- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 616
İnsanları seviyorum hemde karşılıksız çünkü motorcuyum.Mutluyum,gelecekten umutluyum çünkü motorcuyum.Kine,nefrete,sevgi ve saygısızlığa,umutsuzluğa dağlar gibi karşı çıkarım çünkü motorcuyum.Yardımlaşmayı,merhameti,vefayı unutmadım çünkü motorcuyum.Gezdiğim gördüğüm tüm güzellikleri dostlarımla paylaşmayı isterim çünkü motorcuyum.Ağlayan,gülen,seven bir kalbim var çünkü motorcuyum..Toplantıda özlediğim ve tek tek değer verdiğim siz İZMİR li dostlarımı görmek isterim çünkü hepinizi çok seviyorum...::kalbim:: ::tutkuy::