(MT İZMİR) 23 Haziran Sarnıç beldesi piknik alani Toplantısı

Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
sarnıç buluşmasını düzenleyen ve Zafer abimle beni kabul eden bütün üyelere teşekkür ederim.Hayatımda içtiğim en lezzetli ve anlamlı coca cola ydı;çünkü güzel insanlardan güzel bir ortamda ısmarlanmıştı.Çekilen resimler 5.1 megapiksel olduğu için büyük geliyor yüklemeyi kabul etmiyor;sorunu çözebilirsem günün anısına birkaç resim yüklemek istiyorum.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
nergal' Alıntı:
Tornedo abijim gelemedim kusura bakma yaw abim anlattı baya bi eylenmişsiniz.:cat: Umarım izmir mt daha sıklıkta buluşup böyle hoş arkadaşlık pekiştirici buluşmalar olur dileğindeyim!!!:)

Bidaa olmasın :bounce: dermişiimm :queen: valla ne yalan söliim güseldi ortamda muhabbet olduktan sonra her yer güzeldi.Dedim bi ara cengiz abi şu vitesli motorları bi öğretsin die ama misafirleri vardı artık bi sonraki sefer:cat:

Ama ömer abinin askerlik anıları müthiş ti ya koptuk valla :p Ben de olucam benimkiler daha güsel olcak :wiinkk: :p

fotoğraflar burda arkadaşlar selametle:cat:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16640
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sarnıç buluşmamız...(Fotoğraflar..)
--------------------------------------------------------------------------------

Evet arkadaşlar sarnıç buluşması çok güzel geçti...Hele ortam çok güseldi.Çamların arasında güzel bir gece geçirdik.Terales arkadaşımızın sayesinde böyle güzel bir yeri görmüş olduk.Ona burdan tüm orda olan arkadaşlar adına teşekkürler ediyorum Biralarımızda çok güseldi buz gibi bol köpüklü Bu arada ucuzluğuda çok güzel fıçı bira 2 lira gayet ucuz

Buluşmamızdan bir kaç resim devamı vardır umarım






Bana bu kadar ulaştırıldı.Daha gelirse dewam ederiz


Tornedo
Üyelere Açık Profil Bilgileri
Tornedo - Özel Mesaj gönder
Tornedo´nin Web Sitesini ziyaret edin
Tornedo - Daha fazla mesajını bul
Tornedo - Arkadaş Listene ekle

#2 Dün, 04:58 PM
trenox




Mesajlar: 880
Üyelik Tarihi: 23-06-05
Bulunduğu Yer: burkinefoso
Motosikleti: kawa en500,yuan cross
Çevrim Dışı

ii eğlenmşiniz.
o şişeler ne öyle

Gözle görülen eleştirilmeye mahkumdur


trenox
Üyelere Açık Profil Bilgileri
trenox - Özel Mesaj gönder
trenox - Daha fazla mesajını bul
trenox - Arkadaş Listene ekle

#3 Dün, 05:00 PM
TRADER




Mesajlar: 290
Üyelik Tarihi: 26-03-06
Bulunduğu Yer: İstanbul
Motosikleti: Honda CBR 600 F
Çevrim Dışı


hıc haberımız olmadı...

KAN GRUBU: A RH (+)
RES TANTUM VALET QUANTUM VENDİ POTEST-Bir Şeyin "Değeri" Ancak Başka Kimselerin ona vereceği "Bedel" kadardır..


TRADER
Üyelere Açık Profil Bilgileri
TRADER - Özel Mesaj gönder
TRADER - Daha fazla mesajını bul
TRADER - Arkadaş Listene ekle

#4 Dün, 05:10 PM
ashes




Mesajlar: 1.214
Üyelik Tarihi: 17-11-05
Bulunduğu Yer: Eskihisar
Motosikleti: google arama motoru
Çevrim Dışı

helal izmir afiyet olsun tam gaz eglenceye devam

KEYİF ADAMLARI


ashes
Üyelere Açık Profil Bilgileri
ashes - Özel Mesaj gönder
ashes´nin Web Sitesini ziyaret edin
ashes - Daha fazla mesajını bul
ashes - Arkadaş Listene ekle

#5 Dün, 05:22 PM
BIYIKLI




Mesajlar: 328
Üyelik Tarihi: 04-02-06
Bulunduğu Yer: Ayvalık
Motosikleti: Yaya 125tv
Çevrim İçi

Hocam helal olsun eğlenin, en kötü günleriniz böyle geçsin. Ama mümkünse şu içki olayını geri plana alın ne bileyim çektiğiniz fotolarda yer almamasını sağlayın. İçki ve araç kullanımının bağdaştırılmasına izin vermeyin. Hastaneler kafasını, gözünü yarmış motorcu kardeşlerimizle dolu. Lütfen biraz daha dikkat, teşekkürler.

Dilin milli ve zengin olması, milli hissin gelişmesinde başlıca etkendir. Türk dili, dillerin en zenginlerindendir. Yeter ki, bu dil şuurla işlensin. Ülkesini, yüksek bağımsızlığını korumasını bilen Türk milleti, dilini de yabancı diller boyunduruğundan kurtarmalıdır.
M.Kemal ATATÜRK


BIYIKLI
Üyelere Açık Profil Bilgileri
BIYIKLI - Özel Mesaj gönder
BIYIKLI - Daha fazla mesajını bul
BIYIKLI - Arkadaş Listene ekle

#6 Dün, 05:46 PM
kivanctf




Mesajlar: 254
Üyelik Tarihi: 23-07-05
Bulunduğu Yer: izmir
Motosikleti: 2004 suzuki Gn125 - 2000 BWS 100
Çevrim Dışı


Bu Sicaklarda En İyİsİnİ İcmİsİnİzzz ... Paylasim Icin Tesekkurler

Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili


kivanctf
Üyelere Açık Profil Bilgileri
kivanctf - Özel Mesaj gönder
kivanctf - Daha fazla mesajını bul
kivanctf - Arkadaş Listene ekle

#7 Dün, 07:13 PM
peri




Mesajlar: 50
Üyelik Tarihi: 17-05-06
Bulunduğu Yer: çağdaş kent 'izmir'
Çevrim Dışı

sağol tornedo... hepsi çok güzel çıkmış

Ben , çıldırmış şairlerin titreyen mısralarında bahsettiği o periyim...


peri
Üyelere Açık Profil Bilgileri
peri - Özel Mesaj gönder
peri - Daha fazla mesajını bul
peri - Arkadaş Listene ekle

#8 Dün, 07:19 PM
gupilya


Mesajlar: 149
Üyelik Tarihi: 17-12-05
Çevrim Dışı


yarasın ayarında içmesini bilene. çocuk değiliz değil mi.
trafik bile belli miktara kadar normal karşılıyor. içki karşıtlığı yapmanın kimseye faydası yok. içki içmek kötü değil sarhoş olup çevreye ve kendinize zarar vermek kötü.


gupilya
Üyelere Açık Profil Bilgileri
gupilya - Özel Mesaj gönder
gupilya´nin Web Sitesini ziyaret edin
gupilya - Daha fazla mesajını bul
gupilya - Arkadaş Listene ekle

#9 Dün, 09:43 PM
bur-k@




Mesajlar: 455
Üyelik Tarihi: 05-05-06
Bulunduğu Yer: İZMİR-BORNOVA
Motosikleti: bu motor benim değil ömer abinin :) benmki kangda-50 QT
Çevrim İçi


tornedo tşk ederim kardeşim ayrıca geceyi düzneleyen tarales abiye tşk ederimm inş bidahakine bende gelecem sevgi ve saygıyla kalın
BURAK

*reklam yapmıyorum*kangda-çelik motor almayın nedeni aşağıda
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14145


bur-k@
Üyelere Açık Profil Bilgileri
bur-k@ - Özel Mesaj gönder
bur-k@ - Daha fazla mesajını bul
bur-k@ - Arkadaş Listene ekle

#10 Bugün, 12:44 AM
parvez




Mesajlar: 46
Üyelik Tarihi: 15-06-06
Bulunduğu Yer: bornova/İZMİR
Motosikleti: tiger 250
Çevrim İçi


Alıntı:
gupilya´isimli üyeden Alıntı
yarasın ayarında içmesini bilene. çocuk değiliz değil mi.
trafik bile belli miktara kadar normal karşılıyor. içki karşıtlığı yapmanın kimseye faydası yok. içki içmek kötü değil sarhoş olup çevreye ve kendinize zarar vermek kötü.



HAYAT HAKKIN MÜCADELE GÜCÜN KADARDIR.


parvez
Üyelere Açık Profil Bilgileri
parvez - Özel Mesaj gönder
parvez - Daha fazla mesajını bul
parvez - Arkadaş Listene ekle

#11 Bugün, 01:06 AM
APV41




Mesajlar: 638
Üyelik Tarihi: 29-09-05
Bulunduğu Yer: izmir
Motosikleti: zat 150
Çevrim İçi

orada gördüğünüz içki diye adlandırdığınız şey koca bir gecenin tek eğlencesi tek şişe ile sınırlı ve mevcut şişelerin bitmesinden sonra hareket gece yarısı 02 30 resimlerin çekildiği saati dikkate alacak olursak aradaki saat farkı birer türk kahvesi ve uzun bir sohbetten sonra çok tatlı bir hızla ( saatte 40 km civarı ) grup halinde dağılacak ve tüm arkadaşlarım evine varınca birbirini haberdar edecek kadar disiplinli bir grubu etkilemiyecektir düşüncesindeyim ( bu açıklamayı yaptığıma hala inanamıyorum kime neyi anlatıyorum ama yinede forumun amacı bilgi sahibi olmak bende elimden geleni yaptım ) bir arpa suyuyla devrilen arkadaşlar zaten aramızda değillerdi olsada onlar için herzaman bir aracımız ( x5 cipimiz var ) umarım açıklamam faydalı olmuştur

MT İZMİR kırık işler müdürü
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Bir arpa suyu ile devrilen arkları her zaman karşılamaya hazırım.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
TaRaLeS; dostum sen hiç gaziemirden çıkıp K.yakaya doğru gelmezmisin?Buralar sana yasakmı?Kendimizi ona göre ayarlıyalım diye soruyorum;yasaksa biz gelelim bari;başka şekilde görüşemeyeceğiz anlaşılan.....!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst