[MT İZMİR] 20 Temmuz Toplantısı İnciraltı Gurme deyiz

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
akşam orada olmaya calısacagım hyo için özel şeyler tasarladım ve yapımına başlattım bugune yetiştirebilirsek onunla gelmeyi cok istiyorum bakalım akşama belli olacak....orada olmaya calısacagım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gel Soke gelll :) Egelim ve Apv41 de olacak bir aksilik olmazsa.Kadroya bakıyorum da,az çok eski günlerdeki gibi olduk :)
Hadi hayırlısı...
Hyo yu da merak ettim,bakalım neler yaptın :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Dostlar,,affedİn Ne Yazikkİ Gelemİyorum..bu Geceden İtİbaren ÇaliŞmaya BaŞliyorum..

Sİzlere İyİ EĞlenceler..
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Arkadaşlar..
Topic geç açıldığı için görmeyenler var,gören gördüğüne görmeyen telefon edebileceğine söylesin :)

tuncer ben yeni gördüm tamda işden çıkıyodum isabet oldu, bi çağrı bırakırsan gelirim. :queen:

bornovadan- inciraltı istikametine yoldan toplamamı istediğin kimse yada kimseler olursa haber ver , hani vasıtası olmayan arıza yapan falan olur belki, :) 2-3 saate ordayım .
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
tuncer ben yeni gördüm tamda işden çıkıyodum isabet oldu, bi çağrı bırakırsan gelirim. :queen:

bornovadan- inciraltı istikametine yoldan toplamamı istediğin kimse yada kimseler olursa haber ver , hani vasıtası olmayan arıza yapan falan olur belki, :) 2-3 saate ordayım .

ordayız demek istedi arkadaş...:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlarr aranızda olmayıı çok istiyrmmm ama
mecit karakayıplarda ee banada başka rider yok biliyorsunuzzz
ben yüreğimi yolluyorumm sizeee
sizleri çok seviyorummm
hepinize ii eğlencelerrrr
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
allahım yaaa izmirliler toplantıda istanbullular partide ama ben evdeyimmmm hayır ama yaaaaaaaaaaaaaaa:salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Buluşma gerçekleşti.....

Güzel bir akşam geçirdik...... Arkadaşlarla tanıştık..... Hepinizi çok sevdik.....

Her şey için teşekkürler.... Bidahakine görüşmek üzere......:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Bu akşamda elimde olmayan sebeplerden :pale: :salut: aranızda olamadığım içinn özür dilerimm.. :pale: :salut: Amaa Sözz bi dahaki sefere kesin geleceğimm.. :cherry: Eminimm çok güzel bi gece daha geçirdinizz.. Allah şimdiden içinize sindirsinn ne diimm.. :rendeer:
Hepinizi çok özledimm ama kısmet bi sonrakineymişş.. :) :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Dostlar,,affedİn Ne Yazikkİ Gelemİyorum..bu Geceden İtİbaren ÇaliŞmaya BaŞliyorum..

Sİzlere İyİ EĞlenceler..

ne işi ne çalışması mecit :)
hayırlısı olsun kardeşim :p


bu arada arkadaşlar fotoları bekliyoruz yetkililerin bilgisine :wiinkk:

alp tunay kardeşim cennet köşesi bi kente geldin inşallah memnun ve mutlu olursun...:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ne işi ne çalışması mecit :)
hayırlısı olsun kardeşim :p


bu arada arkadaşlar fotoları bekliyoruz yetkililerin bilgisine :wiinkk:

alp tunay kardeşim cennet köşesi bi kente geldin inşallah memnun ve mutlu olursun...:cat:

Teşekkür ederim sağol.......


Hala kimle tanıştık kimle tanışmadık bilmiyom ha......O kadar kalabalıktı ki?...:p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yine güzel bi gecenin ardından sağ salim eve varmak....:)

alp_tunay Bizde tanıştıgımıza memnun olduk :rendeer:bundan sonra beraberiz

Herkese çok teşekkürler arkadaşlar hepinize kucak dolusu:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir akşamı yine geride bıraktık...Gelen,gelmek isteyip gelemeyen herkese teşekkürler.
Yeni gelen arkadaşlara tekrar hoşgeldiniz diyorum...
Ama ben bu guruptan tırsmaya başladım :p Başlık geç açıldı,katılım az olabilir derken yine 50 kişi vardık :) 25-30 motosiklet vardı...
Fotoğraflar gelsin,onlar konuşsun birazda..
İzmir MT - Manisa MT yine eski günlerdeki gibi (uzun zamandır yapamıyoruz diye eski günlerdeki gibi diyorum) toplu sürüşe çıktığımızda bir de olacakları düşünüyorum,yolu kapatıcaz gibi :)

Alp Tunay,seninle ve yengeyle tanıştığıma çok memnun oldum.Bundan sonra gelmeme gibi bir hakkının kalmadığını da umarım farketmişsindir:pGurubun hışmı büyük olur :)

Yeni gelen dostlar sanmasın ki yıkama işinden kurtulduk..Bir dahaki buluşmaya kova,sünger,sabun vs. getirmeyi unutmayın :) Gelenekler ölmez ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bu işler lafla olmaz arkadaşlar, resim isteriz biz buluşmanın delili olarak yoksa inanmayız ona göre, ankaradan herkese selamlar.

Buluşma gerçekleşti.....

Güzel bir akşam geçirdik...... Arkadaşlarla tanıştık..... Hepinizi çok sevdik.....

Her şey için teşekkürler.... Bidahakine görüşmek üzere......:rendeer:

şu işe bakya bizde ankara sokaklarında alper arıyoruz.:pr::pr::pr:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Alper bize transfer oldu abi :) Verdik transfer bedeli olarak üç beş bişey:) Fotolar gelir merak etme,ama fotoları birleştirip bakman lazım.Bir fotoğraf karesine sığmak gibi bir şansımız yoktu :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bu işler lafla olmaz arkadaşlar, resim isteriz biz buluşmanın delili olarak yoksa inanmayız ona göre, ankaradan herkese selamlar.



şu işe bakya bizde ankara sokaklarında alper arıyoruz.:pr::pr::pr:

Görürsen selam söyle benden...:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

Görürsen selam söyle benden...:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

izmirde kıstırırım biyerde seni.ozaman görürsün selamı sen.nasıl beğendinmi gürmeyi ve izmirlileri.önceki gürme buluşmasında bende ordaydım hatta geceyide orda geçirmiştim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst