[MT]-İZMİR 20.07.06 perşembe toplantısı + Müthiş halısaha maçı organizasyonu

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
Herkese selamlar arkadaşlar;

Geçici bir sürenin ardından tekrar müthiş bir organizasyonla geri döndük.Zaten İzmir'e yakışanda budur değil mi? Neyse bu haftaki toplantımızda sadece toplantı yapmayalım deyip toplantıdan sonra birde halısaha maçı çevirelim dedik.

İnce bellileri,
kemik ellileri
koca göbeklileri
sahada görmek dileğiyle

Organizasyonumuzda toplantının ardından saat 23-24 te ege üniversitesi içinde bulunan sahada maç yapılacaktır.Tekarar yol yapmamak için bornovada toplantı
olacaktır.Herkesin malzemeleriyle birlikte gelmeleri rica olunur oynamak isteyen çok kişi oldugundan liste bu topic altında toplanacaktır.Tabiki hepimiz kerdeşiz değişmeli falan ayarlıcaz artık bişeyler.

TOPLANTI YERİ: Bornova SAİNT PETERSON KÖŞKÜNÜN ARKASINDAKİ AİLE ÇAY BAHÇESİ
TOPLANTI SAATİ: 20:00
YERİN KISA TARİFİ: Bornova içinden merkeze doğru giderken Şok mağazasını, Bornova Stadı ve Vergi dairesininin bulunduğu kavşağı geçiyorsunuz, 50 mt ileride solda kalıyor.

NOT: Eşyalarınızı getirmeyi unutmayın..
Halısaha maçından sonra taze çaylar bizi bekliyor olacak.
Halısaha maçında oynayacaklar lütfen isimlerini yazdırsınlar.....
Dikkat toplantı PERŞEMBE günüdür CUMA DEĞİL!!!

LİSTE
1- The sokemon--çağatay--
2- The parvez ---ali
3- The wallace---murat
4-The forrap----forrap ne demek dostum sende bizdensin siyah ybr ın kazasında o kadar beraberdik:p
5-The egelim---bedri
6-The okram---marko [holigan+seyirci]
7-The hızlı levo--levent
8-Ayhan abi(kesinlik yok)
9-Tolga(kesinlik yok)
10-the A H M E T---ahmet
11-burak
12-anti meerem
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süüüüüüüperrrr:cat:beni sağ bek'e yazıver dostum.Çanta hazır;dur bakiiiim :4 kutu malum sıvı,kahverengi çizmelerim,2 paket sigara;yaw başka neler alınıyordu :silent:ha bi de papatyalı gömleğim...:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Evet

bir zamanlar ortasahanın ortasının vazgeçilmez adamıydım. ama şimdi sanırım beleş golcüler gibi ileride bekler dururum. fizik kondisyon sıfır. motorlarla sahaya çıkabilir miyiz? eğer öyleyse sokemon seni sağ açık yapalım seri seri kaçarsın sağ dan. neyse listeye beni de yazın. toplantıya yetişmeye çalışacağım ama maça kesin gelecem.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu hafta sabah vardiyasındayım.Bir aksilik olmazsa bende aranızda olmak istiyorum...Yer olursa maç yapabilirim bende,olmazsa da sorun değil:wiinkk:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
beni de yazın diyeceğim ama sahanız muhtemelen istanbula kadar uzanmıyordur :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
benide yazın forvet e:cherry: bakalım işe nasıl gitcez o sabah:cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alacağınız olsun :pr:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EgeKnn' Alıntı:
alacağınız olsun :pr:
:queen: :queen: :queen: :queen: YAŞASIN KÖTÜLÜK :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıda görüşmek üzere.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
İlle de amigo isterik!!!

crato' Alıntı:
beni de yazın diyeceğim ama sahanız muhtemelen istanbula kadar uzanmıyordur :)
Sevgili Crato,
Yazalım seni de. Bizim saha İstanbul'a rahat uzanır da,
oradan çektiğin şut İzmir'e yetişir mi bilmem...:p

Sevgili Egeknn, merak etme orta saha çizgisi Ankara'dan geçiyomuşşş.

Sevgili sokemon kardeş, beni tirbün listesine yaz.
Yer kalmaz malmaz ayakta kalmıyalım.:queen: :queen: :queen:
Bi de organizasyon filan demişin; umarım amigo vatandaşları :wiinkk: da ayarlamışsındır.
Amigosuz maça gitmem ağbi!!!:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
42
tamamdır abi toplantıdan sonra hemen maçtayız, maça çıkmadan doping kontrolü var şimdiden duyrulur
Not: EfesPilsen doping kontrolünde çıkmıyor. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıdayım :cat: ,, ben top peşinde koşmak için çok hamladım fakat adamımı arkamda getireceğim, kardeşim(ahmet) benim yerime ii top teper...

ben hakemlik yaparım, yanlız isteklerim olursa yaparım, "elime sözlük, gözüme gözlük" olmadan olmaz.. :p

doping kontrolünü parvez in cihazlan yaparız artık... olur mu?? :mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
futbol dan anlamam ama(daha doğrusu hiç oynayamıyorum ben ) , bende yardımcı hakem olurum o zaman :) :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ben geliyorum millet :):):):):):):) bak baştan söylüyorum sakatlarsam birilerini karışmam ona göre :p

sokemon' Alıntı:
Herkese selamlar arkadaşlar;



İnce bellileri,
kemik ellileri
koca göbeklileri
sahada görmek dileğiyle
bunlar 3 takım oluyor göbekli ler kim ii biliyoruz :p ben ince belli takımdanım kemik elliler :silent: onlar kim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Amigolar çoook

sevgili Okram, sokemon bana amigo sözü verdi ama marmaristen alıp gelmek lazımmış:queen: :queen: :queen:
maç halısaha maçı arkadaşlar, ama gördüğüm kadarıyla oyuncudan çok hakem olacak sahada.
bu arada burak o göbeklilere toslama maç yaparken:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
evet amigolar konusunda çalışmalarımız var ama marmarise yol yapıp alıp gelmek lazım 4 motor:)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
murat abicim bende göbeklilerden olurum o zman toslama ihtimalimiz olmaz :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Akşam bi aksilik olmazsa orada olmaya çalışacağım:) Egelim yazımı görürsen özelden haberleşelim birlikte gidelim olmadı:wiinkk: Bu arada oynayacak çok kişi olursa değişe değişe oynarız dendi ama sanırım değişmesi gereken kişi hakemler olacak:p


4-The forrap----forrap ne demek dostum sende bizdensin siyah ybr ın kazasında o kadar beraberdik:p
:)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ümmet abi de toplantımıza geliyor (mondial ile tr turu yapan abimiz)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst