evet arkadaşlar cumartesi pazar epey yol yaptım ancak izmire döndüm. düşünüyorum da allahtan bende büyük makina yok küçük cc ile izmirden fazla açılamıyorum büyük olsa düşünün siz benim halimi. Neyse ne istemiştiniz cuma fotolarını mı?
Abicim 45 kare fotoğraf var çekerken biraz düşünün yaw bunları wallace yükleyecek diye
Neyse gzel bir cumay günüydü katılan herkese teşekkür ederim.
Umutus Cuma gecesi senle çok ilgilenemedim kusura bakma :cat:
cumartesi günü yol yaptığımız aykut, ahmet ve ceyz e teşekkür ederim çok güzel ve keyifli bir gündü. habire yedik ve eğlendik biraz da yüzdük. bu arada cumartesi akşamı bir de araya sinema sıkıştırdık. kesinlikle önermem FISILTI isimli filmi. Film de birşey yok ama deli gibi efekt koymuşlar habire "ha di ya" olduk
pazar günü oy kullandıktan sonra önce akkum taraflarına sonra da bademlere gittim geceyi orda geçirdim. pazartesi izmire döndüm ee anlayın işte resimleri ancak yükleyebildim
Birde makina benim makinam ama niye 45 kare resim içinde 2 adet pozda varım da diğerlerinde yokum. Forrap bana kastın mı var da beni çekmedin hiç
