demonicdreams' Alıntı:hunluata ve can. ben de belirttiğim üzere pazar sabahı gidicem. şimdiden pazar grubu olarak 3 kişi olduk işte. Sadece yola çıkmak için müsait bir buluşma noktası söyleyin, sabahın 7'sinde düşelim yollara.
İstersen akşamdan da gider kamp ateşi yaparız[/QUOTE' Alıntı:yaaa evet ya cumartesi 19:00'da çıkın gece kamp ateşine katılın. bak çok iyi fikir bu. hem işler bitmiş olur direkt mangala geçeriz. bizi aç bırakma hunluata....
trader (murat) ses çıkmamış senden. baba sensiz gezi düşünemez oldu regalciler, en azından pazar katıl derim...
can hocam alınma sen akşamdan gidersek silivri nasıl olsa yakın basar gelirsin değilmi?Can.' Alıntı:Hakan ve Nihat merhaba arkadaşlar.
Benim Silivriden size katılma ihtimalim var. İstanbuldan gelirsem zaten birbirimize yakın olduğumuz için sorun yok ama Silivriden gelirsem sizle nerede buluşuruz onu da konuşalım şimdiden.
grave' Alıntı:yaaa evet ya cumartesi 19:00'da çıkın gece kamp ateşine katılın. bak çok iyi fikir bu. hem işler bitmiş olur direkt mangala geçeriz. bizi aç bırakma hunluata....
trader (murat) ses çıkmamış senden. baba sensiz gezi düşünemez oldu regalciler, en azından pazar katıl derim...
Arkadaşlar sürekli karar değiştiriyorsunuz. Cumartesi ve pazar kesin gidecekler belli olursa buluşma noktalarını belirleyim ne yapacağımızı kesinleştirelim. Ben pazar günübirlik gelebilirim ve tek başıma da orayı bulamam. Pazar gitmesi kesinleşen arkadaşlar haber verirse sevinirim.hunluata' Alıntı:kardeşim sen kağıthanedemi oturuyordun.istersen seninle çevre yolunda buluşuruz. Benim msn sürekli açık ctesi ye kadar görüşelim. İstersen akşamdan da gider kamp ateşi yaparız
kızma baba ya tamam yarın telden konuşuruz. Ben seni almadan gitmem yoksa Eyüp teki gibi trafik ışıklarında lamba olur seni bekleriz.:queen: :queen: :queen:Can.' Alıntı:Arkadaşlar sürekli karar değiştiriyorsunuz. Cumartesi ve pazar kesin gidecekler belli olursa buluşma noktalarını belirleyim ne yapacağımızı kesinleştirelim. Ben pazar günübirlik gelebilirim ve tek başıma da orayı bulamam. Pazar gitmesi kesinleşen arkadaşlar haber verirse sevinirim.
yasinsubay' Alıntı:guzel bir gezi olacak gibi ama kamp isi bizi bozar galiba:queen:
Ben gelir miyim acıkcası bilmiyorum
hunluata' Alıntı:yasinsubay yapma be kardeş. ben castroya bir kere gitiim doğası manyak güzel bir yer. Önde göl var arkada deniz yeşillik desen bir dünya. Şileden güzeldir yani birde herkes şileye gidiyor. Ne güzel doğada eşinle beraber kahvaltı, deniz,yemek. Mehtapla deniz v.s v.s. Yaw arkadaşlar beni evlendirin lütfen.:queen:
Can.' Alıntı:Forumdaki RR'cıların sayısı 100'ü çoktan aşmış durumda ama arkadaşlarımız kendini parçalıyor geziye katılım sadece 6 kişi. Neyse az olsun öz olsun diyelim keyfimize bakalım.
Bu arada forumdan olmayan harleyci yakın bir arkadaşımı da getirmek isterim şayet sizler için sakıncası yoksa?
Can.' Alıntı:Bu arada forumdan olmayan harleyci yakın bir arkadaşımı da getirmek isterim şayet sizler için sakıncası yoksa?
Benim açımdan var abi!.. Kompleksli adamım ben. Ne öyle Harley marley. İlle de gelecekse bir yerden bir Çin'li bulsun onunla gelsin.Freak' Alıntı:Benim açımdan bir mahsuru yok.
demonicdreams' Alıntı:Benim açımdan var abi!.. Kompleksli adamım ben. Ne öyle Harley marley. İlle de gelecekse bir yerden bir Çin'li bulsun onunla gelsin.
Kontrolu her ne kadar benim elimde olmasa da kapımızın ardına kadar açık olduğunu düşünüyorum. Günümüze renk katacağı için şimdiden teşekkür ederim.