(MT İZMİR) 23 Haziran Sarnıç beldesi piknik alani Toplantısı

Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
evet arkadaslar baya kalabalık olduk ısım ısım yazmaya gerek yok her zaman kı gıbı cogunluk gelıyor ınternete gıremeyen bır cok arkadas bana gelecegını bıldırdı yalnız ben burdan gelemeyecek olan bır ıkı arkadas ozel olarak seslenmek ıstıyorum...
marko abıcıgım sensız olmaz mazeret ıstemıyorum vallaha evden zorla gelır alırım ne ısın varsa sonra yaparsın haberın olsun aksam bastırma bana evı:)
zaten vocıes erdal abı benı kırmaz gelır buraya henuz yazmamıs ama yazacagınada emınım..
saffet ve hanımı benle gelecek bu arada bı suprız perı de benımle gelıyor yanı alısverısı sattırdım ona aramızda olacak
benı kırmayıpta gelen butun arkadaslarıma cok cok tesekkur ederım ve fatıh kardesım bole bır gezı tertıp ettıgı ıcın ayrıca tesekkur ederım yalnız sunuda belırteyım aksam gezı de (bakın gezı dıyorum) mt nın sorunlarıyla ılgılı gorusulmeyecektır bu mt toplantısı degıl ozel bır davettır lutfen konu acmayalım...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
selam dostlar umarım bir aksilik çıkmazsa katılıçam hepinize şimdiden iyi eylenceler
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
tamam arkadaşlar bende benim motordan alan bir abiyi getireceğim forumu takip ediyor.İşi yoksa o da gelecek :cat: Dedikodu yaparık zaten :) marko abi gelecek sanırsam ama bilmiom gelir gelir :p cengiz abi senden ses seda çıkmıo:silent:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili arkadaşlar,
Az konuşurum, beyanlarımda da ne demek istediğim açıktır.
Hiç bir işim yok.
Fakat kabul edilse de edilmese de prensiplerim yüzünden
katılamıyacağım.
Gerekçesini de ilgili arkadaşa pm atarak belirtmiş bulunmaktayım. Paylaşmak isterse paylaşır.
Tekrar ediyorum.
Sevgili Tarales nazik davetin için içten teşekkür ederim.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
evet arkadaslar marko abının gelmeme nedenını baskalarına etıket olmamak ıcın burda acıklamayacagım ama aksama oraya gelen arkadaslara anlatırım yıne soyluyorum ısteyen gelır ısteyen gelmez bız bıze yeterız bunuda ustune alınıpta kızan olursa yapacak hıc bır sey yok bu ozel bır davet kımseye neden gelmıyorusun dıye de tafra yapamayız gelmek ısteyen herkezıde beklıyoruz...
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Simdi gelecek olan herkese adresi belirttim. Saat 20:00 da bekliorum hepinizi.
O gece aralıktan faydalanılıp süt içen bendim.(Sarı vede köppüklü):cat:
:rendeer: TESS senin biranı kimseye vermeyeceğim. Ben içeceğim ama saat 12 sıraları sizin sokakta birçok motor sesi duyacaksın haberin olsun.:p Almaya gelebilirim bak istersen okay.:mrgreen:
Marko abem senin yerin hep var biliyorsun. Ama senide görmek isterdik aramızda.:pale:
Bu özel davette sürpriz bir katılımcı olacak haberiniz olsun.:p


Gelemeyenler arkadaşları tekrar davet edeceğim ama bu sever kumanya olmayacak. Haberiniz olsun...:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar sanırım arabaya artcı yok. bende bosa arabayı almıyorum bende motorla gelıyorum.

akşama görüşmek üzere
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kimse Marmok'a gitmedi mi ya?? Hiç bunla ilgili yazan yok. Yarın sabah 5 te yola çıkacam Marmarise..
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
vallaha erkan çok istiyorum ama beni kasar,çünkü 2 hafta sonra karadeniz turuna çıkıyorum,sana iyi yolculuklar,iyi eğlenceler:cat:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Abi gelen herkese cok teşekür ederim. Bundan sonraki gezi teklifimde alkol vermiycem sapıtıyoruz. Yok regal le 2.10 yaparken amuda kalkarım falan. Yalan bunlar yalan...

RR cı arklar bu olay şaka anlamındadır. RR (Regal Raptor) ler 160 ın uzerine cıkmısmı bi bak bakalım. Neyse ben oturdugum yerde 2.60 ile gidiyom bırak amudu tek parmak ustunde gaz veriyom. Fotolara gerek yok. Yaşasın Efes T.borg C.rona. He.niken T.K.L Gazlı arpa suyu içecekleri....
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
leventkozcu' Alıntı:
evet arkadaslar baya kalabalık olduk ısım ısım yazmaya gerek yok her zaman kı gıbı cogunluk gelıyor ınternete gıremeyen bır cok arkadas bana gelecegını bıldırdı yalnız ben burdan gelemeyecek olan bır ıkı arkadas ozel olarak seslenmek ıstıyorum...
marko abıcıgım sensız olmaz mazeret ıstemıyorum vallaha evden zorla gelır alırım ne ısın varsa sonra yaparsın haberın olsun aksam bastırma bana evı:)
zaten vocıes erdal abı benı kırmaz gelır buraya henuz yazmamıs ama yazacagınada emınım..
saffet ve hanımı benle gelecek bu arada bı suprız perı de benımle gelıyor yanı alısverısı sattırdım ona aramızda olacak
benı kırmayıpta gelen butun arkadaslarıma cok cok tesekkur ederım ve fatıh kardesım bole bır gezı tertıp ettıgı ıcın ayrıca tesekkur ederım yalnız sunuda belırteyım aksam gezı de (bakın gezı dıyorum) mt nın sorunlarıyla ılgılı gorusulmeyecektır bu mt toplantısı degıl ozel bır davettır lutfen konu acmayalım...
Sadece bir sorum olacak,o da meraktan :Alllllllaşkına neyle gittin Sarnıç'a ??? ;sepet falan mı taktırdın dostum.??Dilersen msn den at cevabını da burayı fazla meşgul etmeyelim.Sadece merak dostum .....sadece MERAK
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok iyidi çok yanlız hesapları kim verdi onu anlamadım arkamızdanda koşan yoktu acaba bir daha alırız diyemi düşündüler TÜRKÜN AKLI YA KAÇARKEN YA ,,,,,,, EVE VARINCA GELİRMİŞ AYIP OLDU YA yarın gideyim bari hesabı sorayım bu adamlar bizi bu kadar sevmiş olamaz hesap almadan saldılar bizi kaç fıçı bitti ben sayamadım sayan varsa bana yazsın bende hesabı vereyim benim hatırladığım bir tarla kadar patates yedik :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TaRaLeS' Alıntı:
Abi gelen herkese cok teşekür ederim. Bundan sonraki gezi teklifimde alkol vermiycem sapıtıyoruz. Yok regal le 2.10 yaparken amuda kalkarım falan. Yalan bunlar yalan...

RR cı arklar bu olay şaka anlamındadır. RR (Regal Raptor) ler 160 ın uzerine cıkmısmı bi bak bakalım. Neyse ben oturdugum yerde 2.60 ile gidiyom bırak amudu tek parmak ustunde gaz veriyom. Fotolara gerek yok. Yaşasın Efes T.borg C.rona. He.niken T.K.L Gazlı arpa suyu içecekleri....
Dostum ;senden kendi adıma özür diliyorum.BELUSHİ ile süt içmek kadar güzel birşey olamazdı benim için ama.....ne yazık ki gelemedim.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ŞİMDİ AĞLARIM BAK parvez kanuni sultan konusundaki fikirlerin bende işe yaradı bak her toplantıya gidebiliyorum ÇÜNKİ BENDE KANUNİ SULTAN YOK :queen: 125 olsun bizim olsun :pr:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
APV41' Alıntı:
ŞİMDİ AĞLARIM BAK parvez kanuni sultan konusundaki fikirlerin bende işe yaradı bak her toplantıya gidebiliyorum ÇÜNKİ BENDE KANUNİ SULTAN YOK :queen: 125 olsun bizim olsun :pr:
:) :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Cengiz abi biz gittikten sonra kaç tarla patates yediniz :)

Bu arada çok güzel bir geceydi.Motorcu kardeşlerimin sayesinde yeni bir yer öğrendim.Herkeze çok teşekkürler:cat:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
22
Tornedo abijim gelemedim kusura bakma yaw abim anlattı baya bi eylenmişsiniz.:cat: Umarım izmir mt daha sıklıkta buluşup böyle hoş arkadaşlık pekiştirici buluşmalar olur dileğindeyim!!!:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst