- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 70
Arkadaşlar kız arkadaşımın hafif bi rahatsızlık geçirmesinden dolayı bugün muğlaya gelmek durumunda kaldığım için toplantıya gelemedim.Umarın sorunların çözülebileceği, demokratik bir platform oluşturulabilmiştir.Herkese çok selamlar,en kısa sürede gezilerde görüşebilmek dileğiyle!!! MT IZMIR FOREVER..! :rendeer:

















