[MT İzmir] Çanakkale'ye gidemeyenler için 18 Mart programı

18 Mart'ta İzmir'de kalanlar olarak ne yapalım?

  • Güzelbahçe Altınoluk'ta sabah kahvaltısı

    Oy: 1 14.3%
  • Güzelbahçe'de Balık-Ekmek

    Oy: 1 14.3%
  • Sadece buluşma ve çay molalarıyla sohbet ortamı oluşturacağımız küçük bir şehir turu

    Oy: 5 71.4%
  • Diğer (belirtiniz)

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    7
  • Anket kapatılmış .
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Arkadaşlar, çeşitli sebeplerden dolayı 18 Mart etkinlikleri için Çanakkale'ye gidemeyen motosiklet tutkunları olarak bir etkinlik yapalım, oradaki arkadaşlarımız gibi biz de birarada bulunarak manevi desteğimizi sunalım diyoruz. Çevre il ve ilçelerden gelmek isteyen dostlarımızın başımızın üzerinde yeri var ::pala::

Birkaç şık sunulmuş, bunu anket olarak koyuyorum, bunu dışında önerisi olan arkadaşlar belirtirlerse sevinirim.

Katılım Listesi:

-Speedygirl Şule
-gittardando (+1)
-...
-...
-...
-...
-...
-...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
ilk oylamayı ben yaptım veeee şu an % 100 oranla benim dediğim oluyor:mrgreen:
hadi izmiiiir manisaaaaa ve diğer il ve ilçelerrrr
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Arkadaşlar, çeşitli sebeplerden dolayı 18 Mart etkinlikleri için Çanakkale'ye gidemeyen motosiklet tutkunları olarak bir etkinlik yapalım, oradaki arkadaşlarımız gibi biz de birarada bulunarak manevi desteğimizi sunalım diyoruz. Çevre il ve ilçelerden gelmek isteyen dostlarımızın başımızın üzerinde yeri var ::pala::

Birkaç şık sunulmuş, bunu anket olarak koyuyorum, bunu dışında önerisi olan arkadaşlar belirtirlerse sevinirim.


çok ince düşünülmüş bir program,
çok teşekkürler Ali.
:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ilk oylamayı ben yaptım veeee şu an % 100 oranla benim dediğim oluyor:mrgreen:
hadi izmiiiir manisaaaaa ve diğer il ve ilçelerrrr


Bende oy attım...Ufak ufak turlamak en iyisi ...Arada çay molaları falan....

Kızmayın ha...Yakında izmirli olucaz....Ufaktan yatırım yapıyoruz:p :p

Kızdıysanız oylama dışı tutun beni....:wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
speedygirl şule;598834' Alıntı:
ilk oylamayı ben yaptım veeee şu an % 100 oranla benim dediğim oluyor:mrgreen:
hadi izmiiiir manisaaaaa ve diğer il ve ilçelerrrr

ben daha oy kullanmadım abla, durum değişir, kızdırmayın kafamı kaldırırım anketi :)


çok ince düşünülmüş bir program,
çok teşekkürler Ali.
:rendeer:

Teşekkürler abi, biz de burada boş durmayalım ama değil mi? Canlı telefon bağlantısıyla katılırız biz size...

Bende oy attım...Ufak ufak turlamak en iyisi ...Arada çay molaları falan....

Kızmayın ha...Yakında izmirli olucaz....Ufaktan yatırım yapıyoruz:p :p

Kızdıysanız oylama dışı tutun beni....:wiinkk:

Hocam ne demek, sizin gibi güzide şahsiyetleri şimdilik başlığımızda, ileride şehrimizde görmek mutlu eder bizleri :)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mod olman lazım senin (ali)...sende ne cevherler varmış :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
benim pazar 13 de çok öncesinden verilmiş bir sözüm var ama 13 e kadar izmir içi olursa sizlere katılmak isterim yada sizler nerdeyseniz işim bitince oraya gelirim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
yaşa kardeşim ali,,işte sen busun,,buldun esas kimliğini,,"MOD_ALİ"...

SAĞOL KARDEŞİM,,ARAMIZDA OLMASANIZDA,,SİZLER İÇİNDE ORADA DUA EDİCEZ...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Abicim gaz değil oy verelim, katılımı sağlamaya çalışalım :) İki kişi mi gidicez gezmeye?Sorun değil biz speedygirl ile abla kardeş dolaşırız, İzmir'in altını üstüne getiririz ama, siz neden mahrum kalasınız değil mi? :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abicim gaz değil oy verelim, katılımı sağlamaya çalışalım :) İki kişi mi gidicez gezmeye?Sorun değil biz speedygirl ile abla kardeş dolaşırız, İzmir'in altını üstüne getiririz ama, siz neden mahrum kalasınız değil mi? :D


Bizimkiler 2 - 3 kişi dolaşıyolar...Ama onlar alışıklar:p Sessiz sessiz daha eğlenceli olur...Kafa dinlersiniz...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ylc

Bende oy attım...Ufak ufak turlamak en iyisi ...Arada çay molaları falan....

Kızmayın ha...Yakında izmirli olucaz....Ufaktan yatırım yapıyoruz:p :p

Kızdıysanız oylama dışı tutun beni....:wiinkk:

kim senmiii izmirli olcan hayatta gelmezsin sen ankarayı bırakıpta izmire:queen: :bounce: :silent:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Anlaşıldı,

Speedygirl, abla, Serçedando da gelemiyor yüksek ihtimalle, olmadı senle buluşuruz pazar günü, ben alırım seni hastaneden, iki kişi olduktan sonra istediğimiz yere gideriz :)

Arkadaşlar;

Sayı olarak gidenler kalanlardan az, biz hala buluşamıyoruz nedir bu yahu?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla bende anlamadım be alicim. baksana herkeslerin işi var sanırsam.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
neyse abi biz de iş yaratırız kendimize. Zaten olmazsa gidip çapa yapıcam bahçede. Çok hamlamışım, biraz egzersiz olur en azından. Çapa yapmak isteyen anketin "diğer" kutucuğunu işaretlesin :p

Wallace, Speedygirl, abim ablam Cuma akşamı görüşürüz. :rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
ya ben büyük eşşek olarak sizden özür dilerim:( bende altınoluk deyip motorumu sattım bugun:salut: aranızda olamıyacağım bu pazar kusuruma bakmayın :rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Balık-Ekmek en güzeli miss, limonuda sıkıcaksın içine off bide tuzlucaksın, üstüne bi şehir turu sonra çay içmek ve sohbet için ufak bi mola, sonra..
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
bir aksilik olmazsa bende size katılmak isterim,bence kısa bir gezi yapmak güzel fikir
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Neyse anlaşıldı arkadaşlar bu pazar herkes tek tabanca takılacak... İyi tatiller...
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
işyerinden bir kaç arkadaşla balıklıoava ve ıldır üzerinden çeşmeya gitmek için plan yaptık,10:30-11:00 gibi üçkuyular feribot iskelesinde toplanıp gideceğiz,katılmak isterseniz buyrun gelin (5359591652 den beni arayabilirsiniz )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst