecek cok guzel bir yer biliyorum çiçekliköy-yakaköyün içinde Dagmaran kahvaltı evi cok guzel bir mekan şiddetle tavsiye olunur

www.dagmaran.com.tr
0232-3775005
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yeliz
ilk mesajınızı tanışma topiğine atsaydınız iyi olurdu...senide tanımış olurduk ama:mrgreen:
olsun gelince orada tanışırız artık :p
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Valla gelmek isterim ama cumartesi sonuçlandıracağım bi işim var ona göre gelebilirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de yazılmışım ama ben yokum Ben "+1" işaretini Prometheus'un söylediği "iki ili tek il yapalım" cümlesine fikren katıldığım için yapmıştım. Pazar günü çok önceden ayarladığım başka bir işim var.
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ben zaten haftada üç gün manisa dayım işim icabı.zaten bornova dan çiğli veya çınaraltına gitmektense bornova daha yakın

ümmet abi sen gel hem şu motoru ıslatalım hemde kahvaltı yaparız..

demek o kadar geliyosunda yanıma uğramıyorsun ha. bittin sen beşir.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
irtibat için tel verirseniz iyi olur:cat:
birde hadi kahvaltıyı yaptık sonra tüm gün ne yapacağız yokmu başka program:queen: bi kahvaltı için 140 km de yol yapılmazki kardeşim :cherry:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
gelmeyi çok isterdim
hele bu güzel havalarda çok keyifli olur eminim
ama mecit burada değil malesef
yani öncüm yok :mrgreen:
buyüzden katılamıyorumm
şimdiden hepinize iyi pazarlar
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
71
gelenler:
lodos
foxxy
tenten35 ??
hamit öğretmen
kenan (regal ci)
murat
olcay
saim
erdal
disci
tüpcü ibo
coldfire
suzeko
turlabo deepimpact
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Beşircim,afiyet şeker olsun..İçinize sinsin..:rendeer: Bizde gelmek isteriz tabi ,hepberaber şu muhteşem kahvaltı iyi olurdu..fakat kahvaltı saati düşündürdü beni..:) çok erken değilmidir ya bütün hafta erken kalkmaktan bi pazarı iple çekiyoruzz yane..:p Neyse belki bir sürpriz yapabiliriz..sevgi ve saygılar..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst