MT(istanbul) parpiline(batuhan)arkadaşımızın doğum gününe...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Buluşma yeri

Anadolu yakasından gelecekler için E-5 Çobançeşme (Havaalanı) Kavşağı veya Sahil Yolu Yeşilköy (Fıskiyeli) Kavşak civarlarında ikinci bir buluşma yeri ve saati belirlemekde büyük fayda var.Yenibosna Otobüs Durağı bayağı zor yer.
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
doğum günün kutlu olsun arkadaşım... :)

nice mutlu yıllara :rendeer: :mrgreen:
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun arkadaşım... :)

nice mutlu yıllara :rendeer: :mrgreen:

tesekkurler:rendeer::rendeer:

bu dogum gunumde yeni uyemiz olarak sizide aramizda gormekten buyuk mutluluk duyarim:rendeer::rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
Anadolu yakasından gelecekler için E-5 Çobançeşme (Havaalanı) Kavşağı veya Sahil Yolu Yeşilköy (Fıskiyeli) Kavşak civarlarında ikinci bir buluşma yeri ve saati belirlemekde büyük fayda var.Yenibosna Otobüs Durağı bayağı zor yer.

doğru söylüyosun o zaman şöyle yapalım yenibosnaya gelenlerle beraber e5 ten doğru florya sapağına giricez ikinci buluşma yeride e5 florya sapağı olsun :cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
gece gece bi güncel :queen: arkadaşlar bi sorunumuz var elimizde 1 adet gitar var ama tıngırdatıcak arkadaşımız yok varmı içinizde çalmasını bilen sesi yanık bi yağız :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nice Mutlu Yıllar Dileğiyle Katılım Için Inşallah Dielim :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
abi orası orası işte butaraflarda oturanlar blirler florya sapağını :cat: ben gurubu yenibosnadan alıcam zaten :rendeer:

gurubu alıcanda yeni bosna da saat kaç kardeşim :bounce: yazsana bilelim kaybulacaz oralarda bide akşam kaçta döneriz :queen:babamdan izin alıcam da :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

gurubu alıcanda yeni bosna da saat kaç kardeşim :bounce: yazsana bilelim kaybulacaz oralarda bide akşam kaçta döneriz :queen:babamdan izin alıcam da :queen:



senin başka örneğin yoq bea abi :D :cat::cat::cat::cat:




:queen::queen::queen::queen::queen::cat::cat::cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

abi yukardada azdım ama anlaşılmadı galiba 20:45 yenibosna durakta olsun herkez :queen:

yukardamı azdın :queen::queen::queen: ah şu Türkçenin güzelliği işte :D) :pr: :queen::queen::cat::cat:

koptum waLLA :D
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
yukardamı azdın :queen::queen::queen: ah şu Türkçenin güzelliği işte :D) :pr: :queen::queen::cat::cat:

koptum waLLA :D

evet eray kızma ama ilk sazan sen çıktın yazdıktan sonra kontrol ettim y yi yazmadığımı farkettim ama düzeltmedim bakalım kim atlicak diye :queen::queen::queen::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst