[MT İZMİR] 20 Temmuz Toplantısı İnciraltı Gurme deyiz

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
AMAN YARABBİ ne bu motorlar böyle arkadaşlar..maşallah maşallah..
allah nazarlardan,KEM GÖZLERDEN sakınsın..çekemeyenler çatlasın..
ohhhhhhhhhhhh sefamız olsun...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Baştan başa sıralanmıştı ewet sonlralara doğru daha çok motor vardı.
Gecenin en komik olayıda biizm motoru sıralı gören tuningçilerin önümüzden geçerki patenaj artistik gösteri denemeleri:queen:

Adamlarada ne gaz verdik.Geçeni alkışlamaya başladıgımızda bunlarda iyice havaya girdiler:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
işte resimlerr...;)


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23

böyle bir arka plan olamaz bence...


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23

erkmenim yaaa;)


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
biri bizi hakikaten çekiyor...:)


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
yeni arkadaşlarımız..


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
nası çıkmışş...:)


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
benim motorum..


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
hedowich in motoru...:) motorları yıkarız bi ara..bol sabun bol köpük...:))dimi hedowich..;)


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
hey hey de hey hey..mutluluk tablosu..


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
basssskınnnn vaaaarrrrr.....:)))) atcı06 bilirsin sen bunu...;)


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
işte bmwler de burda..adamları çektikçe gaza geliyolardı yok böle bişey yaa...:))))


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23


Shot with HP PhotoSmart R507 (V01.00)+ at 2007-07-23
şu motorun lastiklerinden cayır cayır dumanlar çıkmıştı...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
yeni gelen arkadaşlarımız oldu ankaralardan bile hatta:) fotolar için teşekkürler özgürcüm arka plan güzel olmuş yaa:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotolar için teşekkürler Özgür :)
Yalnız bütün herkesin tam olarak zorlada olsa sığdığı ya da uzaktan da olsa alındığı (ve tabi motosikletlerinde) olduğu fotolar var,ben onları bekliyorum asıl :) Omuzlara çıkıp zorla çekilen fotolar felan :) Wallaceeee duy artık sesimiziiiii...Bu sene yükle şu fotoları :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
yeni gelen arkadaşlarımız oldu ankaralardan bile hatta:) fotolar için teşekkürler özgürcüm arka plan güzel olmuş yaa:mrgreen:

eyvallah erkmenim ne demek...;)
az buçuk benim de katkılarım bulunsun istedim..artı bi de sevdiğimden canııım....;)

Fotolar için teşekkürler Özgür :)
Yalnız bütün herkesin tam olarak zorlada olsa sığdığı ya da uzaktan da olsa alındığı (ve tabi motosikletlerinde) olduğu fotolar var,ben onları bekliyorum asıl :) Omuzlara çıkıp zorla çekilen fotolar felan :) Wallaceeee duy artık sesimiziiiii...Bu sene yükle şu fotoları :p

eyvallah tuncerim..sen de olmasan olmaz zaten...:)
forrap......!!!!!!!sen bizim.............!!!!!!!!herşeyimizsin......!!!!!!!!!!!:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba canlarım benim....

Toplantıya bırakın katılmayı,topic'i bile daha yeni okuyabildim:pale:

Neyse,Birsonraki toplantı yine gurme de olur inşallah:) orayı bizde çok sevdik.

Anladığım kadarı ile yeni katılan arkadaşlar olmuş:cat: onlara da hoşgeldiniz der ve kalıcı olmalarını dilerim:wiinkk:

Hepinize sevgi ve selamlarmı sunuyorum.....:rendeer:

Özer
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Beni sizler var ettiniz:) Sağolun sağolun sağolun efem :) Bu herkesin katkısıyla olan birşey,ne ben ne de bir başkasının tek başına emeği değil.Herkesin katkısı var bu güzel ortamın sağlanmasında... Daha nice yıllar hep birlikte olacağız Allah ın izniyle.Kimsenin gücü yetmez bu dostluğu bozmaya...:rendeer:

Manisa lı kardeşlerimizle ortak gezi yaptığımızda şenlenecek asıl ortalık :) Bayadır sessizler,ama büyük çığlıklar atacağız yakında hep beraber.. :)
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Güzel keyifli kalabalık bi toplantıydı..Yeni gelen arkadaşlara tekrar hoşgeldiniz diyorum buralardan..Özer abi gözlerim seni aradı valla.:cyclopsan:silent:özlettin kendini..Ahmet haftasonu naptınız ? anlatsana Murat abi iyimi yaşıyormu ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
asıl arşiv yüklenmeden önce iki çerez benden,

burda sanatçının vurgulamak istediği ana tema (anathema diil) katılımın yoğunluğu , bunlar sadece objektifin önüne sığan motorlar, yolda iki arabada sıkışmış araya ama konuyla alakası yok, motorların dahası bile vardı yanii, arkamda kalan siz diyin 5-6 ben atiim 30-34 motor daha vardı bile

Shot with K750i at 2007-07-23

.


Vaaay ...En başta benim motoru çekmişler..... Teşekkür ederim..... Hani yakmış ortalığı....:p:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yawww arkadaşlarr süper beyawww(trakya damarım tuttu da:p)
ahhh ahhh içim gidiyorr içimmm:pr:
sabah sabahh bi özlem ateşi düştü içime:salut:
belli resimlerden yine süperr bi akşammm olmuşşşş
muhabbet gırla gitmişşş
hepinizi çoook özledimmm
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Vaaay ...En başta benim motoru çekmişler..... Teşekkür ederim..... Hani yakmış ortalığı....:p:p

ee foto için ışık lazımdı hazır senin er-5 yakıyoken ortalığı bunu fotoğraftada değerlendiriverdim, bi de hoşgeldin jesti yapiim dedim :wiinkk: tesadüf falan diil ! :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet arkadaşlar cumartesi pazar epey yol yaptım ancak izmire döndüm. düşünüyorum da allahtan bende büyük makina yok küçük cc ile izmirden fazla açılamıyorum büyük olsa düşünün siz benim halimi. Neyse ne istemiştiniz cuma fotolarını mı?
Abicim 45 kare fotoğraf var çekerken biraz düşünün yaw bunları wallace yükleyecek diye

Neyse gzel bir cumay günüydü katılan herkese teşekkür ederim.

gur.jpg


gur1.jpg


gur2.jpg


gur3.jpg


gur4.jpg


gur5.jpg


gur6.jpg


gur7.jpg


gur8.jpg


gur9.jpg



gur10.jpg


gur11.jpg


gur12.jpg


gur13.jpg


gur14.jpg


gur15.jpg


gur16.jpg


gur17.jpg


gur18.jpg


gur19.jpg


gur20.jpg


gur21.jpg


gur22.jpg


gur23.jpg


gur24.jpg


gur25.jpg


gur26.jpg


gur27.jpg


gur28.jpg


gur29.jpg


gur30.jpg


gur31.jpg


gur32.jpg


gur33.jpg


gur34.jpg


gur35.jpg


gur36.jpg


gur37.jpg


gur38.jpg


gur39.jpg



gur40.jpg


gur41.jpg


gur42.jpg


gur43.jpg


gur44.jpg



Umutus Cuma gecesi senle çok ilgilenemedim kusura bakma :cat:

cumartesi günü yol yaptığımız aykut, ahmet ve ceyz e teşekkür ederim çok güzel ve keyifli bir gündü. habire yedik ve eğlendik biraz da yüzdük. bu arada cumartesi akşamı bir de araya sinema sıkıştırdık. kesinlikle önermem FISILTI isimli filmi. Film de birşey yok ama deli gibi efekt koymuşlar habire "ha di ya" olduk

pazar günü oy kullandıktan sonra önce akkum taraflarına sonra da bademlere gittim geceyi orda geçirdim. pazartesi izmire döndüm ee anlayın işte resimleri ancak yükleyebildim


Birde makina benim makinam ama niye 45 kare resim içinde 2 adet pozda varım da diğerlerinde yokum. Forrap bana kastın mı var da beni çekmedin hiç :p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
gur9.jpg



erkmen sana hemen bi rejim programı uyguluyoruz :queen: bu ne güzel kardeşim ufacık kalmışız yanında :queen:

wallace cumartesi için ben teşekkür ederim...bu arada çok güzel bir yer keşfettik, oraya bi gezi, kamp olayı harika olur bence :bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gürkay;747082' Alıntı:
süpersiniz sevgili dostlar çok özleştikya hayırlısı :salut:

valla kardeşim acaip özleştik kafam atacak bir gün çıkıp geleceğim sizin o taraflara
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Allah nazarlardan saklasın bu güzel grubumuzu ne diyim. her toplantı daha bir zevkli daha bir neşeli daha bir hareketli geçmeye başladı. hepimiz emeğimizi gönlümüzü veriyoruz. uyumsuz kimse yok aramızda. olanlar elendi. olursada yine elenmeyede devam eder zaten.
sevgili forrap, wallace ve diğer arkadaşlar. teşekkürler. bu günlere gelmemizde emeklerimiz çabalarımız savaşımız çok büyük.
yeni katılan arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz. nasıl güzel eğlence ve gezilerin sizleri beklediğini tahmin bile edemezsiniz. ama bu arada motorları yıkama işinide ertelemeyin artık :queen: bizde yeni katıldığımızda paşa paşa yıkadık bütün motorları. e hadi ama sıra sizde :cherry:
katılan katılamayan bütün arkadaşlarıma sevgiler hepinizi çok seviyoruz. sizlerle olmak çok güzel. Allah bozmasın. katılamayan arkadaşlar üzülmeyin daha birçok organizasyon vardır eminim sırada. tuncer coştu yine. bir toplantı yada gezide mutlaka buluşuruz. gönüller bir olsun.
sevgiler saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst