- Katılım
- 24 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,270
- Konu Yazar
- #1
Sevgili İZMİR MT.liler,
Motosikleti ve motorculuğu bilinçli bir şekilde ilke edinmiş ve bu sayede dostluklarını büyütmüş olan, gezilerin haricinde faydalı ve yapıcı aktivitelerde bulunmaya gönül vermiş olan ve asıl önemlisi hiç bir maddi ve manevi çıkar gözetmeksizin izmir MT. çatısı altında bu yolda devam diyen siz değerli üyelerimize çağrımdır...
GELİN..bütün olumsuzlukları, kalp kırgınlıklarını, keşkeleri bir kenara bırakalım,
dostluk ve arkadaşlık emek ister, hepinizin bu emeği verdiğini ve aynı düşüncede olduğumuzu biliyorum, iyi ki MOTOSİKLET TÜRKİYE var ki biz bu platformda dostlukları paylaşıyoruz.
uzun sözün kısası eski, yeni ayırt etmeksizin ben bu gurupta varım diyenler,
toplantımızda görüşmek üzere.
sevgi ve saygılarımla,
Yer: TERAS KAFE, Bornova
Saat: 20:00
-kuvva
-aakreeep
-weboy
-natali
-tenten35
-apv41
-okram
-forrap
-newzat150
-ahmet
-apache
-karakız
-volkançimen
-kamberhan
-rüzgarbey
-speedygırlşule
-tess
-babyface
-ugılychılde
-kedii
-yas
-düşlemek
-turlabo
-tornedo
-c.onal
-güreli
-burk@
-ironline
-özer
-dıshcı
-ventroroyal
-erudite
-nıktır
-hızlılevo
-wallace
-rüzgarınoğlu
-mrcool
-lodos
-gordon
-tanerk
-sargonnas
-derin
-egelim
-halaoğlu
-sandman
-şenayhacıoğlu
-mny46
-gittardando
-hedowich
-piyade
-candyksk
-janher
-şans
-tarales
-tenhors
-sokemon
-ümmetperikan
-sgt-phoenıs
-cago66
-phaetonw12
-amonghtus
-mecit
-belifeless
-by-Screem
-racing iski
-favorii
ve adını yazmayı unuttuğum diğer değerli mt.üyesi arkadaşlarımada çağrımdır.
bu konuda hassasiyet göstereceğinizi umuyor katılımlarınızı rica ediyorum.
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Motosikleti ve motorculuğu bilinçli bir şekilde ilke edinmiş ve bu sayede dostluklarını büyütmüş olan, gezilerin haricinde faydalı ve yapıcı aktivitelerde bulunmaya gönül vermiş olan ve asıl önemlisi hiç bir maddi ve manevi çıkar gözetmeksizin izmir MT. çatısı altında bu yolda devam diyen siz değerli üyelerimize çağrımdır...
GELİN..bütün olumsuzlukları, kalp kırgınlıklarını, keşkeleri bir kenara bırakalım,
dostluk ve arkadaşlık emek ister, hepinizin bu emeği verdiğini ve aynı düşüncede olduğumuzu biliyorum, iyi ki MOTOSİKLET TÜRKİYE var ki biz bu platformda dostlukları paylaşıyoruz.
uzun sözün kısası eski, yeni ayırt etmeksizin ben bu gurupta varım diyenler,
toplantımızda görüşmek üzere.
sevgi ve saygılarımla,
Yer: TERAS KAFE, Bornova
Saat: 20:00
-kuvva
-aakreeep
-weboy
-natali
-tenten35
-apv41
-okram
-forrap
-newzat150
-ahmet
-apache
-karakız
-volkançimen
-kamberhan
-rüzgarbey
-speedygırlşule
-tess
-babyface
-ugılychılde
-kedii
-yas
-düşlemek
-turlabo
-tornedo
-c.onal
-güreli
-burk@
-ironline
-özer
-dıshcı
-ventroroyal
-erudite
-nıktır
-hızlılevo
-wallace
-rüzgarınoğlu
-mrcool
-lodos
-gordon
-tanerk
-sargonnas
-derin
-egelim
-halaoğlu
-sandman
-şenayhacıoğlu
-mny46
-gittardando
-hedowich
-piyade
-candyksk
-janher
-şans
-tarales
-tenhors
-sokemon
-ümmetperikan
-sgt-phoenıs
-cago66
-phaetonw12
-amonghtus
-mecit
-belifeless
-by-Screem
-racing iski
-favorii
ve adını yazmayı unuttuğum diğer değerli mt.üyesi arkadaşlarımada çağrımdır.
bu konuda hassasiyet göstereceğinizi umuyor katılımlarınızı rica ediyorum.
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: