MT [İzmir] 02.03.2007 Çanakkale Ziyareti Toplantısı

Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Başlıktan da anlaşılacağı ve geçtiğimiz toplantıda belirttiğimiz gibi toplantımızın tek konusu 18 Mart 2007 de gerçekleştireceğimiz ziyaret olucaktır.
Ziyaretimizde bizlerle birlikte olmak isteyen arkadaşların MUTLAKA bu toplantıya katılmaları rica olunur. Ayrıca tam sayı belirlenmesi ve organizasyon için önceden yer ayırtılması için kapora toplanacaktır. Kapora miktarı 15.00 YTL. olucaktır. Geziye katılacak ve toplantıya gelicek arkadaşların bu miktardaki kaporayı yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Toplantıda alıcağımız karara göre hareket günü, saati, istikamatimiz ve uygulanacak ziyaret yöntemi belirlenecektir. Toplantıda alınan kararların daha sonra değiştirilmesi söz konusu değildir. Fikirlerinizi yüz yüze konuşmak açısından toplantıda olmaya çalışalım arkadaşlar.

*Ayrıca Çanakkale Ziyareti hakkında ki tüm sorularınız toplantıda yanıtlanıcağından topikte herhangi bi soruya cevap verilmiyecektir. Sorularınızı topiğe yazmaktansa toplantıya saklamanızı belirtmek isterim.

*Topiğe, ziyarete ve dolayısıyla toplantıya katılacak arkadaşlar mutlaka gelip gelmiyeceklerini belirtirlerse Toplantı başlama saatine yetişemiyen arkadaşları bir süre bekleme şansımız olur.

Duyarlılığınız için teşekkür ederim...

Toplantı saati: 19:30

Yer: Teras Cafe
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
yerinde ve uygun bir toplantı.
görüşmek üzere..

::angry2:: :jocolor:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Az Bİr Zaman Kaldi Ama Daha HİÇ BİrŞey NetleŞmedİ..orda Olmak DİleĞİyle..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu hafta sabah vardiyasındayım.Kesinlikle orada olacağım,bir mâni çıkmazsa.
Görüşmek üzere...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlar oteller tek tek kapatılıyor(rezervasyon ile 17/18 mart için) yeğenim orada okuyor haberleri geliyor...:farao:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
bi aksilik olmazsa cuma akşamı toplantıda görüşmek üzere sevgili dostlarım selamlar:cat:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
her hafta toplanmak için çoğunluğun kararı alınmadı bu toplantı extra bir toplantı olduğu için böyle yani iki haftada bir toplantı kararı devam ediyor.
değişiklik oy birliği ile karara verilir....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
toplantıda bu konu konuşuldu ve katılan arkadaşlar haftada bir sistemine dönmeyi uygun buldu ama yine de bir dahaki toplantıda görüşürüz bu konuyu.

bir önceki toplantı topiğinde yazılan gereksiz mesajlara da bir anlam veremiyorum. taşın altına el koymaksa olay herkes destek verecektir yeterki gelen destekleri geri çevirmeyelim. herşeyi kontrol etmeye çalışmayalım. ama üzülerek yine söylüyorum vakit iyice daraldı bu cuma toplantıda sizlere çok daha detaylı bilgiler vereceğim ve niye böyle düşündüğümü o zaman anlarsınız. atı alanlar çoktan üsküdarı geçti. artık şu tarihten sonra çanakkalede yer bulmak iyice zorlaştı. kendim aradım birkaç oteli ama malesef yer yokmuş. neyse cuma toplantıda bunları da konuşuruz detaylıca.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
toplantıda bu konu konuşuldu ve katılan arkadaşlar haftada bir sistemine dönmeyi uygun buldu ama yine de bir dahaki toplantıda görüşürüz bu konuyu.

bir önceki toplantı topiğinde yazılan gereksiz mesajlara da bir anlam veremiyorum. taşın altına el koymaksa olay herkes destek verecektir yeterki gelen destekleri geri çevirmeyelim. herşeyi kontrol etmeye çalışmayalım. ama üzülerek yine söylüyorum vakit iyice daraldı bu cuma toplantıda sizlere çok daha detaylı bilgiler vereceğim ve niye böyle düşündüğümü o zaman anlarsınız. atı alanlar çoktan üsküdarı geçti. artık şu tarihten sonra çanakkalede yer bulmak iyice zorlaştı. kendim aradım birkaç oteli ama malesef yer yokmuş. neyse cuma toplantıda bunları da konuşuruz detaylıca.


boş ver murat anlam vermeye çalışma,
zatan anlam verseydin bu şekilde yazmazdın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
evet görüşürüz detayları söylenecek çook söz var arkamdan konuşanları yerin dibine sokup çekip gideceğim!!!
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
nasıpse bı aksılık olmazsa ben de yarın aksam aranızda olacagım. eskı dostlarla hasret gıderıp yenı dostlarla tanısmak ıcın can atıyorum. sevgıyle kalın.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
evet görüşürüz detayları söylenecek çook söz var arkamdan konuşanları yerin dibine sokup çekip gideceğim!!!

erhan kardeşim lafını esirgemessin biliyorum da , sakin ol biraz seni kaybetmek istemeyiz daha hamam sefamız var biliyorsun :queen: sen benim şeref konuğumsun:p

müsait olursak gelmeyi düşünüyoruz...salmam bi yere biz gelmeden kaçma tekerine çomak sokarım ona göre :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Erhan'ım sakin ol,akşam konuşuruz hallederiz sorun neyse...Benim kamberhanımı kimse üzemez:)
Orada görüşmek üzere.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya erhan ne bu şiddet kükremişsin sakin ol kardeşim. yüzyüze gelince toplantılarda konuşuruz herşeyi dert etme sen. site üzerinden de sakın gaza gelip yazma bence. akşam görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst