- Katılım
- 23 Eki 2005
- Mesajlar
- 302
- Konu Yazar
- #1
Başlıktan da anlaşılacağı ve geçtiğimiz toplantıda belirttiğimiz gibi toplantımızın tek konusu 18 Mart 2007 de gerçekleştireceğimiz ziyaret olucaktır.
Ziyaretimizde bizlerle birlikte olmak isteyen arkadaşların MUTLAKA bu toplantıya katılmaları rica olunur. Ayrıca tam sayı belirlenmesi ve organizasyon için önceden yer ayırtılması için kapora toplanacaktır. Kapora miktarı 15.00 YTL. olucaktır. Geziye katılacak ve toplantıya gelicek arkadaşların bu miktardaki kaporayı yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Toplantıda alıcağımız karara göre hareket günü, saati, istikamatimiz ve uygulanacak ziyaret yöntemi belirlenecektir. Toplantıda alınan kararların daha sonra değiştirilmesi söz konusu değildir. Fikirlerinizi yüz yüze konuşmak açısından toplantıda olmaya çalışalım arkadaşlar.
*Ayrıca Çanakkale Ziyareti hakkında ki tüm sorularınız toplantıda yanıtlanıcağından topikte herhangi bi soruya cevap verilmiyecektir. Sorularınızı topiğe yazmaktansa toplantıya saklamanızı belirtmek isterim.
*Topiğe, ziyarete ve dolayısıyla toplantıya katılacak arkadaşlar mutlaka gelip gelmiyeceklerini belirtirlerse Toplantı başlama saatine yetişemiyen arkadaşları bir süre bekleme şansımız olur.
Duyarlılığınız için teşekkür ederim...
Toplantı saati: 19:30
Yer: Teras Cafe
Ziyaretimizde bizlerle birlikte olmak isteyen arkadaşların MUTLAKA bu toplantıya katılmaları rica olunur. Ayrıca tam sayı belirlenmesi ve organizasyon için önceden yer ayırtılması için kapora toplanacaktır. Kapora miktarı 15.00 YTL. olucaktır. Geziye katılacak ve toplantıya gelicek arkadaşların bu miktardaki kaporayı yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Toplantıda alıcağımız karara göre hareket günü, saati, istikamatimiz ve uygulanacak ziyaret yöntemi belirlenecektir. Toplantıda alınan kararların daha sonra değiştirilmesi söz konusu değildir. Fikirlerinizi yüz yüze konuşmak açısından toplantıda olmaya çalışalım arkadaşlar.
*Ayrıca Çanakkale Ziyareti hakkında ki tüm sorularınız toplantıda yanıtlanıcağından topikte herhangi bi soruya cevap verilmiyecektir. Sorularınızı topiğe yazmaktansa toplantıya saklamanızı belirtmek isterim.
*Topiğe, ziyarete ve dolayısıyla toplantıya katılacak arkadaşlar mutlaka gelip gelmiyeceklerini belirtirlerse Toplantı başlama saatine yetişemiyen arkadaşları bir süre bekleme şansımız olur.
Duyarlılığınız için teşekkür ederim...
Toplantı saati: 19:30
Yer: Teras Cafe