[MT İZMİR] 20 Temmuz Toplantısı İnciraltı Gurme deyiz

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
izmirde kıstırırım biyerde seni.ozaman görürsün selamı sen.nasıl beğendinmi gürmeyi ve izmirlileri.önceki gürme buluşmasında bende ordaydım hatta geceyide orda geçirmiştim.



Elektrikler gitti.... Aç aç biraz bekledik.... Az daha gelmese çimenlere dalıcaktık.... Ama geçen haftadan bize bişey kalmamış.... Çimler yer yer kelleşmiş....:p:p

Güzel yer...Hoş....

Araba geçidi bile vardı.... Bmw ciler geçidi...:p:p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Gelmeyi çok istiyordum fakat İstanbuldan yatılı misafirlerim geldi , o yüzden gelemedim.

fakat aklımda başka bişey var arkadaşlar. Havranlı dostlarımız bana mesaj atmış ve ne zaman Körfeze bir gezi ayarlıyacaksınız demiş . bende sizlere sorup böyle bişey yapsak diyorum . biliyorsunuz Kaz dağlarında SARIKIZ var güre ve zeytinli de pınarbaşları var çok güzel yerler ,alabalık bol, eğer evet derseniz havranlı Muhittin arkadaşımız bizim için oralardan fiat alıcak . ama kalacak yer sorunu olabilir yine çadırlı bir kamp olur kanısındayım yinede Muhittin araştırıp bana bildirecek. görüşmek üzere keyifli sürüşler
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gureli abim,gereken bilgileri alırız,konuşuruz yaparız bir gezi ne demek :)Ama sırada bekleyen bir iki organizasyon var,onları bi halledelim:wiinkk:Haberleşiriz...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fotoları kim çekmişti?..... Hala koymamışsınız yaaaa.....:p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bir yere gitti Murat ve bir iki arkadaş.Akşam ya da yarın gelir fotolar :wiinkk:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ooooo uzun bir süre beklicez anlaşılann
murat dönmezz yarın akşamdan önceee
adamm her haftasonu leyleği hava da görüyorr:mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Bir yere gitti Murat ve bir iki arkadaş.Akşam ya da yarın gelir fotolar :wiinkk:

döndük döndük :queen:
ben eve girdimde wallace biraz zor girer :queen:
resimleri kanımca pazartesi yükler :salut:

gurmede 2. tekrar olmasına rağmen kalabalık ve güzel geçen gece için herkese teşekkürler :bounce:

I-Ben kadron sağlam diye bizi böyle ekmen olmuyor ama neyse bekliyoruz en kısa zamanda aldım haberlerini :rendeer: bi dahakine gelmezsen motoru bırakıp atlıcam valla wallace ın arkaya, tek başınayken kullanamıyo alışmış artçılı :cyclopsan
görüşmek gülüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Merhaba İzmir MT. Dün ilk kez katıldım güzel ortamınıza (Çinli racinglerle gelenlerden biri bendim.Tanıştığım tanışamadığım arkadaşlarla bir arada olmaktan büyük keyif aldım. Bundan sonraki buluşmalara da gelmeye çalışacağım.

Gruba yeni katılma çekingenleğimizin hiç olmamasını sağlayan forrapa (ayrıca anahtarlık için de :) )ve akşam akşam uğraşıp elini kirletip fren müşürümü ayarlayah Cengiz Bey'e ayrıca teşekkürler (Bu arada dediğin gibi müşürü bugün değiştirdim üstad).
Görüşmek üzere.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
chopperrider,inan çok memnun oldum sizlerle tanıştığıma.İyi ki geldiniz.Bundan sonra da gelmeme gibi bir şansınız yok tabi bunu da bilin,eee şey bide tabi yıkama olayı var :p Kova,sünger vs. anladınız siz onu :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
forrap ben sana modeator sıfatına hürmeten azıcık rüşvet niyetine bi yemek ısmarlayayım. şu kova fırça meselesinden uzak tut beni :) hem yıkamayın yahu motorlarınızı çok parlarsa nazar değer hem verniği aşınır yıka yıka dimi çok gereksiz :)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Ben topic karıştırmışım ...:silent:

İstanbul'un toplantısına yazmışım iyi mi?

Tuncer saolsun kurtarmış beni

Saol Forrap ; çok mutlu olduk hepimiz...
Çok teşekkur ederim ;

Sevgiler
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
chopperrider,burda alenen söylenmez ki bu :mrgreen: Şimdi oldu mu yani yaptığın:p Sen beni görecektin bende yapıcaktım sana bi güzellik :p Ama şimdi herkes anladı,olmadı bu :)

eczaci101,iyi yanından bak en azından bu sefer doğru yere yazmışsın :) Bizde çok mutlu olduk sizleri aramızda görmekten..
Yine bekliyoruz... Her zaman başımızın üstünde yeriniz var.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Tuncer yandın sen !!! benim motor 3 aydır fırça bekliyor sen yeni gelen arkadaşa kıyak geçeceksin. ilk gezide senide mangala atıyorum haberin olsun:cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:cyclopsan
Abi sen neden inanıyosun hemen ya,ben adamları gaza getircem yıkamıyacaksınız diye,toplantıya gelecekler sonra yıkattırcaz.Eğer baştan yıkattırcaz dersek buluşmaya da gelmezler hiç yıkattıramayız.Ben o bakıma söyledim yani :p
Mangala atma abi beni,lodos var önce :pale:
 

@Fo

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
23
forrap kardeşim slm .bize toplantıda gösterdigin ilgi için tşk.ederiz.diger arkadaşlarda saolsun.Ama chopperrider ve eczac101 abilerimin dediği gibi şu yıkama işini sonraya atsak.:cherry:...Ben kendi motorumu yılda 1 kez yıkıyorum yaw:pr:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Yeni gelen dostlar sanmasın ki yıkama işinden kurtulduk..Bir dahaki buluşmaya kova,sünger,sabun vs. getirmeyi unutmayın :) Gelenekler ölmez ...

Bu cuma toplantı olacağını perşembe günü Murat abi den öğrendim ha.Yoksa siteye de bakmadım.Güme gidiyordu vallaha.Heheheee Alp_tunay ile de tanıştık ama konuşamadık.EEeeee hocam Ankara muhabbeti yaparız sonra.Memleketten bir esinti.06 plakayı görünce dayanamadım motorunda,Bu arada ER-5 e çok güzel bakmışsın.Bravo.

Tuncer benim motoru bi şekilde yıkamak lazım,deponun üzerine domates ektim çıkarsa senin motorda yetiştirdiğin(dayun un dakilerden değil ha:queen::queen:) biber salatalık falan doğrar yeriz.Sen kova bul sünger bez bul,hazır kendi motoruma el atmışken milletinkileri de yıkarız.Yoksa yeni gelen dostların motorları yıkayacağı yok hehehehiehiehiehiiiii:mrgreen::mrgreen::queen::queen::bounce::bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu cuma toplantı olacağını perşembe günü Murat abi den öğrendim ha.Yoksa siteye de bakmadım.Güme gidiyordu vallaha.Heheheee Alp_tunay ile de tanıştık ama konuşamadık.EEeeee hocam Ankara muhabbeti yaparız sonra.Memleketten bir esinti.06 plakayı görünce dayanamadım motorunda,Bu arada ER-5 e çok güzel bakmışsın.Bravo.

Tuncer benim motoru bi şekilde yıkamak lazım,deponun üzerine domates ektim çıkarsa senin motorda yetiştirdiğin(dayun un dakilerden değil ha:queen::queen:) biber salatalık falan doğrar yeriz.Sen kova bul sünger bez bul,hazır kendi motoruma el atmışken milletinkileri de yıkarız.Yoksa yeni gelen dostların motorları yıkayacağı yok hehehehiehiehiehiiiii:mrgreen::mrgreen::queen::queen::bounce::bounce::bounce::bounce:

İyi dileklerin için teşekkürler..... Ama daha tanışamadığım bir sürü arkadaş var sanırım........Umarım en kısa zamanda tanışırız....:rendeer:
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
yine birlikte olmak çok güzeldi ama resimler nerde göremiyorum sizlerlen olmak herzaman güzel teşekkürler.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
asıl arşiv yüklenmeden önce iki çerez benden,

burda sanatçının vurgulamak istediği ana tema (anathema diil) katılımın yoğunluğu , bunlar sadece objektifin önüne sığan motorlar, yolda iki arabada sıkışmış araya ama konuyla alakası yok, motorların dahası bile vardı yanii, arkamda kalan siz diyin 5-6 ben atiim 30-34 motor daha vardı bile

Shot with K750i at 2007-07-23

burda da Biri Bizi Çekiyor (BBÇ) , asıl sağlam arşivlerden biri o makinada ,

Shot with K750i at 2007-07-23

siftah benden devamı dostlardan... saygılar selamlar...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst