Çok güzel bir akşamı yine geride bıraktık...Gelen,gelmek isteyip gelemeyen herkese teşekkürler.
Yeni gelen arkadaşlara tekrar hoşgeldiniz diyorum...
Ama ben bu guruptan tırsmaya başladım

Başlık geç açıldı,katılım az olabilir derken yine 50 kişi vardık

25-30 motosiklet vardı...
Fotoğraflar gelsin,onlar konuşsun birazda..
İzmir MT - Manisa MT yine eski günlerdeki gibi (uzun zamandır yapamıyoruz diye eski günlerdeki gibi diyorum) toplu sürüşe çıktığımızda bir de olacakları düşünüyorum,yolu kapatıcaz gibi
Alp Tunay,seninle ve yengeyle tanıştığıma çok memnun oldum.Bundan sonra gelmeme gibi bir hakkının kalmadığını da umarım farketmişsindir

Gurubun hışmı büyük olur
Yeni gelen dostlar sanmasın ki yıkama işinden kurtulduk..Bir dahaki buluşmaya kova,sünger,sabun vs. getirmeyi unutmayın

Gelenekler ölmez ...