- Katılım
- 13 Ocak 2006
- Mesajlar
- 148
- Konu Yazar
- #1
Baktım Pazara Program Yok.önce Regalcileri Ayaklandırdım.şimdi Mt De Sıra!
Biz Regal&raptorcu Arkadaşlarla Pazar Sabahı Saat Sekizde çiçekli-yaka Köye Kahvaltıya Gidiyoruz Programım Yok Bende Gelirim Diyen Tüm Arkadaşlari Bekleriz.
Buluşma
21/01/2007 pazar
Yer :saat 08:00 özkanlar Migros önü
Saat 08:30 Manisa Yolu Maden Teknik Arama Karşısı Shell Benzinlik(topcu Alayını Geçince)
Evet Elleri Görelim
Regalci Arkadaşlarin çoğu Sitemize üye Değiller Sanırım
irtibat tel:0 533 591 60 23
0 505 803 31 68
İşte gelenler:
lodos
foxxy
tenten35 ??
hamit öğretmen
kenan (regal ci)
murat
olcay
saim
erdal
disci
tüpcü ibo
coldfire
suzeko
deepimpact
turlabo
Biz Regal&raptorcu Arkadaşlarla Pazar Sabahı Saat Sekizde çiçekli-yaka Köye Kahvaltıya Gidiyoruz Programım Yok Bende Gelirim Diyen Tüm Arkadaşlari Bekleriz.
Buluşma
21/01/2007 pazar
Yer :saat 08:00 özkanlar Migros önü
Saat 08:30 Manisa Yolu Maden Teknik Arama Karşısı Shell Benzinlik(topcu Alayını Geçince)
Evet Elleri Görelim
Regalci Arkadaşlarin çoğu Sitemize üye Değiller Sanırım
irtibat tel:0 533 591 60 23
0 505 803 31 68
İşte gelenler:
lodos
foxxy
tenten35 ??
hamit öğretmen
kenan (regal ci)
murat
olcay
saim
erdal
disci
tüpcü ibo
coldfire
suzeko
deepimpact
turlabo