- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
izmirde kıstırırım biyerde seni.ozaman görürsün selamı sen.nasıl beğendinmi gürmeyi ve izmirlileri.önceki gürme buluşmasında bende ordaydım hatta geceyide orda geçirmiştim.
Elektrikler gitti.... Aç aç biraz bekledik.... Az daha gelmese çimenlere dalıcaktık.... Ama geçen haftadan bize bişey kalmamış.... Çimler yer yer kelleşmiş....
Güzel yer...Hoş....
Araba geçidi bile vardı.... Bmw ciler geçidi...

