- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,174
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, çeşitli sebeplerden dolayı 18 Mart etkinlikleri için Çanakkale'ye gidemeyen motosiklet tutkunları olarak bir etkinlik yapalım, oradaki arkadaşlarımız gibi biz de birarada bulunarak manevi desteğimizi sunalım diyoruz. Çevre il ve ilçelerden gelmek isteyen dostlarımızın başımızın üzerinde yeri var :
ala::
Birkaç şık sunulmuş, bunu anket olarak koyuyorum, bunu dışında önerisi olan arkadaşlar belirtirlerse sevinirim.
Katılım Listesi:
-Speedygirl Şule
-gittardando (+1)
-...
-...
-...
-...
-...
-...
Birkaç şık sunulmuş, bunu anket olarak koyuyorum, bunu dışında önerisi olan arkadaşlar belirtirlerse sevinirim.
Katılım Listesi:
-Speedygirl Şule
-gittardando (+1)
-...
-...
-...
-...
-...
-...