Toplantı alanı esintisiyle ve vişne suyu servisi ile akıllara zarar 4/4 lük bir yerdi.
Katılım oranı da epey iyi denilecek düzeyde oldu. Katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.:rendeer:
Toplantı sonrası Bornova'da toplu sürüş gece eğitimi de bi başka güzeldi.::blusssh:
Eminim Bornova sakinleri de yakında bize alışma eğitimlerine başlar...::rantinp:
Futbolun bir erkek oyunu olduğu tekrar kanıtlandı. Hiç bir bayan üye sahaya çıkmadı.
Oysa tirbünler muhteşemdi.:

iloot:: ::biggrinn ::haapppy: ::alkiis:::flower:
Amigo organizasyonu :

embe:: :

embe:: :

embe:: foss çıkınca,
biz de maça olan ilgimizi pek yoğunlaştıramadık. ::miiz1::
Holiganlık işi de yattı tabiatınca.
Hatta giderken son bi kez arkaya baktım her yer, her şey ilk bulduğumuz gibi duruyordu.
(Ayıp oldu holigan kardeşliğine holigan arkadaşlar hiç yakıştıramamışlardır....)::exclaim:
Muhteşem maçtan torunlarıma anlatabileceğim tek şey;
sahada yanar döner formalı manken arkadaşın yanar döner forması olacak.
İlk kez hotkütür bi futbol forması görmüş oldum.
Modacısını bu yüzden tebrik ederim...:rendeer: