(MT İZMİR) 23 Haziran Sarnıç beldesi piknik alani Toplantısı

Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
25
Ben de gelemiyorum çünkü şehir dışındayım... :cherry:

Katılacak olan herkese iyi eğlenceler :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Tarales,
Ben gelemiyorum.
Katılabilen arkadaşlara iyi eğlenceler dilerim.:rendeer:
Nazik davetin için içten teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kandırıkçılık yapmadılarsa bugün motorun parçası gelecekmişmiş.Eğer gelirse oradayım dostum.Nevaleyi yanımızda mı getiriyoruz orada war mı??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısa bır süre orada olacagım ama olsun. sizleri 1 saat görmek bile bana yeter. akşam 8 de orada olacam. akşama görüşmek üzere....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Arkadaşlar nerdesiniz ya :pale:
Gelcek millet de topic e yazmıyorlar bence :silent:
Bu arada bende cafedeyim ama kaçmaya çalışacağım :cat:
Bide yukarı :cherry:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tornedo' Alıntı:
Arkadaşlar nerdesiniz ya :pale:
Gelcek millet de topic e yazmıyorlar bence :silent:
Bu arada bende cafedeyim ama kaçmaya çalışacağım :cat:
Bide yukarı :cherry:
Millet daha uyuyor galiba:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
APV41' Alıntı:
BENCE ABLANIDA al gel hem bizi tanısın hem sensiz bir toplantının hiç hoş olmayacağını anlasın alış veriş torbalarını biz adrese taşırız :queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :cat: :cat:


teşekkür ederim abi , taşıma işlemi için allahtan dün birilerini kandırdık :p ben yinede gelmek isterim ama dönüşüm zor olacak. öğrenci olduğum için izmir i de fazla bilmiyorum. bahsettiğiniz yeri bulduğumda siz ayrılıyor olabilirsiniz :queen: :queen:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Merak etme aksam alkolu kaciranlara ardcı vermeme politikası uyguluycaz. Evlere servisi kendi ellerimle yapicam...
Not: 4 tekerlide alkol de olsa az biraz olur dimi korkmazsanız...

İyi akşamlar beyler
Henüz motosikletim olmasa da bende katılmak isterim. Kabul eder misiniz ?



Neyse ben geleyim Kabul etmezseniz, kovarsınız. Nasılsa Sarnıç ta oturuyorum

Ok dostum sende gel bira bahçesinde olacağız... Davetiyeye bile gerenk yok aslında dostum...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TaRaLeS' Alıntı:
Merak etme aksam alkolu kaciranlara ardcı vermeme politikası uyguluycaz. Evlere servisi kendi ellerimle yapicam...
Not: 4 tekerlide alkol de olsa az biraz olur dimi korkmazsanız...



Ok dostum sende gel bira bahçesinde olacağız... Davetiyeye bile gerenk yok aslında dostum...
Yaw Tarales dostum sana tuhaf gelecek ama geçen akşam Empas'a gidip süt içtiğimiz arkadaşsın di mi:queen:Bi de bi sorum olcek....Otobandan gelsem yolu uzatır mıyım;fark etmiyorsa nereden çıkayım:silent:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
TaRaLeS' Alıntı:
Merak etme aksam alkolu kaciranlara ardcı vermeme politikası uyguluycaz. Evlere servisi kendi ellerimle yapicam...
Not: 4 tekerlide alkol de olsa az biraz olur dimi korkmazsanız...
Abi burdaki miktar önemli benim bildigim bi fıçıyıda kendine ayırdığın az biraz dan kastın buysa tabe olur neden olmasın bu arada bizde 4 teker gelioz :queen:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben MT izmir topiğine de yazdım ama buraya da yaziim.
Sarnıç çok yakın farkındayım,hatta kızıcaksınız ama gelemiorum.
Toplanıcak herkese iyi eğlenceleeeeeeeeeeeeeeeeer!
Ama tabii ben Peri gibi biramı biri içsin yerime demiycem :p
Hakkımın saklı tutulmasını talep ediorum :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
tess keşke gelseydin:pale: neyse bidahaki sefere artık:rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Tarelesciğim :) davetin için teşekkürler, davetini karşılıksız bırakmak istemezdim ama malesef gelemiyorum. özel nedenler diyelim. Görüşmek üzere...
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
arkadaslar ben de gelemıyorum..sabah 8 de yola cıktım ve sımdı bursadayım..motorla tura cıktım..
bu arada halı saha macımız ıptal oldu galıba..
herkese ıyı eglenceler..
hee bı de yolda 50 motor gordum herkes marmarıstekı festıvale gıdıyor herhalde..motorlar arasında en kotusude dl 650 ıdı..:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar sanırım ben motorla degılde arabayla gelecek gıbıyım. aksam cok gec saate kadar takılacagımı sanmıyorum. eger gelmek ısteyen bırılerı varsa akşam 17:30 a kadar ozelden bıldırmelerı yeterlı.
bırde tabıykı guzergah uzerınde ısenız ben bornovadan yola cıkacam bılgılerınıze. sanırım 3-4 kısı alabılırım :cat:

:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst