[MT.İZMİR] 05.01.2007 Cuma (GURUBUNA SAHİP ÇIK) TOPLANTISI

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
İnsanları seviyorum hemde karşılıksız çünkü motorcuyum.Mutluyum,gelecekten umutluyum çünkü motorcuyum.Kine,nefrete,sevgi ve saygısızlığa,umutsuzluğa dağlar gibi karşı çıkarım çünkü motorcuyum.Yardımlaşmayı,merhameti,vefayı unutmadım çünkü motorcuyum.Gezdiğim gördüğüm tüm güzellikleri dostlarımla paylaşmayı isterim çünkü motorcuyum.Ağlayan,gülen,seven bir kalbim var çünkü motorcuyum..Toplantıda özlediğim ve tek tek değer verdiğim siz İZMİR li dostlarımı görmek isterim çünkü hepinizi çok seviyorum...::kalbim:: ::tutkuy::
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Arkadaşlar şehir dışındayım şu an ama cuma günü mutlaka gelmeye çalışıcam.4ü akşamı izmirde olmam gerekiyo bi aksilik olmassa...Murat abicim benim adımı unutmuşsun bunu yeni üye olmama bağlıorum ona göre...:) Hepinizin geçmiş bayramı ve yıl başı kutlu olsun.Cuma günü görüşmek üzere...:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
değerli kardeşim eski yeni yok, yazımın altına not düşmüştüm hatırlayamadığım kişi ve kişiler varsa lütfen ama lütfen kırılmasın kesinlikle ayırım yok
ekliyorum
BEN DEĞİL BİZ VARIZ.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
Ölee murat abi haklısın.Ben ciddi diildim zaten...Hepiniz çok değerli insanlarsınız benim için...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
yaw abi benle cago66 aliağadayız biliyosun bide öss ye hazırlık davası :pr: var orda olmak istiyoruz ama cumartesi sabahtan dershane var yinede orda olmaya çalışıcaz ama olamasakta bu konuda destekçiniziz eğer ki burdan yapabilceğimiz bişi varsa herşekilde yardımcı olmaya çalışırız şimdilik affınıza sığınalım yaza inşalla ne toplantılar nede geziler kaçmıcak şu öss yi bi atlatalımda :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
yaw abi benle cago66 aliağadayız biliyosun bide öss ye hazırlık davası :pr: var orda olmak istiyoruz ama cumartesi sabahtan dershane var yinede orda olmaya çalışıcaz ama olamasakta bu konuda destekçiniziz eğer ki burdan yapabilceğimiz bişi varsa herşekilde yardımcı olmaya çalışırız şimdilik affınıza sığınalım yaza inşalla ne toplantılar nede geziler kaçmıcak şu öss yi bi atlatalımda :rendeer:

önce eğitiminiz ve okulunuz, bizler her zaman burada ve sizlerleyiz,
esas sizlerin eğitimi bakımından bizlerin yapabileceği birşeyler var ise ne mutlu.
bu şekilde katılmanız bile yeterli.
sağlıcakla kalın.

:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Toplumun en küçük yapı taşı aile bile kendi içinde yapılanmıştır, görev paylaşımına gitmiştir. Çocuk, cocukluğunu, abi abiliğini, abla ablalığını, anne anneliğini ve baba da babalığını bilir. Aslında bu kurallar hiç bi kitapta, hiç bi talimatta yazmaz . Bu görevler ve sorumluluklar bir şekilde kuşaklara aktarılır, toplum tarafından öğrenilir, öğretilir....... v.s.
Kurulduğu günden bu güne kadar hep bir aile olma çabası içinde olan MT [İzmiR] grubunun bu yeniden doğuş :) toplantısına, tüm MT [İzmir]'li arkadaşaları ve kendini MT [İzmir] li hisseden herkezi bekliyoruz (listede sadece MT İzmirli arkadaşların ismi var da..) Kuşaklara aktarılmak amacıyla gitiiğimiz bu yapılanmaya herkezin desteğini ve objektif görüşlerini bekliyoruz
Kurallarımızla, ne yazıkki bu kurallara uymayanlara uygulayacağımız cezalarla, hepimizin seçeceği ve bu kuralları yürürlükte tutacağı yönetimle, temellerimizi sağlamlaştırıp yaşanan bu küçük depremlerle bu kadar büyük hasarlar almayacağmız bu yeni döneme katılımlarınız sayesinde başlıyacağımızı hatırlatmak isterim.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motosiklet.Net sayesinde birçok motosiklet tutkunu bir araya geldi yeni dostluklar arkadaşlıklar kuruldu bugüne kadar da bunun en iyi örneklerini Mt İzmir Grubu gösterdi. Zaman zaman yaşanabilecek ufak tatsızlıklar sonucu grubdan ayrılanlar kaybedilen arkadaşlıklar oldu.
Biz iki teker sevdalılarının paylaşacak daha çok şeyi var , sevgili Murat abinin dediği gibi bütün olumsuzlukları, kalp kırgınlıklarını, keşkeleri bir kenara bırakıp yeni dostluklar yeni arkadaşlıklar kurulup eğlenceli zamanlar geçirmesini hepimiz isteriz.
Umarım yapılacak bu toplantı herkes fikirlerini sorunlarını isteklerini dile getirir ve ortak kararlar alınır. Tüm Mt İzmir üyeleri bu toplantıya katılmasını dilerim.

Motosiklet keyiflidir bu keyfi diğer motosikletciler le paylaşmak daha da güzeldir.
Saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
lk geldiğim günlerdeki hevesimi ve aldığım keyfi düşünüyorum da herşey ne kadar da güzeldi. bir sürü motosiklet sevdalısı birarada keyfili sohbetler ediyorduk. ama o zamanda yine gruba küsmüş veya gruptan ayrılmak zorunda olmuş bir çok motosiklet sevdalısı da tanıdım. yani izmir hep büyüdü ve hep bölündü. neden?????
nedenleri çok basit ve billiniyor ama bunları ben şu anda buradan yazmayacağım toplantıda dile getireceğim eskiden ve her zaman yaptığım gibi.

şu bilinmeli izmir grubu kimsenin tekelinde değil. kimse kafasına göre grubu yönetemez, yönlendiremez. bu tutumlar yüzünden ne değerli dostları kaybettik. mt izmir e bir dönem katılmış sonrada çeşitli nedenlerde gruba küsmüş, ayrılmak zorunda bırakılmış ya da kendi isteği ile ayrılmış 200 den fazla üye var. listesi bende isteyenlere yollayabilirim bu listeyi de.

site üzerinden tartışmalar olmasın dedik devam etti.
oturduk izmir MT için yönetim ve yürütme kurulu yönergesi yazdık bir kaç dostla kabul gördü, uygulanamadı.

arkadan konuşmalar olmasın, yüzüne gülüp sonradan insanlar vurulmasın dedik vuruldu.

büyüklerimiz grubu toparlasın, büyükler varken biz çok karışmayalım olaylara dedik, bazı büyüklerimiz bizi yarıyolda bıraktı.

eski üyeler denildi, yeniler çekincede kaldı, eski yeni ayrı mı mı var diye.

eskiler konuştu, yeniler dinledi, eskiler durdu, yeniler gitti.

yetmedi bir 35 ve 35 buçuk polemiği çıkarıldı yine bölündük.

lider kenandı eskiden, herkes kenanın arkadından ne laflar ediyor şimdi ama o insanlar o zamanlar kenan arkadaşımızın en büyük kankaları ve destekleyicileriydi.

arkadaşlar, grupla yaşamak zordur. insanı bazen yorar hatta. ama grupta insanlara bir güven veremiyorsanız, kendilerini oraya ait hissettiremiyorsanız yapacak başaka bir şey bulamazsınız.

şimdi o yüzden öncelikle gruptaki insanlara izmirli oldukları, motosevdalısı oldukaları, keyif için biraraya geldikleri anlatılmalı. grupta güven tekrar inşa edilmeli.

izmir için faydalı olacağını düşündüğüm bu toplantıya geleceğim arkadaşlar. gerekirse de geçmişten günümüze ne yaşadım neler oldu bitti anlatırım da. fikirlere değer verilmeye başlanması bile krallık döneminin bittiğinin göstergesidir.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
lider kenandı eskiden, herkes kenanın arkadından ne laflar ediyor şimdi ama o insanlar o zamanlar kenan arkadaşımızın en büyük kankaları ve destekleyicileriydi.

Burda söz bana düşer mi bilmem de, ne lideri arkadaşlar, neyin lideri, kimin lideri? Aklı başında okumuş/okuyan insanlarsınız hepiniz. Koyun sürüsü değilsiniz ki bir lidere ihtiyaç duyasınız.

Aynısı Ankara MT'de de oluyor. Gezmek isteyen geliyor bana "abi şuraya gidelim hafta sonu başlık aç da" diyor. Yahu başlık açma tekeli diye bir şey mi var bilmediğim? Kimse kimseye sen niye başlık açtın diye kızmıyor etmiyor. Bizim gruba bunu aşılamaya çalışıyorum ancak daha becerebilmiş değilim. :) Sosyal bir grubuz ve amacımız gezmek, eğlenmek, bir şeyler öğrenmek vs. Bunun için de asla bir lidere yönlendiriciye vs. ihtiyaç duymadım. Kimse duymaz da bence, uymamalı da. Hayat kendi ayakları üzerinde yürümektir biraz da...

"Motosiklet özgürlüktür" naraları atıp da lütfen kendinizi tutsak etmeyin.

Sevgiyle...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Bir aksilik olmazsa gelicez...Umarım herkes yürekli olur..Çünkü grubun menfaati adına elimizden geleni yapmak isteriz..

saygılar..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Burda söz bana düşer mi bilmem de, ne lideri arkadaşlar, neyin lideri, kimin lideri? Aklı başında okumuş/okuyan insanlarsınız hepiniz. Koyun sürüsü değilsiniz ki bir lidere ihtiyaç duyasınız.

Aynısı Ankara MT'de de oluyor. Gezmek isteyen geliyor bana "abi şuraya gidelim hafta sonu başlık aç da" diyor. Yahu başlık açma tekeli diye bir şey mi var bilmediğim? Kimse kimseye sen niye başlık açtın diye kızmıyor etmiyor. Bizim gruba bunu aşılamaya çalışıyorum ancak daha becerebilmiş değilim. :) Sosyal bir grubuz ve amacımız gezmek, eğlenmek, bir şeyler öğrenmek vs. Bunun için de asla bir lidere yönlendiriciye vs. ihtiyaç duymadım. Kimse duymaz da bence, uymamalı da. Hayat kendi ayakları üzerinde yürümektir biraz da...

"Motosiklet özgürlüktür" naraları atıp da lütfen kendinizi tutsak etmeyin.

Sevgiyle...

dostum doğru söylemişsin aslında izmir de de mekanizma aynı şekilde yürüyor. belki ben şunu eksik yazdım ilave edeyim. liderlik derken aslında bir sistem den bahsetmek istedim. sistem olmazsa grup dağılıyor. adamına göre değil, toplu yaşama kurallarıan göre idare edilen bir grup yaratılması taraftarıyım.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
wallace (murat)kardeşim herkes senin kadar sağduyulu açıkça ve cesurca buraya bir kaç kelime yazarsa ama herkes yazarsa hiç bir sorun toplantıya bile kalmadan çözülürdü
ama hiç birşey hiç kimsenin tam istediği gibi olmuyor ...
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Burda söz bana düşer mi bilmem de, ne lideri arkadaşlar, neyin lideri, kimin lideri? Aklı başında okumuş/okuyan insanlarsınız hepiniz. Koyun sürüsü değilsiniz ki bir lidere ihtiyaç duyasınız.

Sosyal bir grubuz ve amacımız gezmek, eğlenmek, bir şeyler öğrenmek vs. Bunun için de asla bir lidere yönlendiriciye vs. ihtiyaç duymadım. Kimse duymaz da bence, uymamalı da. Hayat kendi ayakları üzerinde yürümektir biraz da...

"Motosiklet özgürlüktür" naraları atıp da lütfen kendinizi tutsak etmeyin.

Sevgiyle...


Elbette öyledir güzel kardeşim. Sana katılıyorum. Hatta senin gibi düşünüp düşüncemi sonuna kadar savunuyordum. Bundan tam 1 sene önce...

Ama gördüm ki ve bana öyle öğretilmişti ki... Topluluklar lidersiz hareket edemez. Daha doğrusu buna lider demiyelim. Lider kelimesi direkt bi diktatörlüğü anımsatıyor sanırım. Öncü diyelim. Bazı fedekarlıklarda bulunmuş/bulunacak kişidir bence. Bize yürürken tempo verecek kişidir. Takılmadan yürüyelim, yürürken güzel görünelim diye. Tıpkı askerde olduğu gibi. Görmüşsündür/görücesindir, ne çeşitli insan vardır orda. İşte herkez aynı yapıda olsa senin dediğin doğrudur. Koyunluk veya çobanlık bi olay yok. Ben pısırığımdır, beni konuşturur, öteki hiperaktiftir onu yatıştırır Lider yani Öncü olan kişi. O yüzden herkez Öncü olamaz. Biz bizim aramızdaki öncüleri ve arkasından uygun adımda yürüyebilecek, yürüdüğü zaman yeri göğü inletebilecek ekibi oluşturmak amacındayız. Tutsak yaratmak değil amacımız. Motosikletçi zaten tutsak olamaz. Özgürlük aşkıdır onu motosikletçi yapan. Ama herkezin özgürlüğü bir diğerininkinin başlıdığı yerdedir. Amaç bu sınırı belirgenleştirmek, geçen olursa geçenleri uyarmak farketmesini sağlamak. Sadece bu sevgili kardeşim.
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
bende gelmek istiyorum ama yarın belli olacak

serkan abş tamam mıı grsrzz ben senı ararım yarınn
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
lidersiz bir toplum olamaz. topluluğun statüsü ne olursa olsun mutllaka o toplumu yönlendirecek bir lider şarttır. tek bir liderin olmadığı yerde liderler olur kavga olur gürültü olur. Sözüne güvenilen, dürüst, adil, ortak bir kararla seçilen liderin önderliğinde ki grupta her türlü sorun çözüme kavuşur. biz burda nasıl bir yönetim kademesi ve kurallarla busiteyi yürütmeye çalışıyosak İzmir MT ve diğer il gruplarıda bir lider eşliğinde güzel dostluklar ve gruplar oluşturacaktır. MT yönetimi olarak illarde yapılacak bu tür seçimlere müdahil olmasakta seçilen kişiyi destekleyeceğimizi defalarca dile getirdik. Bu toplantıda seçim için bir ön adım yapılır seçim önümüzde ki haftaya bırakılır bu arada göreve talip olanlar kulis çalışmalarınıda rahatlıkla yaparlar. bu seçim her yıl ocak ayında tekrarlanır. bunlar benim ilk aklıma gelenler bu toplantıda İzmir li arkadaşlarımızda söz hakkı alarak fikirlerini sunabilirler böylece çok sesli demokratik bir yönetimin ilk adımlarıda atılmış olur
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
BBRR ağabeyim doğru söyler.bu kadar izmir mt deki karın ağrısı fazla büyümesinden çok aktif ve dinemik olmasından kaynaklanıyor

eğer gerçekten bölünmeleri önlemek istiyorsak

katılımcı çoğulcu bir şekilde isim üzerinde anlaşılırveya çoğunluk sağlanır böylece hem kopmalar önlenmiş hemde mutabakat bi şekilde sağlanmış olur

fakat esasen masaya yatırılması gereken sorunun bu olmadığı yani lider kim tartışması oladığı ilk buluşmada ortaya çıkacak

çünki daha ilk yüzyüze karşılaşmada sen benim hakkımda şunu demişsin sen benim hakkımda bunu demişsin yani toplumun sosyal kemirgeni kanseri başbelası dedikodu olduğu anlaşılacak

yok ben dedikodu yapmayayım diyen arkadaşlarda, topik üzerinden maksadını aşan yazılar ile duygularını ifade etmeye çalışıyor ve üzerinede istemeden hiç gerek yok iken kalp kırıyor.

devlet yönetmiyecek bu yönetim...
siz yönetilmekmi istiyorsunuz?..aktivitelerde faaliyetlerde belirleyici katılımcımı olmak ?.. ancaaak
şuda bir gerçek ki arkadaşlar
ne zaman katılmış ise katılsın gruba yaşı başı büyük insanlara (kendimizden büyük)saygıda mecburiyet esastır :bounce:
kaldı ki şu anda şekillenen ve önümüzde bi çerçeve içinde duran bu karışık renkli tabloda bile güzel izmir'imizin sahil boyunu kordonun görebiliyorum:rendeer:

arkdaşlar toparlanın sanmayın ki bu gemi batarsa siz karada kalacaksınız....hepberaberiz ve 32000 mt üyesi bu yazıları okuyor bi düşünün isterseniz ....:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
arkadaşlar uzlaşmalar temiz beyaz sayfalar üzerine olur . Yoksa sen geçmişte böle demiştin sen bunu yapmıştınla başlayan uzlaşma arayışı olmaz. eski defterler kapatılır yeni bir defterin ilk sayfasına hepberaber bişiler yazılır .bu defterde ağırlığını kaldırabilecek birine teslim edilir. bu toplantıda seçim için bir tarih belirlenir ise seçimde bnede sizlerle beraber olup en azından adil bir seçim olması için destek olabilirim. (oy kullanmamak şartı ile tabiki)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar bu akşam yola çıkıyorum yarın sabah izmirde olucam. yarın akşam toplantıda görüşürüz.. ama bu sefer lütfen herşey açıkça konuşulsun. konuşulacak şeyler var olduğu için geleceğim. yarın toplantıda görüşürüz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst