[MT] - İstanbul ''Regal Raptor'' ÇETESİ...

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
:rendeer: [IMG]http://img343.imageshack.us/img343/2302/dsci00150yq.jpg[/IMG]Marmaris motosiklet festivalinden
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Wayy Grave (Mehmet) Dostum çete yapmışssınız :) Hayırlı olsun valla geyik yapmayacam vakit cok gec olmadan size ANKARADAN bir teklif sunayım dedim.... :mrgreen:

NEDEN EMOK Festivaline gelmiyorsunuz ki :)
27 si ile 02 si arasında

Bi bak http://www.motur.net/viewtopic.php?t=958

Sevgiler
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
kardeşim adil ya çok düşündüm ama malesef iş nedeniyle daha kısa süreli ve yakın bir plan yaptık.
kardeş site motur'a sevgiler...
:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demonicdreams' Alıntı:
hunluata ve can. ben de belirttiğim üzere pazar sabahı gidicem. şimdiden pazar grubu olarak 3 kişi olduk işte. Sadece yola çıkmak için müsait bir buluşma noktası söyleyin, sabahın 7'sinde düşelim yollara.

kardeşim sen kağıthanedemi oturuyordun.istersen seninle çevre yolunda buluşuruz. Benim msn sürekli açık ctesi ye kadar görüşelim. İstersen akşamdan da gider kamp ateşi yaparız
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
İstersen akşamdan da gider kamp ateşi yaparız[/QUOTE' Alıntı:
yaaa evet ya cumartesi 19:00'da çıkın gece kamp ateşine katılın. bak çok iyi fikir bu. hem işler bitmiş olur direkt mangala geçeriz. bizi aç bırakma hunluata....

trader (murat) ses çıkmamış senden. baba sensiz gezi düşünemez oldu regalciler, en azından pazar katıl derim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Can.' Alıntı:
Hakan ve Nihat merhaba arkadaşlar.
Benim Silivriden size katılma ihtimalim var. İstanbuldan gelirsem zaten birbirimize yakın olduğumuz için sorun yok ama Silivriden gelirsem sizle nerede buluşuruz onu da konuşalım şimdiden.
can hocam alınma sen akşamdan gidersek silivri nasıl olsa yakın basar gelirsin değilmi?

grave' Alıntı:
yaaa evet ya cumartesi 19:00'da çıkın gece kamp ateşine katılın. bak çok iyi fikir bu. hem işler bitmiş olur direkt mangala geçeriz. bizi aç bırakma hunluata....

trader (murat) ses çıkmamış senden. baba sensiz gezi düşünemez oldu regalciler, en azından pazar katıl derim...

:queen: muahahaha sen her ihtimale karşın balık tut bakarsın aksilik olur.Ama lütfen çaparini 15 li bağlama :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
hunluata' Alıntı:
kardeşim sen kağıthanedemi oturuyordun.istersen seninle çevre yolunda buluşuruz. Benim msn sürekli açık ctesi ye kadar görüşelim. İstersen akşamdan da gider kamp ateşi yaparız
Arkadaşlar sürekli karar değiştiriyorsunuz. Cumartesi ve pazar kesin gidecekler belli olursa buluşma noktalarını belirleyim ne yapacağımızı kesinleştirelim. Ben pazar günübirlik gelebilirim ve tek başıma da orayı bulamam. Pazar gitmesi kesinleşen arkadaşlar haber verirse sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Can.' Alıntı:
Arkadaşlar sürekli karar değiştiriyorsunuz. Cumartesi ve pazar kesin gidecekler belli olursa buluşma noktalarını belirleyim ne yapacağımızı kesinleştirelim. Ben pazar günübirlik gelebilirim ve tek başıma da orayı bulamam. Pazar gitmesi kesinleşen arkadaşlar haber verirse sevinirim.
kızma baba ya tamam yarın telden konuşuruz. Ben seni almadan gitmem yoksa Eyüp teki gibi trafik ışıklarında lamba olur seni bekleriz.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
yok be Hakan kızmıyorum. Burnumun dibindeki Eyüp'te lamba ettim sen gerisini hesap et artık:)
Ben her şekilde yolunuzun üzerinde bir noktaya öncedem gelir sizi beklerim. Hatta sizin mola vermenize uygun bir yer seçelimki geldiğinizde birşeyler içip dinlenin biraz. Cumartesiden gitmek istersen de benim için pazara kalma sakın. Bekar adamsın keyfine bak sen. Başka geziye gideriz o zaman. Yeterki son anda karar değiştirme.:wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
guzel bir gezi olacak gibi ama kamp isi bizi bozar galiba:queen:
Evli barklı insanlar var ona gore dusunun arkadaslar ben bu kastroyu ilk defa duydum afgorun soyle sile agva falan yapsaydık daha iyi olmazmıydı:p
Ben gelir miyim acıkcası bilmiyorum Cumartesi de Pazar da genelde musait oluyorum ama hafta sonuna kadar sizleri bilgilendiririm
 
Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Arkadaşlar sizinle bu geziye gelmeyi çok isterdim ama başka bir arkadaşa söz verdiğimi hatırladım. :( . Bu seferlik izninizi istyorum ama bidaha ki geziye %99 geliyorum )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mehmet ,çıkış saatimizi cumartesi için tabi ki kaydırabiliriz,kesin birşeyler görünsün de millet biraz işi ciddiye alsin diye yazdım ,trader,hboyraz ve rüzgarınoğluna da msj atalım da onlar da gelsinler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hata edersin

yasinsubay' Alıntı:
guzel bir gezi olacak gibi ama kamp isi bizi bozar galiba:queen:
Ben gelir miyim acıkcası bilmiyorum

yasinsubay yapma be kardeş. ben castroya bir kere gitiim doğası manyak güzel bir yer. Önde göl var arkada deniz yeşillik desen bir dünya. Şileden güzeldir yani birde herkes şileye gidiyor. Ne güzel doğada eşinle beraber kahvaltı, deniz,yemek. Mehtapla deniz v.s v.s. Yaw arkadaşlar beni evlendirin lütfen.:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
114
hunluata' Alıntı:
yasinsubay yapma be kardeş. ben castroya bir kere gitiim doğası manyak güzel bir yer. Önde göl var arkada deniz yeşillik desen bir dünya. Şileden güzeldir yani birde herkes şileye gidiyor. Ne güzel doğada eşinle beraber kahvaltı, deniz,yemek. Mehtapla deniz v.s v.s. Yaw arkadaşlar beni evlendirin lütfen.:queen:


Arkadaslar sakın yanlıs anlamayın bende katılmak istiyorum bu geziye yani orayı begenmiyor burayı begenmiyor gibi bir dusunce olmasın hersey uyar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
Arkadaşlar;
Bu geziye ben de gelmek ve ailemi de getirmek istiyorum.
Ama malum bir motora 1 Ayı, 1 Bayan, 1 ahtapot kıvamında velet sığdırmak mümkün değil.
Hanıma bizi araba ile takip et dedim. Ben kullanmam dedi. Ben de araba ile gitmek istemiyorum. Araba kullanacak olsam gider güneye akarım.
Yani araba ile gelecek olan biri olursa hanımı ve veleti arabalı ekibe satıp ben de motor ile gelmek istiyorum.
Var mı içimizde "araba ile ben gelirim, aileni de emanet alırım" diyen babayiğit?
:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu ana kadar kesinleşen isimler:
Cumartesi için:
gyazici
grave
mac gywer

Pazar için:
demonicdreams
hunluata
can.

Cumartesi için çıkış saati buluşma saati bir saat ileri kaydırılabilir.
Pazar gidecekler de 7.30'da Mahmutbey Gişelerde buluşacağız.

Freak bir yolunu bul işte yaa!.. Arabayla gideceğimi hiç sanmıyorum :) ama gelmeni de çok isteriz.
Bazı arkadaşlara mesaj attım ben ama atladıklarım olabilir.
Güncel kalalım.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Forumdaki RR'cıların sayısı 100'ü çoktan aşmış durumda ama arkadaşlarımız kendini parçalıyor geziye katılım sadece 6 kişi. Neyse az olsun öz olsun diyelim keyfimize bakalım.
Bu arada forumdan olmayan harleyci yakın bir arkadaşımı da getirmek isterim şayet sizler için sakıncası yoksa?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
Can.' Alıntı:
Forumdaki RR'cıların sayısı 100'ü çoktan aşmış durumda ama arkadaşlarımız kendini parçalıyor geziye katılım sadece 6 kişi. Neyse az olsun öz olsun diyelim keyfimize bakalım.
Bu arada forumdan olmayan harleyci yakın bir arkadaşımı da getirmek isterim şayet sizler için sakıncası yoksa?

Benim açımdan bir mahsuru yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Can.' Alıntı:
Bu arada forumdan olmayan harleyci yakın bir arkadaşımı da getirmek isterim şayet sizler için sakıncası yoksa?
Freak' Alıntı:
Benim açımdan bir mahsuru yok.
Benim açımdan var abi!.. Kompleksli adamım ben. Ne öyle Harley marley. İlle de gelecekse bir yerden bir Çin'li bulsun onunla gelsin. :):)

Kontrolu her ne kadar benim elimde olmasa da kapımızın ardına kadar açık olduğunu düşünüyorum. Günümüze renk katacağı için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
89
demonicdreams' Alıntı:
Benim açımdan var abi!.. Kompleksli adamım ben. Ne öyle Harley marley. İlle de gelecekse bir yerden bir Çin'li bulsun onunla gelsin. :):)

Kontrolu her ne kadar benim elimde olmasa da kapımızın ardına kadar açık olduğunu düşünüyorum. Günümüze renk katacağı için şimdiden teşekkür ederim.

Yahu bende harley le gelecem belki. Niye kalbimi kırıyosun ki?
Harley çinde yapıldı da ben almadım mı?
;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst